ראיון עם אחמ"ש בג'אנגו

            תאריך הראיון: 11.10.21

מסעדת ג'אנגו היא מקום שני בטבלה שלי, ומקום ראשון בעיר ראשון לציון.





אני: אתה אחמ"ש במקום?
אליאור: כן.
אני: כמה זמן?
אליאור: חודשיים בערך.
לפני זה, מלצר מאז שהמקום נפתח.
אני: מתי המקום נפתח?
אליאור: לפני שנתיים בערך.
אני: מאז הקורונה?
אליאור: כן.
פתחנו שבוע לפני הסגר הראשון.



אני: מבחינת איכות בשר ורטבים, אתם מקום ראשון, אין לכם מתחרים.
אליאור: איזה כיף לשמוע ☺
אני: ברגע שתכניסו תוספות, לא משנה אלו, אתם מקום ראשון, עוקפים את כביש 90.
אליאור: אומרים לנו את זה הרבה.
יש לנו עיקרון שאנחנו מאמינים בקציצה עצמה.
יכול להיות שברגע שיהיה קצת קהל...
אנחנו עדיין מריצים את המקום, בגלל הקורונה.
יכול להיות שבהמשך נבחן את הדבר הזה.
אני: זה משהו שאתם רשאים לעשות מבחינת טום אביב?
אליאור: כרגע ה-vision של טום, של המנהלים והבעלים של המקום זה בלי התוספות,
אולי באמת מה שיש על ה-spicy, שיהיה משהו קצת יותר מגניב.
אבל חוץ מזה אנחנו באמת מאמינים בקציצה, לכן זה כרגע לא...
אני: מה לגבי לשים גבינות אחרות?
הרי גבינה יש לכם, שברתם את המחסום של לשים על הבשר גבינה.
יכולתם גם לא לשים גבינה.
אליאור: האמת שזה באמת רעיון.
תמיד רוצים לשפר, לשים דברים חדשים, אז יכול להיות שגם זה יגיע בהמשך.



אני: ספר לי בבקשה על המקום.
אליאור: פתחנו שבוע לפני הקורונה במארס 2020, לפני שנתיים כמעט.
מסעדת המבורגרים, סניף האחות של FatCow בתל אביב.
לא קוראים לזה FatCow, כי אמרנו נביא משהו חדש לראשון, ננסה.
אני: עדיין לא הצלחתי להבין, למה זה לא נקרא FatCow?
אז מה אם זה נמצא בראשון לציון...
יומנגס בכל הארץ נקרא יומנגס.
אליאור: אני רק אחמ"ש אז אני לא יודע להגיד לך לגבי ההחלטות העסקיות.
אני מאמין שניסו להביא משהו חדש, אולי יותר להתאים לקהל הראשל"צי, זה הקטע,
אבל בגדול זה דומה מאוד, גם הקציצות זה אותו דבר.
אני: אותם בעלים.
אליאור: כן.
אני: יכול להיות שהוא פחד שאנשים יחשבו ש"הנה, גם זה הפך לרשת, והרי רשתות מתקלקלות"?
אליאור: זה משהו שעלה לי לראש, אך אישי לגמרי,
לא יודע אם זו הייתה המטרה של הבעלים, יכול להיות.



נחזור לספר על המקום.
ג'אנגו היא מסעדת המבורגרים.
בשביל הבקר יש לנו את טריגר הקצב, הוא גם חלק מהבעלים.
הוא מביא לנו את הנתחים הכי מובחרים, עוברים יישון מיוחד.
בגלל זה איכות הקציצה היא כפי שאמרת.
אז הבסיס שלנו הוא הקציצה, כמו שדיברנו על זה.
מטבח אמריקאי כזה, הכנסנו עכשיו כנפיים, יש גם את הסיגרים שנכנסים, נאגטס..
משתדלים להתפתח, להגיע לעוד אנשים.
אני: הקצבייה של המקום היא ב"טריגר אנד תום" בתל אביב?
אליאור: נכון.



אנייתכן שאחת הסיבות שאין תוספות על ההמבורגר, זה כי רוב המשאבים הכלכליים (ניתוב הכספים) מעדיפים ללכת לכיוון הבשר, ולא להתפזר?
בשביל שהבשר יישאר איכותי?
אליאור: כמו שאמרתי, אני לא יכול להגיד לך את ההחלטות העסקיות, אני יכול רק לנחש.
המקום נפתח לפני הקורונה, וזה אנשים שהם משקיעים כסף (כמו שאתה רואה איך המקום נראה).
אז לא נראה לי שחיסכון זה העניין, אבל זה באמת הקטע של האמונה בבשר.
יכול להיות שהיה פה שיקול כלכלי כלשהוא.
עוז: ממש לא.
אני: אני מבין כמה הבשר שלכם מדהים.
ועדיין, למה לא תוספות?
עוז: ל-מה בעצם?
מאוד מיותר.
יש לבשר טעם כ"כ מדהים.
יש לנו רוטב איולי מנצח, ומבחינתי זו מנה...
כל אדם שבא לפה, ושואל למה,
סוף הארוחה הוא אומר לי "עזוב, מתחרט על מה ששאלתי".
אני: שמתם חלפיניו ושמתם גבינה.
עוז: אין לנו בעיה לשים גבינה.
אני: מה לגבי גבינות אחרות?
בושה, ברי, ובמיוחד צ'דר.
עוז: יש לנו גבינת spicy שאנחנו שמים על ההמבורגר החריף.
גבינת גאודה צ'ילי.
יש לנו גם את הגאודה הרגיל.
אנחנו לא עובדים עם עוד גבינות.
אולי פרמז'ן, אבל זה לא על ההמבורגר.
אני: לא חשבתם על צ'דר?
עוז: כן חשבנו.
אני: כי צ'דר ממש הולך על בשר.
עוז: ניסוי וטעייה כזה.
אני: אז ניסיתם, פחות הלך.
עוז: כן.



אני: למה "ג'אנגו"? מה זה השם הזה?
אליאור: אני מניח שזה גם הגיע מטום.
ג'אנגו זה בעצם הפעלולנים בקרקס.
בגלל זה גם בעיצוב יש פה חיות ומתאבקים.
ג'אנגו זה לוליין, אבל בקרקסים היותר רציניים.
אני: אני לא מבין, ג'אנגו זה "לוליין" באיזושהיא שפה מסוימת, או שזה שם של קרקס?
אליאור: זה סוג מסויים של האנשים שמופיעים בקרקס, אלה שעושים את הפעלולים עם החיות, פעלולים ספורטיביים.



אני: מה שעות הפתיחה שלכם?
אליאור: אנחנו פתוחים מ-12:00 בצהריים.
(אם תגיעו ב-11:30, נכניס אתכם גם)
עד 00:00 בלילה.

סיכום:
כל יום 12:00-00:00 גם שישי וגם שבת.

אני: למה לא אחרי 00:00?
אליאור: אנחנו כל הזמן חושבים על זה.
לפעמים גם נכנסים "פיקים" מאוחרים, של 23,24, שכל האנשים שחוזרים ממסיבות, כל המאנצ'ים.
זה משהו שגם עלה לנו בראש, יכול להיות שזה גם יקרה.
אני: זה יהיה מדהים.
אליאור: אני לא יכול להבטיח כרגע, אבל זה כן משהו שאנחנו רואים שיש לו ביקוש מסוים.
אני: אפילו עד 2:00 זה יהיה מדהים.
אליאור: אנחנו עם כל מיני מחשבות, יכול להיות שזה יקרה גם כן.
אני: מוודא שוב, כל יום 12:00-00:00 כולל שישי ושבת?
אליאור: כן.
כמובן שאם בסופ"ש, יש משמרת חזקה, רואים שיש הרבה אנשים, אנחנו נמתח קצת..
אני: אחרי 00:00?
אליאור: כן.
אני: אז אתם מתגמשים.
אליאור: כן,
אני לא רוצה להגיד, כדי שאנשים לא יבואו אחרי, כי בעיקרון אנחנו עד 00:00.
אני: מה השעה הכי מאוחרת שנשארתם עקב פיק מאוד עמוס?
אליאור: היה פעם שיצאנו פה ב-2:00.
הדלת עדיין נסגרה ב-00:00, אבל מי שיושב, שיהנה ויתפנק.
אני: אז אתם לא מכניסים חדשים, אבל מי שיושב, שיאכל בנחת.
אליאור: כן.



אני: כמה המקום יכול לאכלס בבת אחת?
אליאור: 90 לדעתי.
אני: כולל חדר ה-VIP?
אליאור: כולל.
אני: אז אם אני רוצה לעשות פה אירוע, אני יכול לסגור את המקום ל-90 איש?
אליאור: אנחנו יכולים לסגור, ואם זה אירוע מיוחד, אז אולי אפשר להתגמש ליותר,
אבל כל מקרה לגופו, אפשר לדבר על זה.



אני: ספר לי על חדר ה-VIP שלך.
אליאור: חדר ה-VIP הוא לקבוצות גדולות, לעד 20 אנשים, שרוצים לבוא לארוחה יותר אינטימית.
יש להם מלצר שהוא רק שלהם.
אפשר לשים שם מוזיקה ומצגות, זה יותר אינטימי.
אני: מצגות?
אליאור: כן, אם יש איזה יום הולדת, אז יש שם מקרן.
אם יש פיק, אנחנו משתמשים בו גם להושיב שולחנות רגילים. אבל בעיקרון זה נועד למשהו אינטימי לקבוצות גדולות.
אני: זה עולה כסף?
אליאור: לא.
אפשר לסגור אם רוצים איזה תפריט מסוים, אז אפשר לדבר על זה,
אבל בעיקרון זה שולחן רגיל לכל דבר.



אני: ספר לי קצת על מכונת הארקייד.
אליאור: אנחנו מנסים להביא דברים שיהיו מגניבים, שיתרמו לחוויה ולאווירה, מעבר להמבורגר הטוב.
זה אחד מהם.




יש לנו גם את מכונת הבובות, שכרגע לא פעילה..
אבל יש בה בובות, אז אם מישהו רוצה, נוכל להביא לו.




השיא שלי שם [במכונת הארקייד] זה 50,000, אז מי שרוצה לבוא ולנסות לשבור, מוזמן.
קינוח עלינו.



אני: ספר לי על מקרר היינות שלך.
אליאור: מקרר היינות, הוא ליינות אדומים, כדי לשמור עליהם טיפה מתחת לטמפרטורת החדר.
שהם לא יהיו חמים או קרים, שיהיו בדיוק כפי שיין צריך להיות.
אני: וכשאתה מביא למישהו יין, זה מהמקרר הזה?
אליאור: כן.



אני: מה קרה לשירותים שלכם?
אליאור: עכשיו הם בשיפוץ.




אני: אז אין שירותים במסעדה
אליאור: לא, יש למעלה גם.
פה זה רק שירותי הנכים.



אני: איך עברתם את הקורונה?
אליאור: התחלנו בקורונה.
שבוע אחרי עשינו אירוע פתיחה מטורף, היה שבוע, והיתה מלא עבודה,
ואז אחרי שבוע התחיל הסגר.
זו הייתה מכה, זה היה לא נעים, כי באמת השקיעו פה הרבה, ורצו להביא משהו טוב.
היינו פתוחים למתכונת של משלוחים בלבד.
הייתה גם תקופה שכן נפתחנו, ואז שוב נסגרנו בגלל הסגרים.
זה היה קשה, אבל מאמין שהתגברנו כרגע.
איך שנגמר הסגר, התחילו לבוא אנשים, זה הרים את מצב הרוח, ממש כיף,
ומקווה שזהו, שזה מאחורינו.



אני: למה אתם לא משקיעים בשיווק? אנשים לא מכירים אתכם מספיק.
אליאור: זה גם הצד העסקי, אני לא באמת יודע.
אני יודע שיש מהלכים, כל מיני קמפיינים באינסטגרם, גם עכשיו עובדים על משהו.
מנסים לפלח את קהל היעד, ומקווים..[להצליח].
[לעוז המנהל] אני: ראיתי שסוף סוף השקעתם בשיווק, ראיתי פוסט ממומן באינסטגרם.
מקומות כמו יומנגס וגראז' משקיעים בשיווק במקום להשקיע בבשר שלכם.
עוז: אנחנו על זה.
אני: אתם צריכים להשקיע, כי אתם מעולים, ואני לא מבין איך אין פה..
עוז: תור בכניסה.



אני: קהילת המבורגר ישראל ביקרו אצלכם?
עוז: לא. אבל היה מישהו אחר.
אני: מי זה?
עוז: אחד מהם הציג לי את עצמו בתור קהילת המבורגר ביום שבת הקרוב (13.11.21)
(הוא מדבר על רועי מ-burgers il).



אני: ספר לי על הבשר שלך.
אליאור: אתה שואל שאלות מגניבות, בא לי שתקבל תשובות טובות, צריך לארגן לך מישהו שיודע.
עוז: את זה אני אשמור לי ולך לאחרי זה, פחות להקלטה.
אני: דיבר איתי המנהל אביב, אמר שיעשה לי סדנת בשר.
עוז: אין לנו בעיה, באהבה.
אנחנו יודעים כמה אתה לקוח טוב שלנו, כמה אנחנו אוהבים אותך, וכיף לנו שאתה מגיע.
אבל פחות לתמלול ולהקלטה.
אני: לא אוכל לצלם את זה בכלל?
עוז: תצלם את התהליך.




אני: האם יש לחמניות ללא גלוטן במקום?
אליאור: כן.
עוז: כן, כמובן.


אני: האם יש לך קציצה טבעונית?
עוז: גם, כמובן, יש לנו קציצה טבעונית beyond meat.

אני: השירים במקום זו רשימת השמעה שלך?
אליאור: זו רשימת השמעה של המקום שהרכבנו,
יש כמה רשימות לכל מיני שעות ביום.
לא אשקר, לפעמים אני מתחבר ל-spotify שלי ומתקלט פה, אבל הרוב זו רשימת השמעה של המקום שהרכבנו פה.
אני: הרכבתם יחד עם הבעלים?
אליאור: כן, גם המלצרים מוסיפים.


אני: ספר לי על הסממנים המיוחדים במקום.
עוז: איתי (ביטון) עף עם עצמו, על החלומות שלו, על המקומות שהיה רוצה שייראו..
כל מה שהוא יוצר זה פשוט מדהים.
אני: כמו מדינה מסוימת או כמו קרקס באופן כללי?
עוז: כמו קרקס באופן כללי, נשמע יותר טוב.

אני: למה סמל המקום הוא זאב?
אליאור: קטע של הבעלים כנראה.
עוז: האמת שזה מסמל את הג'אנגו.
אני: למה ג'אנגו זה זאב?
זאב היא חיית קרקס?
אריה, דוב...
עוז: אין לי תשובה ברורה, פשוט חיה מאוד יפה שמתאימה...ררר.

אני: גם הנברשות מאוד יפות.
אליאור: כן, המקום יפה.





אני: האם מקומות אחרים עשו עליכם כתבות?
אליאור: בפתיחה עשו כמה ראיונות, בעיקר עם טום אביב.
אני: הוא היה פה ממש?
אליאור: כן, בהתחלה הוא היה צץ לפעמים, היה מגיע, עושה קצת "סלפים".
כתבה ספציפית על המקום בזמן האחרון לא הייתה.
עוז: יצא ל-time out, יצא ל-ynet
הגיעו אלינו גם מקוקה קולה
פרסמו אותנו ברעבים ברעבך.
אנחנו די בתקופה שלנו, ואנחנו צריכים יותר ויותר לשמור על המוצר שלנו, ולהמשיך לתת בראש.
אני: אם כבר הזכרת קוקה קולה, כל מקום הביא שם המבורגר מיוחד, אחר וחדש, לחודש של קוקה קולה.
עוז: ואנחנו בחרנו להביא את הבייסיק שלנו.
אני: זו התחכמות.
עוז: הוא הכי מיוחד שלנו פשוט.
מסכים נכון?
אני: מסכים.



אני: איפה טום אביב נמצא אז? ב-FatCow? בקוקו במבינו? היכן?
אליאור: הבן אדם שף, הוא חי את החלום,
יש לו עכשיו מסעדה חדשה בקזבלנקה, מרוקו,
זה יותר ה-baby האישי שלו.
אני: אז הוא בחו"ל, בגלל זה הוא לא מגיע..
אליאור: on and off, קו תל אביב-מרוקו.
אני: איך נקראת המסעדה במרוקו?
אליאור: milk +honey.
יש סביבה הייפ ממש טוב במרוקו.



אני: יש לכם לפעמים תקליטן במקום!
אליאור: כן, נכון, התקליטן לפעמים מגיע, אנחנו לפעמים מקרינים פה כדורגל/כדורסל/אירועים מיוחדים.
אני: כיצד?
יש לנו מקרן.
אם מישהו רוצה לעשות אירוע, אפשר לדבר איתו, בכיף.
אני: יש לכם גם אירועים מיוחדים כמו קריוקי או אכול כפי יכולתך?
אליאור: פחות משהו שאנחנו עושים,
אבל אם מישהו רוצה לעשות אירוע, אפשר לדבר.
אני: אם יש לי חבר בלוגר שרוצה לסגור את המקום לאירוע של המבורגרים, משהו שהייתם שמחים לעשות?
אליאור: כן, נראה לי שכן, אפשר לדבר על זה בכיף.
עוז: יש לנו פה מקרן, לא קטן,
אנחנו משדרים משחקים גדולים, ליגת אלופות, נבחרת ישראל וכו',
אנחנו רוצים לשמור על האווירה.
אני: מה עם התקליטן, מתי הוא חוזר?
עוז: אחזיר אותו.
מאוד מקווה להחזיר אותו בימי חמישי קבוע.



אני: מאיפה האוכלוסיה שלכם מגיעה בארץ?
אליאור: בגדול בעיקר ראשל"צים, אבל אני מכיר לקוחות קבועים שמגיעים כמה פעמים בחודש מבאר שבע, יש לי גם כמה צפוניים שמגיעים (אני לא יודע אם באו במיוחד לפה מהצפון), אבל אני מדבר עם אנשים ולקוחות והם באמת מגיעים מהרבה מקומות.
אני: מה זה צפון?
אליאור: היו שבוע שעבר מקריית טבעון, מנהריה היו לא מזמן, מירושלים הרבה, ממודיעין כזה.
עוז: יצא לי שלקוחות בשבת אומרים לי שבאו כל הדרך מחדרה, נתניה.
אחרי פרסום שני שהיה בחודש ברעבים ברעבך... רמלה, אשקלון, ואפילו בנות מתל אביב.
אני: אבל יש להן fatcow...
עוז: גם אני שאלתי את השאלה.
הן אמרו שהן הרבה אוכלות ב-fatcow, ראו את הפוסט ברעבים ברעבך, ורצו לטעום דברים שאין ב-fatcow.
שזה קרפצ'יו, כנפיים, השייטל שלנו [ג'אנגו קאט],
אני במקצוע באזור 4 שנים, הרבה זמן לא קיבלתי תגובות כאלו מאוכל.
אני: שייטל זה הג'אנגו קאט, נכון?
עוז: כן, זה הנתח של השייטל שלנו.
אני: שיניתם אותו לאחרונה.
עוז: שינינו את צורת ההגשה שלו.
בדר"כ היינו שמים איולי על הקרש, ועכשיו אנחנו שמים רוטב ציר בקר שאנחנו מכינים כאן.
מניחים אותו עליו, יוצא עם צ'יפס, קצת צורת הגשה שונה, לא שינינו כ"כ את המנה.
[המלצר יובל אמר לי שבשר השייטל עכשיו מתבשל יותר זמן]
אני: הבשר עצמו אותו דבר, לא מתבשל יותר, או משהו כזה?
עוז: לא מתבשל יותר, לא מתבשל פחות.
אותו דבר, צורת הגשה, הוספנו ציר בקר.
אני: מלבד רוטב האיולי והנאגטס, יש לכם רוטב חמאת בוטנים חריף.
משהו חדש?
עוז: לא, זה רוטב הכנפיים שלנו. עם חמאת בוטנים.
אני: הוא טעים מאוד.
עוז: תודה רבה.



אני: תוכלו לכבד כרטיס כחול חבר טעמים?
אליאור: אני מכיר את הכרטיס, היה לנו קודם במסעדת פרנצ'סקה, המסעדה לפני, לא יודע למה פה אין,
אבל אשמח להציף את זה שוב, כי זה חשוב.
עוז: אני מכיר אותו.
רושם את זה לעצמי.    קיבלתי, אני מטפל.



אני: איך אפשר ליצור אתכם קשר?
אליאור: אינסטגרם, טלפון,
פייסבוק גם יש לנו, אבל פחות פעיל.
אלה הם הערוצים.
עוז: אנחנו גם עובדים עם תן-ביס, wolt, ומשלוחים שלנו (חברת שליחויות של המקום).
אני: זה יותר משתלם ללקוח, לעשות משלוח שלכם?
עוז: פחות או יותר אותו דבר.
פייסבוק אין לנו.
אינסטגרם וטלפון.
יש לנו תן ביס, ואתר אינטרנטי.



אני: ממה מורכב רוטב הנאגטס שלכם?
אליאור: מיונז, טיפה סרירצ'ה, צ'ילי, חרדל, דבש וברביקיו.




אני: אתם ההוכחה הניצחת שיש בשר איכותי בישראל,
ואני בטוח שגם אם אטוס לחו"ל, לא אמצא בשר כזה.
אליאור: כיף לשמוע, תודה רבה.
רק תדע שניצן ויובל ממש רצו לעבוד היום, לא יצא,
אוהבים כשאתה מגיע.



אני: עוד דברים שתרצה להוסיף?
אליאור: אוהבים אתכם, שמחים תמיד לארח אתכם,
אוהבים לשמוע את הביקורת שלכם, בעיקר את המחמאות ☺
אשמח אם יהיה שיתוף פעולה של ההגרלות.
עוז: נשמע לא רע בכלל (לעשות הגרלה ביחד).
כיף לנו שאתה מגיע, מעריכים אותך, תודה רבה לך, וכיף לנו שאתה נהנה אצלנו.




חזרה לביקורת



שאלות להמשך:


מדוע jango נקרא כך?
מדוע לא נקרא fatcow? יש פחד מלהפוך לרשת?
יתכן שאחת הסיבות שאין תוספות על ההמבורגר, זה כי רוב המשאבים הכלכליים מעדיפים ללכת לכיוון הבשר, ולא יתפזר?
למה אתם לא משקיעים בשיווק?
קהילת המבורגר ישראל היו אצלכם?
ספר לי על הבשר שלך
למה סמל של זאב?



המשך ראיון עם עוז המנהל:


אני: אתה גם הבעלים?
עוז: לא, אני המנהל.
הבעלים זה איתי ביטון.
הוא המנכ"ל של הקבוצה "קוקו גרופ", ויש איתו כמה שותפים, אורי רז, ,הקצב שגיא טריגר,
השף תום אביב.
אני: הבנתי שתום לרוב במרוקו.
עוז: תום על קו ת"א - מרוקו.
הוא נמצא לא מעט בקוקו במבינו.
לפה הוא פחות מגיע, אנחנו שלוחה שלו.
אני: איתי כן מגיע?
עוז: איתי מגיע לפעמים, הוא איתנו בערוץ ישיר 24/7.
יש לנו קבוצת ווטסאפ, והוא מגיע לפה מידי פעם.
אני: פעם הבאה אוכל לראיין אותו?
עוז: אנחנו ננסה לעבוד על משהו.

אני: כמה זמן המקום פתוח?
עוז: מבחינתנו, ארבעה חודשים.
בקורונה עבד כמשלוחים, אבל רק עכשיו עולה ומטפס.

אני: בן כמה אתה?
עוז: בן 25.
אני: כמה זמן אתה כאן?
עוז: 4.5 חודשים.

אני: דיברתי עם אליאור לגבי זה שתהיו פתוחים אחרי חצות, הוא אמר שאולי תנסו להתרחב.
עוז: לא יודע כמה זה יקרה בסוף.
אני חושב שהרבה יודעים שאנחנו סוגרים ב-12, למשוך את זה שעה שעתיים פחות רלוונטי.

אני: למה המקום נקרא Jango?
עוז: אתה יודע מה זה jango?
אני: ממה שהבנתי מאליאור, זה פועל קרקס שמתעסק עם חיות.
עוז: זה פחות או יותר, אתה רואה את העיצוב של המקום, הוא קלאסי, פראי ולא מובן.
אתה לא רואה דבר כזה הרבה.
לא הייתי ממקימי המקום, אבל אני חושב שיש לנו אחלה שם.
אני: למה לא fatcow סניף ראשון לציון?
עוז: שאלה טובה.
הבשר של ה-fatcow ופה הוא טיפה שונה.
גם העלויות שלו ביחס של ת"א אלינו, יש בו כמה פערים.
fatcow זה עסק אחד לדור, רצו לשמור אותו בתל אביב.
ג'אנגו.
אני: במה הבשר שונה?
עוז: זה כבר אשמור לעצמי...

אני: כמה לקוחות יש לך ביום?
עוז: תחילת שבוע, אנשים עוד מתאוששים מסוף השבוע.
שני-שלישי מתחילים לעלות.
רביעי מסעדה מתמלאת.
50% מהעבודה שלנו היא wolt.
ממוצע ראשון עד שבת - אזור 250-300, כולל משלוחים.

אני: כמה המקום יכול לאכלס?
עוז: המקום יכול להכיל באזור ה-100-120 איש.
אני: ואם אני רוצה לסגור את המקום לאירוע?
עוז: אין בעיה, אפשר לדבר איתי, ונתקדם.


(שאר הראיון מוטמע בראיון הראשון)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה