ראיון עם המנהל של Bodega


ראיון עם מנהל Bodega 


התחוללה סערה בחוץ, גשמים עזים, ובכל זאת הייתי חייב לקחת TA מהמקום,

משום שמלבד המבורגר, השגתי ראיון עם המנהל:

(ציטוט)

אני: תוכל לספר לי קצת על המקום?
פייבל המנהל: בשמחה.
קודם כל, ברוך הבא לבודגה. אתה הגעת בלילה מצוין, אין כמו לאכול המבורגר במזג אוויר כזה.
במיוחד, כשאתה רואה את האדים יוצאים מההמבורגר, זה משחק אחר.
מה שאנחנו עושים כאן, אנחנו מטבח אמריקאי, אנחנו עולים מארצות הברית.
זה סבא ויקטור משנת 1929

אם תסתכל קצת יותר מקרוב, אתה תראה את המחירים,
הם לא בדולר הם בסנט (בעקבות המשבר בארצות הברית בתקופה הזו)
10 סנט למנה

אני: לא רוצה להפריע לך בעבודה
פייבל: Shut the fuck up
אני: :-)
פייבל: שים לב לטעמים האלה.
מה שאנחנו מתגאים בו כאן זו הפשטות.
יש הרבה אנשים שזורקים הרבה shit על ההמבורגר, ואז זה אמור להיות טעים, אבל זה לא נכון.
אני: אני לא מכיר כלל מקומות שעושים smash burger.
פייבל: לא רק שאין, הם לא יודעים איך להכין.
יש מקומות שמנסים אבל לא יודעים.
זה עניין מאוד יצירתי. it's an art.
אנשים חושבים שזה רק לקחת בשר and smash
it's not true.
למה אנחנו עושים smash?
כשאתה לוקח את הבשר הטחון, ושם אותו על הפלאנצ'ה, ונותן את המחיצה, זה נותן לך שכבת קרמול.
קוראים לזה The Maillard effect - אפקט כימיכלי שגורם לקרמול של הבשר, ואז יש טעם שונה.
זה עוטף את הבשר, ושומר על המיצים בפנים. זו הסיבה שאין לי מידות עשייה.
עלינו מניו יורק בארצות הברית, אנחנו צריכים להביא את הקולינריה האמריקאית לארץ, כי אין את זה.
אנשים מתיימרים להכין את זה, אבל זה לא זה.
אלה טעמים שלא תטעם בארץ. לטוב או לרע, אני לא יודע מה הטעם שלך.. זה לא לכולם, אני בסדר עם זה.
הכל נעשה במקום, כולל החמוצים.
אני שם וינוגראט אפילו ב-tomatoes, כדי להוציא עוד טעם מהעגבניות.
ומה שחשוב כאן, שבכל ביס אתה מקבל את כל הירקות.
אנחנו לא מתביישים בבצל, יש אנשים שלא אוהבים את זה, זה בסדר.
שמים עגבניה כמו שצריך.
אני: מה זה רוטב הבודגה שלכם? (מה מכיל רוטב הבית)
פייבל: מיונז, קטשופ, טיפה חרדל, טוחנים את החמוצים שאנחנו מכינים כאן, פפריקה ושום.
המיונז שלנו הוא מיונז סראצ'ה עם שמן כמהין,
הכל מכינים בבית,
ולפי דעתי, הרטבים הטובים ביותר: קטשופ היינץ ומיונז הלמאנס.
רוטב ברביקיו, אנחנו מכינים את זה כאן, מעישון שאנחנו מעשנים כאן,
צ'יפוטלה שאנחנו טוחנים.
אנחנו לא מאמינים בקיצורי דרך.
יש לנו גם מיונז-גבינה כחולה טבעונית
אני: אז זה בטח כבד, אם זה מזכיר גבינה כחולה
פייבל: זה טיפה קשוח, כן. טעם חזק.

אני: תודה רבה על הראיון.
פייבל: תודה לך, חג שמח ☺







**בודגה**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה