GDB

-------↓--------------4---------------↓-------


מדיה ישנה: 

 סרטון תדמית חיצוני
הצצה על המסעדה מבחוץ.
הצצה על המסעדה מבפנים.

כתובת : שלמה אבן גבירול 22, תל אביב.

תאריך ביקור : 3.5.22




12:08 הזמנתי.
12:20 קיבלתי. (12 דקות הכנה)


בצד שמאל מדובר רק על הלחמניות בלי קציצה


שם המנהסטייק וצ'יפס
150 גרם ב-79 שקלים
300 גרם ב-139 שקלים.




קדם דבר:

אצל GDB יש מוצר מנצח.
ההמבורגר עם הבשר המיושן ולחמניית בריוש עם כיפת שום שחור - היסטרי.
זה כל כך טוב, שהגיע הזמן לבחון דברים אחרים אצלו, משום שאני מסקר המבורגריות ולא רק את ההמבורגר שלהם.

פעם שעברה לקחתי את הקראק פאי שלו,
שמי שלא יודע, קראק פאי נקרא כך, כי זה טעים כמו סמים קשים "קראק".
הפעם, החלטתי לנסות את הסטייק שלו.

לראות איך המסעדה בתור מכלול.





יתרונות:

1. הצ'יפס השתפר
פעם שעברה צחקתי על הצ'יפס של GDB, אמרתי שהוא על הפנים.
אבי המנהל התעצבן עליי קצת.
הפעם הצ'יפס כבר לא גנרי, והוא מעט השתפר.
יש עליו מעט קליפה, כמו אצל רובן, שזה טוב.

1.1. עדיין צ'יפס ממוצע, שלא תטעו...
לא וואו.
אתה לא מסיים אותו.




2. הלחמניה של ג'ורג'
אין מה לעשות, הלחמניה של ג'ורג' עם כיפת השום השחור, זו הסיבה ש-GDB הפכו לגימיק רציני בתל אביב ובכל המדינה.
על כן, גם אם לוקחים סטייק, זה בגדר חובה להוסיף כמה שקלים, כמה שצריך (אני קיבלתי את הלחמניה כפינוק), כדי לקחת את הלחמניה הזו, ולשלב מעין 'כריך סטייק' של הסטייק של ג'ורג' בלחמניה שלו.

מאוד זורם סטייק בלחמניה שכזו


חסרונות:


1. מישהו שיחק לי בביקורת?
אני מסתכל בתזכיר, בו רשומות לי הנקודות שרשמתי לפני שנה, לגבי אותו סטייק של ג'ורג',
ורשום לי בנקודות שהסטייק לא היה מסטיק.



אני מכיר את עצמי.
אם משהו טעים לי, ארשום "הסטייק היה כמו חמאה", אני לא ארשום שהוא לא היה מסטיק.
לפי דעתי, הייתה לי דעה מסויימת, והאנשים שהיו איתי שם, אמרו לי "אתה לא מעז לרשום שהוא מסטיק, אתה מגזים, תשנה את זה".
לא מתאים לי לשנות דבר כזה... אני תמיד אומר את דעתי.





זכרוני מעט מטושטש, משום שזה קרה לפני שנה, ארשום את הדברים כהווייתם:
הסטייק לא היה מסטיק
הוא היה עסיסי
מתובלן מאוד
ויחסית רך

עכשיו אסבור שזה היה באמצע.
לא היה מסטיק, סטייק גומי,
אבל גם לא חמאתי, כמו לחם בשר, שאכלתי פעם.



תמיד ידעתי שאני לא אוהב סטייקים, שאני טיפוס של המבורגרים,
אז או שאני הבעיה, ושום סטייק לא יכול לרצות אותי, או שג'ורג' צריך לעסוק אך ורק בהמבורגרים,
ואם בא לו גיוון, אז אפשר להוסיף תוספות, מלבד שני סוגי הגבינות שיש לו.




2. קצת יקר
סטייק 150 גרם ב-80 שקל.
לפי דעתי זה יקר...
אני אדם פשוט, ואם אתם מוסיפים למקום עממי של המבורגריה אפשרות לקחת סטייק, אנחנו מצפים שהמחיר יהיה עממי בהתאם.


דוגמית ששווה זהב?


3. רוטב הבית חריף
רוטב הבית של GDB מעט חריף, וזה מבאס.

מקום טוב, הוא מקום שיש לו בשר טוב, לחמניה טובה, צ'יפס טוב ורטבים טובים.
ל-GDB יש רק רוטב אחד והוא מבאס.




4. קמצנים
GDB הן בין המסעדות היותר קמצניות שאי פעם ביקרתי.
משום שהם מותג בשילוב עם מזללת דרכים, השירותיות ללקוחות, וה-Extra Mile בשביל הלקוח הם מעטים עד אפסיים.
אתה תקנה שם סטייק, ואתה תקבל בדיוק את מה שביקשת, וזהו.
ביקשתי עוד קצת שום קונפי על המנה - סירבו.
ביקשתי עוד גבינה על ההמבורגר שלי (מסתבר שכן לקחתי המבורגר), כי ראיתי שלחבר שמו יותר גבינה,
אבי אמר לי "פעם הבאה נשים לך".
ועזבו הכל, שקיות הקטשופ שהם מחלקים! זה גם מדוד.
ביקשתי עוד שקיות קטשופ והם אמרו לי משפט...
"שים לב שאתה לא מקבל יותר מידי".
זה אומר שאני בתור לקוח, צריך לבלום את עצמי.. מלקבל יותר מידי שקיות קטשופ ומיונז למה שאני אוכל...

ביזיון של שירות, אפס התחשבות בלקוח, אפס פרגון.
אני מכיר המבורגריות רבות שאין להן שם, והם עובדים מהלב, עם התחשבות בלקוח, פרגון, בלי להתחשבן על שקית קטשופ. בושה.





סיכום:


מסעדת GDB היא נכס צאן ברזל בתל אביב, והיא מתחרה חריפה מאוד של ויטרינה.
יש ממש Team ויטרינה מול Team GDB, כדוגמת מחנה ימין מול מחנה שמאל.



שתי המסעדות לא מושלמות.
לויטרינה יש המבורגר אחד טעים, הלא הוא ה-Butler. כל שאר ההמבורגרים שלהם על הפנים.
ול-GDB הסטייק לא וואו, ולא שווה את הכסף. גנבים.

עדיין שתיהן במעמד גבוה מאוד, גם אצלי, וגם אצל שאר דעת הקהל.



אני כמובן לא יכול להכניס את הביקורת של הסטייק לציון הכללי של ה-GDB, כי זה איננו המבורגר.
אם הייתי צריך לתת ציון לחוויה, בינינו, זה היה 7/10.

הציון של GDB נשאר מה שהוא היה, 89%. כבוד.
רק שיורידו קצת את האף.





חזרה לטבלה מסכמת




-------↑--------------4---------------↑-------

-------↓--------------3---------------↓-------


ג'ורג' עבדו וארתור קושניר בלחמניה מאת ערן שוורצברד


מדיה: 

 סרטון תדמית
הצצה על המסעדה מבחוץ.
הצצה על המסעדה מבפנים.

כתובת : שלמה אבן גבירול 22, תל אביב.

תאריך ביקור : 25.4.21




הזמנתי ב-12:14
קיבלתי ב-12:22 (8 דקות הכנה)




התפריט : קישור.

שם ההמבורגר : ארוחת GDB-לחמניית בריוש עם כיפת שום שחור, אורוגולה, חלפיניו, איולי שום קונפי, רוטב פלפלים, גבינת צ'דר וגבינת גאודה - 78 שקלים.
תוספת סטייק סינטה 70 גרם - 21 שקלים.

לקחתי מידת עשייה MR.

סה"כ 99 שקלים.

(ל-220 גרם זה יוצא 45 שקלים) (יש עסקיות)




קדם דבר:

לא יתכן, שאת המקום השני שלי, שנמצא כה קרוב אליי, לא ביקרתי במשך כל כך הרבה זמן.
גם הביקור הראשון שלי, לא היה ממש "ביקור", כאשר מתכונת קורונה אילצה אותי לקחת TA של ההמבורגר אליי הביתה.
עכשיו, לאחר חמישה חודשים ושלושה סגרים, הגעתי לסעוד כמו בן אדם במסעדה המדהימה GDB.




יתרונות:

1. קציצה בטעם של סטייק
1.1. אזכיר בקצרה, שהבשר של GDB, כמו הבשר של NG, הוא בשר מיושן (#2 באקדמיה).
כבר בביס הראשון, מרגישים טעם מאוד מיוחד.
אם ניקח את ה-Big Dogs, של איכות הבשר הגבוהה ביותר, כאשר FatCow וג'אנגו בראש,
מיד אחריהם, מגיעים זוג המיושנים, NG ו-GDB.
NG יקר בטירוף, ו-GDB בארוחה - לא זול.
אז לא יצא לי לאכול בהם הרבה.
ב-NG, הבשר הוא הכי רך שאי פעם אכלתי, כלומר מרגישים את היישון מאוד.
ב-GDB, הבשר אולי לא הכי רך, אבל הטעם שלו הוא לכיוון האדסון, הוא יותר לכיוון האומצה (סטייק).
בקיצור, עסיסי ומיוחד.
1.2. הבשר אגב, מספיק איכותי, בשביל פעם הבאה לקחת מידת עשייה R (במיוחד כי אני לא חושב שבאמת קיבלתי MR, הם שורפים קצת יותר).





2. רבי באן (לחמניית הרבי)
יש לציין, שכאשר הייתי בדרך ל-GDB, בכלל באתי לקחת את מנת הסטייק&צ'יפס שלהם, כי זה נראה מדהים בתמונות והרבה המליצו.
עם זאת, כשראיתי את הלחמניות יוצאות מהתנור, מצופות בכיפת השום השחור, לא הייתה שום שאלה, וחזרתי בתשובה שהיא: אני לוקח המבורגר.
לקחתי תוספת של סטייק מאותו הבשר, פשוט שחתוך דק יותר (70 גרם), שיהיה על ההמבורגר.
הלחמניה אולי לא הייתה מתוקה, כמו בפעם שעברה, אבל היא לחלוטין הייתה חמאתית, פריכה, רכה ועדיין מצליחה להחזיק את הקציצה.    תאווה לעיניים ולבלוטות הטעם.
לאופולד (חבר) אמר שהשום השחור שעל הלחמניה מזכיר את הפריכות של עוגיות אוראו, ואני חושב שזו אפילו מחמאה גדולה יותר ממה שאני הבאתי, להשוות מתיקות של לחמניה, שכביכול פשוטה, לעוגיית אוראו.





3. זריזות ויעילות הם שם המשחק
מהרגע שהזמנתי את ההמבורגר, ועד הרגע שהוא הגיע אליי, עברו 8 דקות.
בדר"כ הייתי חושד במהירות שכזו, אבל ביקור במטבח שלהם אמר לי אחרת.
כל אחד תופס את העמדה שלו, ובסנכרון משולם, הם מעיפים הזמנות כמו בובספוג.
אף על פי התקהלות האנשים שעל המפתן, ואף על פי שליחי ה-wolt שמצלצלים בפעמון האופניים, 
אנשי GDB לא נותנים לאף אחד להמתין יותר מעשר דקות להזמנה שלו.
המוצר שלהם עקבי, כמו במלוכלך, לא מתרחב למליון אפשרויות כמו ביומנגס, ועל כן קצב ההכנה שלהם, שווה לקצב הפיזור.









4. עוגיית פאדג' שוקולד מדהימה
4.1. ל-GDB ישנם שני קינוחים: קראק פאי ועוגית פאדג' שוקולד.
לגבי הקראק פאי, כבודה במקומה מונח, אבל זה פשוט 99% סוכר.




4.2. על מנת לקנח את היתרונות, אסיים בצנצנת עוגיות, שעומדת על הדלפק, ושאין לה מספיק פרסום!
יתכן משום שהעיקר הוא ההמבורגרים, ויתכן כי עוגייה עולה 20 שקלים;
אבל אני חייב להגיד שהיא שווה כל שקל.
זו בעצם עוגיה גדולה, שמזכירה Night Cookies (למי שמכיר); והטעם שלה הוא שילוב של שוקולד מתוק עם שוקולד מריר.
היא אולי לא נראית הכי מרשימה מבחוץ, אך כשפותחים אותה (ומומלץ לאחר חימום), מגלים שוקולד מדהים של סופלה שוקולד.
יצא לי לאכול כמה סופלה שוקולד בכמה מקומות, והעוגיה ה"תמימה" הזו, מתעלה על כולם.
 כך היא מייצרת תחושת סיום מושלמת להמבורגר שאכלנו מקודם.




5. התחושה שאחרי - מצוינת
היתרון המאסף הגיע.
אין יותר מידי מה להרחיב, הבשר איכותי, והתחושה בבטן - בהתאם.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)






חסרונות:


1. חריף מאוד, לוהט בפה
להירגע, להירגע.
לא חריף כי הבשר לא טוב, חס וחלילה, כץ וגרג'ובה.
חריף, כי המנה מגיעה עם חלפיניו ורוטב פלפלים.
עכשיו, למה אני מתלונן? אפשר לבקש להסיר את מדכא האשכנזים הזה.
ביקשתי להסיר, לא קרה. סבלתי בשקט.
ניסיתי לבקש עוד מהרוטב שלהם, להמתיק את הגלולה החריפה, ובמקום רוטב איולי שום קונפי, מה שקיויתי לקבל, קיבלתי עוד מרוטב הפלפלים.
עם זאת, כתימני המזויף שאני, המשכתי לאכול, ועדיין היה טעים, על אף החריפות.
אוהבי חריף, יראו את הסעיף כיתרון גדול, GDB הם אמני החריף.

חדי העין ישימו לב שבצד ימין זהו לא מלפפון חמוץ, זהו החלפיניו




2. צ'יפס מפוצץ בשמן
עקב האכילס של המקום היה ונשאר הצ'יפס.
הצ'יפס שלהם לא הכי איכותי, הוא מורכב ברובו משמן, ואני חייב להגיד שלאחר שסיימתי את ההמבורגר, ונשארה לי חצי מכמות הצ'יפס - זרקתי אותה,  כי קשה להנות ממנו לבד.
ממליץ לקחת סלט קיסר במקום, מגיע עם הרבה גבינה :)




3. תוספת סטייק סינטה לא מורגשת
ההמבורגר של GDB הוא אחלה בתור מכלול.
עם זאת, ניסיתי לטעום את "השחקנים" בנפרד, ואני לא חושב שיש לכל אחד מהם טעם חזק או דומיננטי.
הגבינה לבדה, נחמדה ולא יותר מזה, אבל היא מגיעה בחינם.
תוספת סטייק הסינטה שהזמנתי על ההמבורגר ב21 שקלים, לא הורגש, ועל כן לדעתי, אין מה לקחת אותו.
אם באת בשביל סטייק, תזמין את מנת סטייק&צ'יפס שלהם, ותיקח במידת MR.




4. פפסי במקום זירו
תנית פטור: יש לנו שתי חברות, ששתיהן מונפוליות, קוקה קולה וטמפו (שזה הפפסי).
קוקה קולה, אם להגיד במילים עדינות, בעייתים,
ויש קושי להשיג את המוצר שלהם.
כמו שאתה הולך למסעדה, ומבקשים ממך מינימום הזמנה של 150 שקל, משהו מוגזם ודמיוני, שאתה מתלבט אם בכלל לאכול שם,
כך עם החברה שכולם שותים ממנה.
קוקה קולה לדוגמא, יכולה לתת מינימום הזמנה של 40 ארגזים.
ותבינו, מקום קטן לא יזמין 40 משטחים של בקבוקים, זה המון, אין לו בכלל איפה לאחסן את זה.
אז זה אמנם מבאס, לשתות את החיקוי, זה אולי נראה לכאורה כחיסכון מצד המקום, אבל זו ממש לא הסיבה.
אל תשכחו, ש-GDB מציעה גם סודה מרעננת בשם perrier, וגם בירת Red stripe.





הסעיף שאינו נוקט עמדה:

1. TA יותר טוב מלשבת במסעדה
לפני שאתם סוגרים את האתר באלימות, נסו להקדיש לי כמה דקות להסביר על מה אני מדבר.
בפעם הראשונה שהזמנתי GDB, זה היה בתקופת הקורונה, לקחתי TA בעצמי, נסעתי שעה הביתה, ואכלתי שם.
עד שהגעתי הביתה, כלל הרכיבים של ההמבורגר "התערבבו" אחד עם השני, הגבינה נמסה יותר מהחום של הבשר, והרטבים "הושרו" במעין מרינדה של עיסה אחידה של הכל ביחד. (התבשל במיצים של עצמו).
אני לא בטוח אם התיאור שלי נשמע מגרה, אבל אני יודע שכשנתתי ביס בהמבורגר, הכל כבר היה מעורבב, ולא היה צריך שום רוטב, זה היה מושלם, לכן קיבל אצלי 93%.

בפעם השנייה שביקרתי במסעדה, ישבתי, וקיבלתי את ההמבורגר היישר מהגריל, עם צ'יפס רותח.
הגבינה הייתה פיזית על הקציצה, אבל הרגישה לחוד, וגם הרטבים שלהם לא היו מספיק זמן במגע עם הקציצה.

עכשיו תבינו, הייתה לי שנה שלמה של קורונה, בה סיקרתי הרבה המבורגרים, רובם היו על הפנים כתוצאה מ-TA,
ועם זאת GDB הייתה היחידה ש-TA היה מושלם אצלה.
זה היה מצוין, כי לכלל הרכיבים של ההמבורגר היה זמן "לדבר", וככה כל ביס שלי כלל את כולם.

היה לי קשה להחליט אם הסעיף הזה יתרון (TA הכי טוב שקיים) או חיסרון (ישיבה במסעדה פחות טובה), ולכן לא החלטתי.
אבל כן אני אגיד, שזו הפעם הראשונה שלי, שנהנתי יותר מ-TA מאשר מלשבת במסעדה, משוגע לגמרי.


מקורי.




סיכום:

אני לא אומר את זה הרבה, אבל GDB הוא מקום באמת מיוחד.
מהלחמניה המתקתקה העוטפת את המכלול, הקציצה המיושנת והעסיסית, והגבינה שנותנת קיק נחמד להכל,
פשוט המבורגר שכיף לאכול, כי אתה יודע שאתה אוכל איכות.
עם זאת, התוספות ששמים על הקציצה, לרבות הגבינה, לא כ"כ רלוונטיות, ולכן מה שמתבלט הוא הבשר הלחמניה, ולצערי גם פלפל החלפיניו שמשתלט בקטע חריף.
הצ'יפס שלהם חם, והוא זורם יחד עם ההמבורגר, אבל פה זה נגמר.
אני ממליץ לכולם להגיע ולנסות את ההמבורגר הזה;
ובאופן אישי, רשמתי לי ביומן להגיע ולנסות סוף סוף את הסטייק&צ'יפס שלהם.






מסקנות להמשך:

לקחת פעם הבאה סטייק&צ'יפס עם סלט קיסר
לבקש עוד רוטב איולי שום קונפי






ציון:


85%

ציון קודם:

93%


ציון סופי:

89%





חזרה לטבלה מסכמת


-------↑--------------3---------------↑-------


-------↓--------------2---------------↓-------



17.2.21


אכלתי ב-GDB קינוח "קראק פאי"



טעים ומתוק,

מבחינתי 6/10 מבחינת מתוקים.


-------↑--------------2---------------↑-------

-------↓--------------1---------------↓-------


------------------------------

GDB - George Dry-aged Burger


מדיה:  סרטון תדמית

כתובת : שלמה אבן גבירול 22, תל אביב.

תאריך ביקור : 12.11.20

הזמנתי ב-18:38
לקחתי ב-18:51 (13 דקות הכנה)
אכלתי ב-19:38 בערך  (47 דקות משלוח)


שם ההמבורגר : ארוחת GDB-המבורגר GDB בתוספת צ'יפס/סלט קיסר + שתייה קלה או בירה.
המבורגר GDB פירושו בורגר עם איולי, עלי אורוגולה, צ'דר, גאודה וחלפיניו.
מחיר: 78 שקלים.


200 גרם עולים 45 שקלים. 





ייתרונות :



1. בשר מיושן
אין הרבה מקומות עם בשר מיושן.
אני חושב שעד כה, טעמתי בשר מיושן אמיתי רק ב-NG, והיה מצוין.
NG הוא שילוב של האיכות של האדסון עם היישון של GDB.
רק שהמבורגר NG עולה מעל 100 שקל, ואז הוא כבר לא כזה שווה...


לענייננו, הבשר של GDB הוא בשר מיושן 21 יום.
שכנעו אותי לקחת מידת עשייה של MR, כיוון שזה עולה מידה אחת בעת משלוח,
ואני שמח שהשתכנעתי.
הבשר היה איכותי מאוד, הרגישו את היישון, ופשוט היה תאווה לחך.





2. צ'דר וגאודה מנצחות
אמנם הגבינות לא היו מורגשות במיוחד,
אבל הן כן היו חלק שתורם לחוויה הכללית של ההמבורגר.
פירוש הדבר, שבפעם הבאה שאלך, אעדיף לקחת תוספת של עוד גבינה, כדי לתת להן קצת יותר במה על הכריך.





3. הלחמניה עם הכיפה השחורה
ואיך אפשר בלי לדבר על הייחוד של המקום.
לGDB, מלבד לחמניה רגילה, יש לחמניה שנקראת "רבי באן" - לחמניה חלבית עם כיפת שום שחור מעליה.
הלחמניה מרגישה כמו סופגניה (בקטע טוב), היא מתוקה (עקב החמאה שבה), והשום השחור עצמו פשוט חלומי.
רק לחשוב על זה שוב, עושה לי ריר...
אני לא מבין איך אין את זה בעוד מקומות...
זה כמו בגלידריות, שיש את הגביעים הרגילים, ויש את אלה שמביאים גביעים בטעם,
או גביעים משוקולד וכל מיני...
אז למה בשאר המקומות, אנחנו עדיין מקבלים לחמניה גנרית?
GDB עושה זאת בענק, עם לחמניה מתוקה יותר מכל מה שאכלתי (יש לציין שההמבורגר כמכלול לא מתוק, ולכן לא הכנסתי את ההמבורגר לפרמטר של "המבורגר מתוק", מדובר רק בלחמניה).





4. באתי בשביל מחיר לכל כיס
אמנם לא יכולתי להכניס את GDB לקטגוריית המתוקים, אבל לקטגוריית המחיר הזול הוא נכנס בלי בעיה.
200 גרם של GDB יעלה לנו אך ורק 45 שקלים, וזה מציב אותו כהמבורגר החמישי הזול ביותר בישראל (בקרב ההמבורגרים השווים).
4.1. לא זאת ועוד, ניתן להזמין מנה שנקראת "פליאו" - קציצת GDB מוגשת עם רוזמרין ושום קונפי,
כלומר ללא לחמניה, במחיר של 25 שקלים!
לא ראיתי באף מקום שאפשר לבקש קציצה ללא לחמניה, ואם אתייחס למנה הזו באופן פרטני, היא לחלוטין מגיעה למקום הראשון, ועוקפת את burger market במחיר של 36 שקלים ל-200 גרם.
200 גרם בשר מיושן ב-25 שקלים (מחיר של פיצוציה) זה פשוט משוגע לגמרי, זה מבחינתי שובר את השוק,
ואני לא חושב שיכול להיות מספיק hype או התלהבות, כדי לבשר את הבשורה לטוס ולאכול שם.





5. לא צריך רטבים
אמנם הביאו לנו קטשופ ומיונז,
אבל אני חייב להגיד שהם לא היו נחוצים.
רוטב האיולי בשילוב עם הצ'דר והגאודה, עשו את העבודה, ונתנו רוטב שכיסה את בלוטות הטעם שלי בכל ביס.
לא היה ביס אחד תפל או חסר טעם.





6. באתי בשביל להנות
קשה מאוד להביא את התואר הזה להמבורגר של TA,
כי אתה בדר"כ נהנה מהמקום עצמו.
אבל במציאות של קורונה,
וכיוון שכל כך נהנתי מכל ביס,
אני יכול להבטיח שתהנו מההמבורגר הזה.
פשוט יש לו טעם של עוד, טעם אומאמי משגע.





7. כמעט ויטרינה
להמבורגר יש חמיצות מיוחדת, שבדרך כלל מאפיינת את ויטרינה.
החמיצות הזו, יחד עם מתיקות השום, נותנים fight רציני למסעדת הויטרינה, המקום השני שלי.
אם נייצר טבלה צדדית "ההמבורגר החמוץ", היא תהיה כזו:
1. ויטרינה
2. GDB
3. בנץ





8. בירה במקום שתיה רגילה
אהבתי מאוד שיש להם את האפשרות להזמין בירה (אמנם רק סוג אחד - red stripe)
מבלי תוספת תשלום, כיוון שזו בירה, ולא שתייה קלה,
אז כל הכבוד להם!
הבירה משתלבת מצוין עם ההמבורגר.





9.  נלווים להמבורגר
אני לא יודע אם הם עושים את זה בכל הזמנה,
אבל אני ממש התלהבתי מכך, שכיוון שהזמנתי בירה, הם הביאו לי גם פותחן במתנה :-)





10. התחושה שאחרי
פשוט תחושה מדהימה, שמעידה על איכות של בשר.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)






חסרונות:

1. פפסי במקום קולה
גם כאן, כמו בפיקניק ובאנגוס,
הקמצנות היחידה של המסעדה, היא על השתייה.
במקום להביא זירו נורמלי, מביאים את המותג סוג ב', pepsi max.
לדעתי, אם כבר רוצים לחסוך, אפשר להפוך את זה ליתרון.
אפשר להביא את ה"גזוז בטעם של פעם",
שזה גם זול, וגם ייחודי.
אני לחלוטין הייתי מתלהב מגזוז, במקום מהזירו הסטנדרטי.
בכל מקרה, חבל.


2. צ'יפס מצומק
ואם חשבתי שהם זורקים באיזור השתייה, גם הצ'יפס מעיד על כך.
אני חושב שאני יכול לספור את חתיכות הצ'יפס בארוחה על שלוש ידיים.
כמות מזערית, שפשוט מביישת את המסעדה.
מלבד זה, הצ'יפס עצמו הוא פשוט יבש וחסר טעם.
ממליץ ביותר לקחת תוספת אחרת, ולא את הצ'יפס.
בתפריט רשום סלט קיסר, ואם לא תהיה ברירה, אעדיף לקחת את זה,
אבל קודם אשאל אותם אם יש להם טבעות בצל...





3. השום השחור לא מורגש
זו נקודה שיכולה להיות שייכת רק להמבורגר הזה, כי אין את השום השחור במקומות אחרים.
זו אולי מעט קטנוניות, אבל הטעם של השום הוא לא הציפייה.
כלומר, אני הייתי שמח אם הלחמניה כולה הייתה מכוסה בשום שחור,
שכן יש לזכור שללחמניה יש עובי, ואם יש לה ציפוי דק של שום שחור, זה אומר שירגישו אותו ממש בקטנה.
אז זה נראה טוב, מצטלם יפה, אבל בפועל לא כזה מרגישים אותו.
מזל שהם עשו את הלחמניה יחד עם חמאה, כי זה מה שמציל אותם מבחינת טעם.





סיכום:


GDB הוא בין המקומות היותר איכותיים שאכלתי בהם.
הוא בין המקומות עם השילובים היותר טובים שהיו לי.
הבשר המיושן, הגבינות הטעימות, הרוטב,  פשוט הכל התאגד להמבורגר טעים מאוד, והשאיר טעם של עוד.
אני פשוט לא ממליץ לקחת שם ארוחה...
הצ'יפס במרקם של צימוקים, והשתייה היא גם ככה made in china.
אם ממש בא לכם לבזבז עוד כסף, תוסיפו עוד תוספות להמבורגר, תעבו אותו יותר, או שתיקחו עוד אחד,
כי זה פשוט יהיה עדיף על פני הצ'יפס האשכנזי שהם מגישים לכם.
GDB הוא אחד המקומות, שאחכה לפתיחת המסעדות, על מנת לחזור לאכול בו, ולאכול כמו בן אדם,
אני צופה שעקב האיכות שלו, הציון יישאר יציב, ואפילו יעלה.
פשוט צריך לאכול שוב בויטרינה, על מנת לבחון מחדש את יחסי הכוחות.
ממליץ בחום.





ציון:

93%


-------↑--------------1---------------↑-------


חזרה לטבלה מסכמת


תגיות: בשר-מיושן, כמעט-ויטרינה, פפסי-במקום-קולה, בירה-במקום-שתיה-קלה, קציצה-לבד,
אין-שירות

**gdb **GDBָָָָ**


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

ויטרינה