Fat Cow













-------↓--------------5---------------↓-------






מדיה:  
הצצה על המסעדה בחוץ.
הצצה על המסעדה בפנים.
(ירדן המנהלת לא הסכימה לצלם את המטבח).





כתובת : דיזינגוף 265, תל אביב.




תאריך ביקור: 4.10.21




16:33 הזמנתי.
16:41 קיבלתי (8 דקות הכנה).



שם ההמבורגר: Distructed- לחמניה, איולי, בשר בבישול ארוך, סלסה, בצל וכוסברה.
בשר בבישול ארוך - בשר קציצה מפורק שהרכיבו כסלופי ג'ו, עם מיקס גבינות שהן: צ'דר לבנה, צ'דר כתומה, וויסקי ובירה.
הבשר מגיע במידת עשייה קבועה, שהיא קצת מעל M.




העשרה:
צ'דר רגילה תהיה בצבע לבן, ולא צהוב.
צ'דר כתומה, היא צ'דר רגילה עם תמצית גזר.




ארוחת distructed עם צ'יפס ושתייה עולה 72 שקלים.

(ל-200 גרם זה יוצא 52 שקלים) (יש עסקיות)


סה"כ 72 שקלים.



קדם דבר:

1. שמונה חודשים שלא הייתי ב-FatCow,
ואני חייב להגיד שמדהים לאכול שוב במסעדה עצמה, ולא על ספסל, כמו בפעם שעברה.
הגעתי ביום שני בשעה 16, כך שזכיתי לראות את פנים המסעדה ריק.
זה מאוד נדיר, בדר"כ מפוצץ כאן, ויש המתנה בחוץ,
אבל משום שהגעתי בשעה נוחה, היה לי את כל המסעדה לרשותי, גם לצלם.



2. בדר"כ אני נמנע מלאכול בכל מסעדה שיש לה סניף שהוא לא בתל אביב (כי אני לא אוהב להתנייד בתל אביב),
אך משום שהייתי באזור, הייתי חייב לקפוץ ולנסות שוב את FatCow, לבחון שוב את ההבדל בינה לבין אחותה הקטנה בראשון לציון.




3. על אף שמאוד רציתי לקחת את הקציצה הפשוטה, קרצה לעיניי מנה שתמיד הייתה כאן, אך לא לקחתי אותה,
ה-distructed, קציצה ש"התעללו" בה, חתכו אותה דק דק, שילבו בתוכה צ'דר עם בירה וויסקי, והגישו.
אם לא הייתי בלוגר, לא הייתי מתנסה, הייתה הולך על הבטוח, אבל בתור כזה, חשוב לי מאוד לבדוק כמה שיותר.





4. רוטב הנאגטס פוצח:
רוטב מיונז כבסיס, חרדל-דבש, ברביקיו, צ'ילי מתוק, ועוד קצת דבש.






יתרונות:


1. הבשר של טום אביב
טום אביב היה ונשאר עם הבשר המנצח הכי טעים שיש,
גם בג'אנגו, הסניף שלו בראשון לציון, וגם ב-fatcow, הסניף שלו בת"א.
מסעדת fatcow עברה את מבחן הזמן, ונשארה עם בשר מנצח ללא תחרות.
לא לחינם אני חוזר ואומר שזה הבשר הכי איכותי שאי פעם אכלתי.



2. הרטבים המשגעים של המקום
2.1. כמו הבשר, גם הרטבים של האיולי ושל הנאגטס מצטיינים במקום ראשון בכל הארץ.
הצ'יפס של fatcow בינוני, אבל כשטובלים אותו בשני הרטבים הללו, זו פשוט חגיגה לפה.
לכן מאוד חשוב לשבת במסעדה...


2.2. בלי קשר לרטבים המיוחדים של המקום, גם הרטבים הפשוטים של קטשופ-מיונז צוננים וטעימים.
אני מאוד אוהב לערבב את רוטב האיולי של המקום, עם הקטשופ, יוצא מדהים...


2.3. השילוב של הצ'יפס עם רוטב הנאגטס כל כך טוב, שאין לי בעיה להגיע במיוחד בשביל זה.
באמת שכשאני אוכל את זה, אני אדם מאושר.





3. סטירה אלוהית
חשוב להדגיש את טעם הבשר, בשילוב עם צ'יפס עם הרטבים.
קשה למצוא הגדרה שתתקרב לתחושת העונג הזו.
לביקורת זו, הלכתי על "סטירה אלוהית".
חשוב לקבל "סטירה" מהבשר, כדי להזכיר לך שיש קציצות איכותיות שם בעולם, ואסור להתפשר על פחות.


4. בשר אוורירי
אפשר להגיד על המנה שלקחתי, שהבשר בה יותר אווורירי מקציצה רגילה באותה מידת העשייה,
וזה הגיוני, כי כתשו את הקציצה, הפכו אותה לסלופי ג'ו, אז ברור שהבשר ירגיש אוורירי.


5. ספרים על המבורגרים
5.1. המקום היחיד שראיתי שמכיל ספרים כלשהם, היה הספריה.
גם שם, הספרים היו כלליים מאוד.
ב-fatcow, לטום אביב יש שני ספרים עבי כרס, שמראים את ההמבורגר מתחילת דרכו, ונותנים עצות וטיפים על איך להצליח עם מסעדת המבורגרים (הכל כתוב באנגלית).
מלבד שני הספרים הללו, ישנו גם אוסף של מגזינים (כללי, לא בהכרח על המבורגר).
היום, בעידן הטלפונים החכמים, אני מעריך את המקומות שמחזיקים עדיין את המילה הכתובה.    כבוד.
5.2. אני הולך עכשיו להפציץ בתמונות של הספרים, והתוכן שלהם.


6. התחושה שאחרי: מושלמת
בין התחושות היותר טובות שהיו לי.
תחושה שמצד אחד קלה, אך מצד שני ממלאת, כמו שאמרנו...אפקט הבלון...




ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)

פשוט כיף לאורך כל התהליך



חסרונות:

1. העלו מחירים
זו לא שהייתה עלייה דרסטית.
המחיר גם לפני וגם אחרי היה סביר.
ועם זאת, אני לא אוהב שלמקומות עולה השתן לראש, ובשיטת המצליח מוסיפים כמה שקלים לכל מנה, כדי להרוויח יותר.
אלא אם כן כמובן אותם מקומות משדרגים את המנות שלהם, משפרים אותן, וכאן יש דברים בגו.
המחיר של המבורגר בסיסי עלה בעבר 49 שקלים (ואם הייתי מסקר נורמלי בעבר, היה לכם צילום של התפריט בעבר),
ואילו עכשיו אותה מנה עולה 52 שקלים.
אז כן, זה כולה 3 שקלים, אבל ככה זה מתחיל.
אולי לא הייתי צריך להחמיא להם כ"כ מול הפנים שלהם...

התפריט המקורי על הקיר.
המחירים מוסתרים, משום שהם המחירים הישנים לפני שהעלו אותם.


2. המנה Distructed אכן הרוסה
פירוש השם distructed הוא הרוס, ולא במקרה.
לקחו קציצה טובה ומדהימה, קצצו אותה לחתיכות קטנות, ושרפו אותה ליותר מידי זמן על הגריל.
אז כן, אמנם זה יותר אוורירי מאם ניקח קציצה רגילה במידת עשייה M,
אבל מידת העשייה של זה היא MW, וזה מרגיש מעט שרוף.
בנוסף לכך, מיקס הגבינות שמכניסים לאותה תערובת פשוט לא עובד.
הסלופי ג'ו הזה הוא קצת חריף, והוא מלוח יתר על המידה.

המליחות מרוטב הגבינות לא מתאימה.
הבשר היה שרוף ודי מלוח, אך עדיין הרגישו איכות.

3. היו סנובים, נשארו סנובים
השירות ב-FatCow בעייתי, ותמיד היה.
זה מתחיל בבעלים, טום אביב, שלא מגיע אף פעם למסעדות, מסנן את כולם ברשתות החברתיות, ומתייחס להמבורגריות שלו כמניות בטוחות שאין מה לדגום אותן.
כתוצאה מכך, זה משליך על המנהלת,
ביקשתי ממנה את המספר של טום אביב, כדי לקבוע איתו ראיון, והיא אפילו לא הייתה מוכנה להביא לי את המספר של הסוכנת שלו.    היא אמרה שהיא שלחה לה הודעה, אבל אני בספק.




כשביקשתי לבצע איתה ראיון בסיום הארוחה, תחילה הראתה נכונות, אך בסוף הארוחה, כשראתה שמעט עמוס, אמרה "תבוא מחר בבוקר, ואז אולי אפשר לבצע".
להזכירך גברת, אני לא מקבל על זה שקל, וזו התנדבות מלאה.
חבל שאין לך כמה דקות מהזמן שלך להקדיש לי, שכן הראיון הזה נועד לפרסם את העסק שלכם ולפרגן, כל הרעיון הוא שהבמה היא שלכם.
בקיצור, אם אתם מגיעים ל-Fatcow, תצפו לאיכות בשר גבוהה, אבל לא למשהו מעבר (מבחינת שירות).






סיכום:

FatCow היא האהבה הראשונה שלי.
שנתיים שאני מסקר המבורגרים, 80 מקומות שונים, וחוץ מאחותה Jango, אף אחת לא התעלתה מעליה באיכות בשר.
יש כאלה כמו NG ופורט 19 שאולי היו רוצים לטעון לכתר,
אבל המלכה הבלתי מעורערת של הקציצות היא אכן הקציצה של טום אביב;
וככזאת, אין מה לעשות בה ניסויים.
הקציצה distructed לא עושה עם המסעדה חסד, וכנראה ששום דבר לא יעשה זאת כמו הקציצה הקלאסית.
הצ'יפס טוב, הרטבים מעולים, והשירות אליטיסטי.

FatCow היא אבן בניין בהכרת המבורגרים מעולים ברחבי ישראל (כמו ויטרינה),
ואני ממליץ בחום לרוץ לנסות למי שעדיין לא אכל בה.



ציון:

65%




ציונים קודמים:

80,70,95, 90




ציון סופי:

80%



נ.ב. כנראה שהם לא סגורים על עצמם,
משום שבתפריט קוראים למנה distructed ואילו על הקיר distracted.
ההתייחסות, בכל מקרה, נשארת אותו הדבר.
חבל להסיח את הדעת מהקציצה השלמה.
פשוט קחו קלאסי, אפילו לא צריך להוסיף גבינה.







-------↑--------------5---------------↑-------

-------↓--------------4---------------↓-------



ביקור רביעי


מספר טלפון להזמנות: 03-773-2591


תאריך ביקור : 20.2.21


14:10ׁ(בערך) הזמנו
14:47 קיבלנו (37 דקות הכנה)
15:03 אכלנו (23 דקות איסוף עצמי) [נאכל על ספסל]

שם ההמבורגר: cheesburger deal - לחמניה, איולי, קציצה וגאודה, עם צ'יפס ושתיה.
65 שקלים.

(ל-200 גרם, זה יוצא 49 שקלים)


יתרונות:

1. בשר 100% 
לא משנה מה תגידו:
המנה קטנה, אין ירקות, אין תוספות,
לא מעניין.
הבשר של fatcow הוא הבשר הכי איכותי שקיים מכל ההמבורגרים שסיקרתי עד כה.
60 מקומות שסיקרתי ברחבי הארץ, ובאמת שאין שום דבר שמשתווה לו.
כלום.
גם לא מקומות כמו האדסון, שהם בהגדרה בשר באיכות מאוד מאוד גבוהה.
פשוט הבשר הכי טוב שאי פעם אכלתי בהמבורגר.
לקחתי מידת עשייה של MR, והתענגתי על כל ביס.
מתלבט אם בפעם הבאה לקחת R, ולראות איך זה...




2. תחושת שובע מורגשת
בפעמים הקודמות, לאחר שאכלתי המבורגר אחד, הרגשתי שהוא לא מספיק, שהוא לא משביע,
ואם הייתי לוקח המבורגר נוסף, זה כבר היה יותר מידי.
המבורגר עם גבינה, אמנם לא משפר את החוויה הקולינרית מבחינת טעם,
אבל הוא בהחלט הרבה יותר משביע.
תחושת בטן מלטפת עד מאוד.

3. טאבלט הזמנות
סחתין על השדרוג,
עכשיו יש בחוץ טאבלט להזמנות, שכן התפריט לא רחב מידי, אז זה מאוד פשוט להזמין.
ממליץ בחום להוסיף לטאבלט הזה מידות עשייה מתחת ל-M.
הייתי צריך לרשום שהשם שלי הוא "איתי -מבקש MR".





חסרונות:


1. גבינה פשוטה
fatcow לא אנשי גבינה, והגבינה שלהם מרגישה כמו גבינת עמק, על גבול הגבינה הטבעונית שאין לה טעם בכלל.
כמו שרשמתי ביתרונות, אם אתה רוצה לשבוע, קח אותה,
אם אתה מעדיף להרגיש יותר את הבשר - הימנע ממנה.




2. רוטב איולי מתובל?!
חוץ מהבשר המשוגע שלהם, יתרון מאוד חזק אצלם היה רוטב האיולי הטהור שלהם.
הייתי בהמון מקומות, טעמתי הרבה רטבי איולי, והאיולי של fatcow הוא האיולי הכי טהור וטעים שאי פעם טעמתי;
עד עכשיו.
משום מה, הם החליטו לתבל אותו בהרבה תבלינים, מה שגרם לו לאבד מהטהרה שלו..
שלמות הרוטב המיונזי הזה נפגעה, והוחלפה בטעם מעט מעקצץ מתבלינים.
כל המוסיף גורע.




3. רוטב בשקל
מסעדת fatcow לוקחת על כל רוטב שקל.
אני מבין את התקופה,
עסקים מתאוששים משלושת הסגרים שהיו לאחרונה.
אבל לפי דעתי, מלבד הרוטב ששמים בהמבורגר (שאגב אם תסתכלו בביקורת הקודמת - לא תמיד)
אני חושב שאפשר לשים עוד רוטב בצד על כל מנה שמזמינים.
אם אבוא אליכם עם הזמנה של עשר מנות?
הזמנה שהיא מאוד...כלכלית.
ואבקש עשרה רטבים בצד,
תגידו לי עשרה שקלים?
כמובן שיש להגביל לרוטב אחד בצד למנה, ומעבר לכך לקחת שקל לרוטב,
אבל סעיף כזה יגרום לי ללכת לבצע הזמנה גדולה במקום אחר, רק על העיקרון.
חומר למחשבה.
אגב, בג'אנגו, אחות של fatcow, גובים שני שקלים לרוטב, שיא החוצפה.

4. זמן רב לחכות
הבשר שלכם מדהים, המחיר שלכם סביר, ועל כן יש תור שמגיע משתי קבוצות:
אנשים אמיתיים שהגיעו לקחת אוכל ולהעמיד פנים שהם אוכלים במסעדה, כשהם למעשה אוכלים על ספסל,
ואנשי וולט.
לפי דעתי, צריך להיות תיעדוף כלשהוא לאנשים שהגיעו במיוחד למסעדה.
לחכות חצי שעה לשני המבורגרים, זה על גבול המוגזם.





סיכום:

על אף ש-fatcow כבר לא מקום ראשון בטבלה שלי, היא תמיד תישאר בליבי;
וכאשר מישהו שואל אותי איפה כדאי לאכול כדי ללמד את החך שלו מה הוא בשר קציצת המבורגר אמיתי, אני ישר מפנה אותו לכאן.
המשיכו בעבודתכם הטובה ביצירת בשר איכותי כל כך, שאתה מרגיש שאתה נותן ביס בפרה.
ממליץ להפוך את הרוטב לטהור יותר, את הצ'יפס לפריך יותר, ואת הגישה לנדיבה יותר.




ציון:

90%

ציונים קודמים:

80,70,95

ציון סופי:

83.75%






-------↓--------------3---------------↓-------


ביקור שלישי



Take Away


תאריך: 4.7.20

הפעם האחרונה בה אכלתי את המותג המנצח הייתה בסוף שנת 2019.
שלל הסיקורים של המקומות השונים, הפנו את ראשי הרחק ממה שנחשב ההמבורגר הכי טוב.
כל כך טוב, שכביכול אין צורך לחזור אליו ולסקור אותו פעם נוספת.
כמה טעיתי...
יצאתי לתל אביב ביום שבת, ראיתי בגוגל מפות שרוב המקומות סגורים, אז אמרתי לעצמי, נקפוץ לסוס המנצח, ונוכיח שוב את הכתר שיש לו על הראש.



לקחתי TA דרך חלון המסעדה, לקח להם בערך רבע שעה להגיש לי שני המבורגרים ארוזים.
נסעתי באופניים חשמליים עד החניה שמצאתי בתל אביב, ואח"כ נסעתי חזרה הביתה.
עד שפתחתי את המשלוח עברה שעה תמימה.



פתחתי את המשלוח, כולי בהתרגשות, ולהפתעתי, גיליתי שם קציצה יבשה ממש.
אני אסביר:
הבשר עצמו עדיין מדהים, בין האיכותיים שהכרתי, אם לא הכי איכותי.
אבל
ההמבורגר של Fatcow מגיע לרוב עם רוטב איולי הבית, כזה שתוכלו למצוא גם אצל ג'אנגו, רוטב האיולי הכי טעים שאכלתי, שהופך את השומן של הקציצה לאף שומני יותר...
בהזמנה הזו, לא לקחתי גבינה מעל, אז ציפיתי שלפחות שכבת איולי תכסה לי את הקציצה, כמו תמיד.
ולא.
לא על הקציצה, ולא בצד.
עשו טובה, ושמו לי שקיות של קטשופ ומיונז.



את האמת, התאכזבתי. מאוד.
מאוד מאכזב לקבל סטירה יבשה מהקציצה שעד כה נחשבה הכי רטובה בתחום...
איכות הבשר לא השתנתה, אבל גישת המקום כן.

ולגבי ציון, לא יודע אם אלה רגשות העבר, או העובדה שהבשר באמת טוב, חרף האכזבה שלי,
אבל הכי נמוך שאני יכול להביא לו זה 80%.

נ.ב.

מבחינת יתרונות נוספים:
לא היו לו גושים כלל (כמו שתמיד ציינתי בפני ג'אנגו, שאומרים שאצלם זה אותו בשר, אבל יש להם גושים).
עטיפת אלומיניום תרמית ששומרת על החום (בדומה לפיקניק, כל הכבוד, באמת היה חם לאחר שעה).

נ.ב. 2

בדר"כ, אני חוצץ בין סיקור המבורגרים בישיבה במקום, לבין סיקור עם TA או משלוח.
כעת, אני משלב את השניים משתי סיבות:
1. אני לא אקל על מקום ראשון, בדיוק הפוך.
לא עושה שום הנחות למי שאמור לנצח את כל הקשיים, אם היא רוצה להישאר במקום הראשון.
2. הבשר היה טעים וטרי, בדיוק כמו שהייתי מקבל אותו במסעדה.
זה אומר שאין טעם שונה למשלוח, ואין צורך בהפרדה הזו.
הזלזול בלקוח, עקב היעדר הרוטב, זה מה שהוריד 20 אחוזים.

לצערי אני נאלץ לשלול לFatCow את תואר המקום הראשון, ולהוריד אותה למקום השביעי.

ויטרינה, 
Welcome to first place.

כביש 90, שלום לך.


דירוג: 80%



-------↓--------------2---------------↓-------


ביקור שני




שם ההמבורגר : צ'יזבורגר - אותו דבר כמו מקודם רק עם גבינה.

מחיר : 54 שקלים להמבורגר 200 גרם עם גבינה.
69 שקלים לארוחה עם צ'יפס ושתיה.

ייתרונות :

רך.

חם.

הבשר עדיין מדהים.

חסרונות :

עיסתי מאוד, חמוץ,
מוזר ביותר.
מעקצץ על גבול החריף.

לא כזה הולך טוב בקיבה כמו המבורגר רגיל.
התחושה המלטפת נבלמת.

אין מה לעשות, המסעדה מומחית בבשר ולא בגבינה.
השילוב הורס.


דירוג : 70%



-------↓--------------1---------------↓-------


ביקור ראשון




כתובת : דיזינגוף 265, תל אביב

תאריך ביקור : המון פעמים... המקום עם הבשר הכי איכותי שאני מכיר...
הפעם האחרונה הייתה באוקטובר 2019
מספר ביקורים משוער: 17.

שם ההמבורגר : Basic - בשר בין שתי לחמניות ורוטב הבית (איולי בטעם גבינה).
המבורגר מושלם, כל המוסיף גורע.

מחיר : 49 שקלים להמבורגר 200 גרם.
65 שקלים לארוחה עם צ'יפס ושתיה.

ייתרונות :

תוצאת תמונה עבור angels singing

נסו לשמוע מקהלת מלאכים שרה ברקע תוך כדי:

מעדן בשר, ההמבורגר כה רך שאפשר לקרוא לזה "עוגת בשר".

מידת העשייה medium מדהימה, השילוב של רוטב האיולי עם הדם יותר טעים מכל רוטב בעולם,
בקושי הוספתי קטשופ.

התבלינים בקציצה מורגשים איך אינם דומיננטיים.

השומן בקציצה הוא הדומיננטי, מה שהופך אותה למעין קינוח מושחת ושומני.

מעולם לא טעמתי המבורגר כזה טוב.

בדר"כ ככל שעובר הזמן אתה נהיה רעב.
אחרי FatCow אתה נהיה יותר שבע בחלוף הזמן, כאילו מנפח אותך, מדהים!

בצד : רטבים קפואים!  שירים טובים ברקע, רוק קל, ואחלה אווירה.

רוטב האיולי יוצא מגדר הרגיל, כאילו בטעם של גבינה!

גם מידת medium rare לא מביישת את הפירמה, טעים מאוד!
אני באופן אישי פשוט מעדיף medium.

לא ממליץ לקחת rare, יש גבול, פחות טעים.


חסרונות :

אם לא רוצים לקחת תוספת של צ'יפס בארוחה, אפשר לקחת סלט חסה במקום.
הצ'יפס נחמד ומסולסל,
אבל החסה עם רוטב בטעם של חרוסת, לא טעים בכלל.
ממליץ לקחת המבורגר+שתייה במקום ארוחה למי שלא רוצה לקחת צ'יפס.

הקציצה שוחה בשמן ממש.... חיסרון של עלייה במשקל.

עם כל הכבוד לטוהר ההמבורגר,
לא היה הורג אותם לתת אפשרות לשים תוספות על ההמבורגר,
אין אפילו תוספת אחת חוץ מגבינה.


דירוג : 95
כי אם אתן לו 100, אין לי מה להמשיך לחקור יותר.



-------↑--------------1---------------↑-------


תגיות: רוטב-הבית, בשר-מיצי,המבורגר-אווירה,המבורגר-מצועצע,צעצועים,שירים-ברקע, אין-שירות
**fatcow**
**פאט קאו**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה