Meat Bar מיטבר

-------↓--------------2---------------↓-------



כתובת : אלוף קלמן מגן 1, מתחם שרונה, תל אביב.
(קיים גם בהרצליה).



תאריך ביקור :8.4.22




11:17 הזמנתי.
11:24 קיבלתי. (7 דקות הכנה) (מחשיד)






שם ההמבורגר : MB2- צ'יזבורגר 200 גרם, צ'יפס ושתיה קלה - 72 שקלים.
(MB זה ראשי תיבות של Meat Bar).
הספרה 2 מציינת שהוא מגיע עם גבינה, כאשר MB1 מגיע ללא גבינה.

לפני שנתיים, ארוחה עלתה 69 שקלים, ועכשיו 72 שקלים.









קדם דבר:

1. יש הייפ רציני על מיטבר.
הייתי בסניף בהרצליה, והרגיש לי 5/10, לא מדהים ולא מגעיל.
אבל אנשים המשיכו לדבר ולדבר, ובמיוחד להזכיר את המיטבר בשרונה מרקט,
אז הייתי חייב להגיע ולבחון גם אותו.




2. הסניף ממוקם ממש בלב קניון שרונה, קשה לפספס אותו.


3. גילוי נאות: כל הארוחה שלי הייתה בחינם.





יתרונות:

1. הגבינה טובה
אין מה להגיד, זהו איננו רוטב בטעם גבינה, אלא גבינה אמיתית וטעימה. סחתין




2. רוטב ספייסי מיונז מעולה!




3. יש להם לחמניות ללא גלוטן
כל הכבוד.
זה גם אומר שאפשר לאכול פה בפסח.




4. מפנקים בהרבה צ'יפס
לא מתקמצנים, זה חשוב.

זיגזג, כמו בבורגראנץ'


5. תחושה קלה לאחר אכילה

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)





חסרונות:

1. בשר בורגראנץ'
נשבע שאין לי מושג על מה כל ההייפ.
עם כל הבשרים שרואים בויטרינה, עם כל הרעש סביב המקום,




הטעם של הבשר הוא רגיל להחריד, ולמען האמת הזכיר לי את הבשר של בורגראנץ'
אין בו שום ייחוד, שום טעם שעושה לי את זה, או שיצדיק את הסגידה למקום...




2. צדפה - תעודת עניות
ואם אני ממשיך עם הדיס על איכות הבשר.
מי שמחזיק אצלו צדפה, מכשיר שצולה את הבשר משני צדיו במהירות, זו תעודת עניות לעסק.
אף פעם לא תצא קציצה טובה משימוש בצדפה.
דוגמת הדיינר אילת, הבורגנים מודיעין, פאזל ועוד.

2.1. למיטבר יש מידת עשייה קבועה, M או MW.
שיטת הצלייה צועקת "אנחנו בינוניים".




3. בקבוקים חמים על השולחן
מרתיח, גם את הבקבוקים שמחוץ לקירור, וגם את מצב הרוח.
לא מחפש ריבת קטשופ, רוצה רטבים קרים על קציצה חמה.




סיכום:

כנראה שמיטבר בורגר סניף תל אביב, יותר טוב מהסניף בהרצליה, אבל לא בהרבה.
הוא בטוח יותר נגיש למי שמסתובב בתל אביב, נמצא במזללה בלב שרונה מרקט.
אני חייב להגיד שכמו בהרצליה, ההמבורגר מאוד זורם, אבל כמו שבורגראנץ' זורם,
אין איכות כאן.
בכלל, מיטבר מאוד מזכירה לי את בורגראנץ', גם בבשר וגם בצ'יפס;
ועם מידת עשייה קבועה עקב צדפה, מבינים את הרמה...

לא אחזור.

מדען כושל




ציון:

50%




ציון קודם:

55%

שלום ולא להתראות



ציון סופי:

52.5%






-------↑--------------2---------------↑-------

-------↓--------------1---------------↓-------


שמעתי על זה הרבה, מכמה אנשים, והייתי חייב לבדוק.





כתובת : הסדנאות 4, הרצליה.
(קיים גם בתל אביב).

תאריך ביקור : 6.6.20.

שם ההמבורגר : צ'יזבורגר 200 - סטנדרט.


מחיר: ארוחה רגילה עולה 65 שקלים.
ארוחת צ'יזבורגר עולה 69 שקלים.
אם רוצים תוספת גבינה, זה 4 שקלים נוספים.
המחיר סביר.





ייתרונות :

1. צ'יפס "בורגראנצ'י" מסולסל, קריספי וטעים.

2. העיצוב של מה שאתה מקבל יפה.
אתה מקבל מגש מקרטון ובתוכו ההמבורגר, צ'יפס, השתייה, רטבים, ואפילו מגבון קטן.

3. בשר טרי.
לא משנה מה אגיד על הטעם, הבשר עצמו, טרי.
הוכיח את עצמו גם לאורך זמן, טרי מאוד.
בלי קשר, זה המבורגר זורם,
כזה שתאכל בשלוש בלילה, או כשתהיה שיכור, המבורגר שכיף לאכול.





חסרונות :

1. אין אפשרות לקחת Medium, או בכלל לבקש כל מידת עשייה.
מידת העשייה היא קבועה, בין M לבין MW.
קצת עצלנות.

2. הגבינה הצהובה היא גבינת 'עמק' סטנדרטית לגמרי.
לא הצ'דר הטעימה ששמים בדר"כ,
ממש מרגיש גבינה של סופר.
זה אומר שלא משנה כמה מוסיפים ממנה, זה פשוט מוזר.

2. לא משנה כמה הבשר טרי, הוא מאוד פשוט ונייטרלי.
מרגיש כאילו אני אוכל ארוחת ילדים.
זה לא שהוא מגעיל, הוא פשוט לחך של הילדים הקטנים.

3. הקולה בלי גזים.
את מגש הקרטון אתה מקבל עם שתייה פתוחה, שאין לדעת כמה זמן עמדה בחוץ לאחר שנפתחה.
גם הטעם שלה מאוד מוזר.
לקחתי קולה זירו, ואני נשבע שהיה לה טעם של פפסי.
גם חברים שלי, שלקחו קולה רגילה, אמרו שאין לה טעם של המותג המוכר.
יכול להיות שעבדו עלינו...
חייב להבהיר, שזה לא קולה בכוס, אלא בקבוק זכוכית, לכן המצב כה הזוי...
יש גבול לכמה שאני תומך במחזור...

4. מגש קרטון.
בגדול אני חושב שזה אחלה קונספט,
אבל אחרי שראיתי שעובד הניקיון מפנה את מגש הקרטון, ואז עורם את המגשים אחד על גבי השני, זה גרם לי להרים גבה.
אני לא אומר שהם ממחזרים את הארגזים הללו...
אבל אני גם לא אומר שלא...
יכול מאוד להיות שהם פשוט רוצים לזרוק הכל במרוכז בקרטונייה.
אבל עם איך שהקולה הרגישה לי, אני כבר לא יכול להיות בטוח.
קיצר, האווירה מהמקום, לא שיא ההגיינה, לפחות לדעתי.



לסיכום
במילה אחת, Overaterd.
הרבה אנשים דיברו על זה, וזה כנראה עקב צורת ההגשה הנוחה, שמרכזת את הכל ביחד, שעשתה את זה לאנשים.
בפועל, הבשר לא ייחודי כלל, הצ'יפס טעים מאוד, הקולה ממוחזרת, ותנאי ההגיינה שנויים במחלוקת.
הציון שאתן הוא לפי עקומת הצ'יזבורגרים.
כי בלי עקומה, הייתי נותן למיטבר 50%.



דירוג סופי 
55%


תגיות: המבורגר-זורם, זירו-ללא-גזים, אין-שירות, שימוש-בצדפה


-------↑--------------1---------------↑-------


חזרה לרשימה המסכמת


**מיטבר**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה