Oak Burger - סגור לצמיתות

 היי חברים,


זהו עמוד זיכרון, להמבורגריה בחיפה, שהספיקה להיסגר,
לפני שכתבתי עליה ביקורת.


אין לי מה לכתוב עכשיו ביקורת, שכן אתם לא תוכלו לבקר בה,
אבל בשביל לכבד את זכרה,
אצרף כאן קישור לתמונות מן המסעדה,
ואתמצת איך היה לי.


תאריך ביקור: 6.5.2022

בנק תמונות



מצורף תזכיר, שהוא בעצם חומר גולמי, ממנו אני עושה ביקורת.
פעם ראשונה שאני עושה את זה, משום שאין מה להשקיע בביקורת.
תוכלו לראות ממה אני קורא, בשביל לזכור כדי להכין ביקורת.



מתוחכם תוספת הרי עולה 5 שקלים מתוחכם שלהם נחמד שיש להם בורגר בלי לחם חריף בלי תשלום Oak burger 250 gram קציצת בורגר הבית - חסה, בצל, עגבנייה, מלפפון, כמובן מוגש עם תוספת ליד. 55 שקלים. תוספת צ'דר - 5. תוספת אננס - 5. 13:18 13:34 הכל חם, מצוין לחמנייה חמה צ'יפס חם רטבים צוננים רוטב הבית שום בריכוז גבוה חריף כרוב בהמבורגר המבורגר עמוס בשר שווארמיות נחמד, לא מעבר הרוטב של המקום החריף הורס לי תגידו שזה חריף אננס לא מתוק במיוחד, בנאלי בכל שבוע יש קינוח מתחלף קינוח אחר שותף של קפה קפה מסתבר על כן מגבונים הבשר עצמו ממלא קצת באזז כזה, אבל עם טיפה טעם. צ'דר לא מורגשת,  כך גם אננס חריף.לצערי מורגש, גם ברוטב השום. אם יש מיונז שום או איולי שום אז זה שום שום נוזלי חריף צ'יפס סירה פירה וגנרי קינוח עיש סראיא מלבנון כמו מלבי קינוח מלוח... מה זה זה סולת 4/10 35.3% בגדול לא חוויה מדהימה, לא היה לי טעים כן משביע המבורגר מעייף תודה הפך חבר לחולה בקושי הצליח לאכול מנהטן אחרי זה קינוח מתחלף בכל שבו





ציון: 35.3%








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה