King David Burger



Take away

שעת הזמנה: 21:08
שעת קבלה: 21:22
שעת אכילה: 21:58


כתובת : ז'בוטינסקי 16, ראשון לציון.
(קיים סניף נוסף בחולון).

תאריך ביקור : 8.7.20




הקדמה: בדר"כ אני הולך רק למקומות אשר המליצו לי עליהם.
אך כיוון שאין הרבה המבורגריות בראשל"צ שקרובות לי למשרד,
וגם משום שהמקום מקבל כרטיס כחול, החלטתי לתת לו ניסיון בלי שום המלצה קודמת.
אגב, כשהגעתי לשם, שילמתי בטעות באשראי רגיל ולא ב"חבר טעמים" אז אין לי באמת אינדקציה אם זה בכלל נכון,
ואחרי הביקורת, לא בטוח שאתם תרצו לבדוק בעצמכם.

שם ההמבורגר : King David Burger - מאה אחוז בשר ריב אנטריקוט.


מחיר: 38 שקלים ל-200 גרם.




ייתרונות :

1. זול - זול בצורה מחשידה.

2. אננס - האננס נחמד, חמוץ ומתוק יחדיו.
והוא הדבר היחיד הטוב שאני יכול להגיד על ההמבורגר.


חסרונות:

1. פלאפליה- אין שום תחושה של המבורגריה, אלא של פלאפליה/שווארמיה/פיצוציה.
המוכר לא סגור מה הוא הכין לי (על אף שאני הייתי הלקוח היחיד),
ולחבר שהיה איתי שהזמין שתייה, הוא שכח, והחבר היה צריך להזכיר לו.
ה-big boss מתנהג כעובד חדש,
וכשאני מספר לו על בלוג ההמבורגרים, הוא כבר מכין אותי לאיכות שלו.
"אתה יודע שהמבורגר ישראל היו פה, והם ביקשו ממני כסף.
אמרו לי שאם לא אשלם להם, הם יכתבו לי ביקורת רעה על המקום"
אני לא יודע אם זה נכון או לא, אבל גם אם king david היו משלמים לי מליונים, לא הייתי מעז לרשום מילה אחת שהיא לא אמת.
והסיבה לביקורת הרעה שהמבורגר ישראל רשמו עליהם קשורה בקשר ישיר לאיכות.

2. ביסבר - ביקורת מעל הביקורת הזו, עם 15%, יש לנו את טאטי.
אצלם, רשמתי:
ב-M מזכיר אוכל צבאי.
ב-MW מזכיר בשר של סופר, של זוגלובג.
אז ב-king david ב-MW מזכיר אוכל צבאי.
על אף שהזמנתי M, קיבלתי MW, וזה היה בדיוק כמו הקציצות הצבאיות המסריחות של הבסיסים, אם לא גרוע מזה.
פשוט איכות ירודה, עם טעם לוואי רע שמלווה אותך בכל ביס.
הקציצה עצמה ספוגית ומגעילה.



(בתמונה: המבורגר עם בצל מטוגן שחבר לקח.
נראה כמו קלמרי, ומרגיש כמו קלמרי.
הרעלת שמן והרעלת פרודוקטים על גבול המקולקלים)


3. חריף - לא כמו פלפלים של חלפיניו או טבאסקו.
לא חריף בקטע טוב, אלא בקטע רע.
ישנו תבלון חזק ודומיננטי שנועד להסתיר את העובדה שהבשר לא טוב.
כשאוכלים מהבשר, מרגישים טעם חריף ורע, מטשטש טעם חזק מאוד, שנועד להסתיר את חוסר טריות הבשר.
ואגב, בתיאור ההמבורגר "100% בשר ריב אנטריקוט",
ה"ריב" היחידי היה שלי עם חבר שלי, על זה שלקחתי TA ממקום נוראי שכזה.

4. לא שווה את הכסף - המחיר של המבורגר עולה 38 שקלים.
הוספתי עליו אננס לקחתי ארוחה עם שתייה, ויצא לי 50 שקלים.
לא שווה גם 15 שקלים.
אז אם רשמתי בייתרונות זול,
אז זה כבר לא כזה, אם מסתכלים על "תמורה עבור תועלת".
מפח נפש בכל ביס.



5. צ'יפס ספוג - רוב המרכיבים שלהם, יסודם בספוג.
הצ'יפס בלי טעם בכלל, לא ממולח, עם מרקם של קרטון. מגעיל.

6. גבינה צמחית - יש קטע למקום, שהוא מביא לך גבינה צהובה צמחית, וזה בהכשר הרבנות הראשית.
הרסתם לי כל ניסיון עתידי לנסות גבינה צהובה "כשרה" שכזאת,
כי היא פשוט הייתה במרקם של רוטב מרשמלו נמתח, ובטעם של פלסטיק חמוץ.



7. הלשון בוכה - טעם הלוואי החריף עושה שמות, בעוד אני נלחם עם ההמבורגר.
ממש קשה לי לבלוע.
אני חושב שאולי דוסים יצליחו לעכל את זה, זה הרי נועד להם...

8. שטפתי את הפה - די, לא עמדתי בזה.
אמנם הצלחתי לסיים את הדבר הזה, אבל הייתי חייב לרוץ לשטוף את הפה, מהטעם הנורא.



9. צרבת קלה - הנה התחילה הצרבת, מאוד הגיוני.
לאחר האוכל, יש תחושת אבן בבטן, כמו אגרוף.

בספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי).


סיכום:
ממליץ דחוף לבעל העסק לעשות הסבת מקצוע,
כי בשר זה לא הצד החזק שלו.
המקום עלול למשוך זרים, עקב שלטים של "המבורגר ב-20 שקלים",  והאיכות - בהתאם.
פשוט בשר פיצוציה.
בשר לא איכותי, על גבול המתחיל להיות מקולקל,
עם מטשטשי טעם חזקים וחריפים.

להתרחק כמו מאש.

אגב, אני מכניס את ההמבורגר הזה לרשימה הכללית,
שכן על אף שהוא TA, ואני אמור להכניס את זה לרשימת המשלוחים התחתונה,
החלטתי שכל המבורגר שהוא בסיקור ראשון, ייכנס לרשימה הראשית,
ואילו סיקור שני שהוא TA, ייכנס לרשימה המשנית.

ציון סופי : 7%


נ.ב. 



הסתכלנו על מה קיבלנו, וראינו שעל הקרטון רשום "סלאפ".
ובאמת, חתיכת "סטירה" קיבלנו מההמבורגר הזה.


(הפוך)


חזרה לטבלה מסכמת


תגיות: גריל-בשרים, חריף-מסוכן

**king david burger**

**קינג**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה