פריז טקסס

 


 כתובת : היצירה 3, רמת גן.


תאריך ביקור: 31.10.20

שם ההמבורגר + מחיר: צ'יזבורגר- ביפבורגר עם גבינת צ'דר אנגלית ב-53 שקלים,
תוספת של גבינת קממבר ב-9 שקלים,
צ'יפס בטטה ב-18 שקלים (כי אין עסקיות ביום שבת).

לצורך השוואה, 170 גרם עולים 46 שקלים,
(אז 200 גרם יעלו 54.11 שקלים).




קדם דבר:

עד היום, התייחסתי לאיסוף עצמי (take away) בתור משלוח, ולכן לא כללתי את הביקורת עם שאר הביקורות אותן אני אוכל במסעדה עצמה.
כיוון שהקורונה היא כבר חלק מאיתנו, מבחינתי TA הוא כמו לאכול במסעדה.
אשאר נאמן, ארשום את השעות בהן הזמנתי + קיבלתי + אכלתי, 
אבל מבחינתי, מקומות חדשים צריכים להתמודד לצד אחרים בהם אכלתי במסעדה עצמה.

שעת הזמנה: 13:32
שעת קבלה: 13:46 (14 דקות הכנה לשלושה המבורגרים)
שעת אכילה: 14:21 (משלוח עצמי של 35 דקות)





יתרונות:


1. המקום -
המקום עצמו יחסית גדול, שולחנות וכיסאות תחת כיפת השמיים,
כך שגם אם המסעדות תחזורנה לפעילות, יהיה נוח, כיף ובריא לשבת שם.






2. הבשר -
הבשר היה די אדום (בקטע טוב), והרגישו בו איכות מסוימת.



3. רוטב הבית -
רוטב הבית הכתום מתובלן וטעים, נחמד.



4. קממבר -
מרגישים את הקממבר שהוספתי, היא נחמדה.



5. התחושה שאחרי -
תחושה קלה, ומאוד מפתיעה לנוכח השמן...
ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)




חסרונות:


1. המכונה האוטומטית
לצד המסעדה, ישנה מכונה אוטומטית, שרק ממנה אפשר להזמין, עקב הקורונה (פשוט הטבח, ובעצם העובד היחיד שם הוא ללא מסיכה, אז הוא מעדיף פחות לדבר עם הקהל הרחב, ושהם ידברו עם מכונה).
וזה בסדר גמור, אם רק המכונה הייתה עובדת כמו שצריך.
המכונה לא מציגה את כל האפשרויות שאפשר להזמין, ורק אחרי שהסברנו את זה לעובד, הוא הסכים לבסוף לקחת הוא את ההזמנה מאיתנו, בשר ודם.


2. ניקיון
מקודם ציינתי שהעובד היה ללא מסיכה,
אז חשוב לציין שהוא גם היה ללא כפפות בכלל,
אז כשהוא הכין לנו את האוכל, נגע לנו בקציצות, בלחמניות, הכל היה בידיים חשופות.
אני מקווה שהוא שוטף ידיים... אם לא, הקיבה שלי תגלה את זה עוד כמה שעות.



3. אין עסקיות בשבת
לדעתי, גם ככה המחירים לא ברצפה, אז הדבר הזה שאין אפשרות לקנות ארוחה במחיר מוזל ביום שבת?
לדעתי מיותר, ולא מתאים להמבורגריות.



4. המבורגר נמוך
קטגוריה חדשה, שעוד לא הייתה לי...
ההמבורגר, עם כל התכולה שלו, קציצה של כמעט 200 גרם, עם שני סוגי גבינות, ירקות ושתי לחמניות שעוטפות אותו, הוא פשוט...נמוך.
כאילו דאגו לשטח אותו לפני.
זה כבר לא סמאש בורגר, זה סמאש לחמניה... פשוט המבורגר גמד.



5. בשר שרוף
הבשר עצמו, על אף שבחלקו אדום וטוב, הוא קראנצ'י על גבול השרוף.
לקחתי M, כמו שאני לוקח תמיד, ולמעטה של הקציצה פשוט היה טעם של שרוף.
מבאס לתת ביס בקציצה שהיא גם ככה קטנה, וכל המסביב שלה בטעם שמתקרב לפחם.





6. גבינות מתקיפות
הגבינות שהיו לי בהמבורגר הן צ'דר וקממבר.
כפי שרשמתי, הקממבר הייתה נחמדה, אבל המכלול של הגבינות פשוט היה מוזר.
הטעם היה חזק, דומיננטי ואפילו מתקיף.
פשוט גבינות חמוצות וחריפות, בקטע שמתקיף את הלשון, לא התלהבתי.




7. שמן בכל מקום
ההמבורגר עצמו עמוס בשמן, כמו שווארמה על העמוד שלה,
צ'יפס הבטטה עמוס בשמן, אפשר לסחוט אותו ממנו.



8. הצ'יפס
הצ'יפס עצמו מיובש כמו קרטון, דל בטעם, ולא כיף לאכול.
כשהתסכלנו על כיצד מכינים אותו, ממש ראינו שהוא הגיע משקית קפואה שקונים בסופר,
כלומר צ'יפס מוכן, שמכינים אותו שוב ע"י צלילה לשמן.



9. טעם לוואי
אני לא בטוח אם "זכיתי" בחלפיניו מתנה,
אבל היה לי טעם לוואי חריף ולא נעים בהמבורגר.
אולי הייתי צריך לקחת נטול גבינות על מנת יותר לברר מאיפה הטעם הגיע.
בכל מקרה, לא היה מהנה במיוחד לאכול.




סיכום:

פריז טקסס היא מזללת המבורגרים מהירה, שנמצאת ברמת גן.
הבשר עצמו די איכותי, אבל אופי העבודה כושל.
עקב עומס בשמן, והשארת הבשר זמן רב מידי על הגריל,
מקבלים קציצה בטעם של פחם ושמן.
כאשר מגיעים למרכזה, טועמים את האיכות, ועדיין לא מהנה לגשש אחר הביס היותר טעים בקציצה השלמה.
אני אישית חושב שפריז טקסס הם קצת מעל רמת המוזס-בלאק, וללא עקומה הייתי מביא להם 55%,
כי מרגישים שיש פוטנציאל, אבל הם פשוט הרסו אותו.
אני לא מתכוון לחזור.



ציון סופי:

59.7%


חזרה לטבלה מסכמת



תגיות: אין-כפפות, בשר-סמאשבורגר

**פריז טקסס**

תגובות

  1. תגובה ממר שמעיה:

    א. ה'שרוף' שהיה לך על הקציצה זה כי הם לא מנקים את הפלאנצ'ה כמו שצריך (או בכלל)
    ב. אין עסקיות בשבת נקודה.
    ג. המבורגר גמד? מה זה משנה העיקר המשקל אם קיבלת 200 גרם זה 200 גרם.
    ד. חלפיניו זה החיים.
    ה. אתה בחרת את התוספות ואתה טוען שזה שילוב מוזר זה נטו עניין של טעם.
    ו. אם משהו מפריע לך בקטע הבריאותי/היגיינה - נהוג לבקש והוא מחויב להיענות לבקשה פעם הבאה להגיד לו לשים מסיכה/כפפות (תאמין לי שהוא ישים הוא לא יוותר על הזמנה).

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה