בודגה Bodega

מדיה: סרטון תדמית (יש ללכת ל-5:20 דקות)

          ראיון עם מנהל Bodega


מזללת המבורגרים הצמודה לסינמטק תל אביב

-------↓--------------3---------------↓-------




כתובת : קרליבך 14, תל אביב.

תאריך ביקור: 5.8.21


(הזמנו טלפונית איסוף עצמי)
16:13 קיבלנו.
17:45 אכלנו (92 דקות משלוח עצמי).


שם ההמבורגרווילדע חייע - סמאש בורגר צרוב בחרדל, גבינה אמריקאית, בצל מקורמל, חמוצים מתוקים ורוטב בודגה  - 63 שקלים ל-200 גרם.

מגיע מידת עשייה קבועה של MW עקב סמאש בורגר



יתרונות:

1. ההמבורגר הכי טוב של בודגה
זו היא הפעם השלישית שאני מזמין מבודגה.
אני כבר מכיר את טעם הבשר שלהם,
ועם זאת ווילדע חייע זה עולם אחר לגמרי.
משהו במכלול גורם לזה להיות הרבה יותר מיוחד מההמבורגרים האחרים שלהם, ועל כן ממליץ עליו בחום!


2. הויטרינה של הכשרים
בתחרות ההמבורגרים הכשרים יש לנו את דודס מנתניה, שמככב עם בשר אוורירי,
ואת בורגר סטורי מראשון לציון שמככב עם בשר טלה שומני שנותן תחושה שלאחרי מושלמת.
בודגה, לעומת זאת, נותן חמיצות מעודנת שמאפיינת את הויטרינה.
בזכות החמוצים היפניים המתוקים, הגבינה הכשרה ורוטב הבודגה, חוץ מהטעם האומאמי של הסמאש בורגר, מקבלים טעם חמצמץ טוב מאוד, ובצורה מרוכזת.


3. שרד את מבחן הזמן
המשלוח העצמי שעשיתי הפעם, הוא המשלוח הארוך ביותר שאי פעם היה לי (אני אשם, אני השליח),
מעל שעה וחצי משלוח!    מה שכנראה יהרוס כל המבורגר.
(במיוחד כשהמנהל פייבל אמר פעם שעברה שאת ווילדע חייע צריך לאכול במקום!)
אני חייב להודות, שגם אחרי שעה וחצי, ועל אף שהבורגר לא היה עטוף בנייר כסף או משהו (אז לא היה חם במיוחד),
למרות כל זאת חייב להגיד שהיה לי טעים.
הטעמים, התבלון, החמצמצות, המיצים, כל הדברים נשארו והמתינו לי שאקח ביס.
להגיד על המבורגר שהוא טעים גם אחרי שעה וחצי, זו חתיכת מחמאה.


4. חמוצים יפניים
מתקשר לסעיפים הקודמים,
המלפפונים החמוצים שיש בהמבורגר (אפשר לראות בתמונה מעל אחד שנמלט),
אינם מלפפונים חמוצים רגילים שהם רק חמוצים.
הם מושרים במתיקות כלשהיא, שהופכת אותם לחמוץ-מתוק.
בזכות המתיקות שלהם, הם נותנים טקסטורה לבשר.
אם אתם מחפשים דוגמה אחרת, אז בבורגר ראנץ' יש את החמוצים הללו (לא קורנישונים, אלא פשוט חמוצים שהחמיצות שלהם מופחתת, ובמקומה מגיעה מתיקות).

כיף לתת בהם ביס גם בלי ההמבורגר


חסרונות:


1. בצל חי
לא הצלחתי להתחבר לבצל החי שיש בתוך ההמבורגר.
אני חושב שבצל בתוך המבורגר תמיד צריך להיות מטוגן, כדי לשחרר עוד טעמים.
אם אוכלים את ההמבורגר בתור מכלול, לא מרגישים אותו,
אבל אם מנסים לאכול ממנו לבד, זה לא טעים.



2. צ'יפס מקדונאלדס מינוס
לבודגה שני סוגים של צ'יפס,
רגיל ב-19 שקלים, או עם שמן כמהין ב-28 שקלים.
מטורף איך צ'יפס עולה כמו חצי המבורגר בלי קשר.
הצ'יפס הרגיל שלהם מזכיר מקדונאלדס, אך פחות טוב ממנו,
והצ'יפס המיוחד שלהם מזכיר ויטרינה, אך פחות טוב ממנה.
בכל מקרה, את שניהם הייתי ממליץ לכם לקחת רק אם זכיתם באיזה פרס קטן בלוטו או משהו,
כי הכמות שלהם קטנה, והם ממש לא שווים את המחיר המופרז שלהם.
זו בדיוק הסיבה שלקחתי לחמניית המבורגר בלבד.
אתה חושב שלא תשבע ממנה? קח 300 גרם, עדיף.

זהו, נגמרו התמונות, יאללה, בסך הכל משלוח, כמה כבר אפשר לצלם


סיכום:

בודגה התעלו על עצמם, עם המבורגר ווילדע חייע, המבורגר עם טעמים מרוכזים חמצמצים, שמוסיפים המון לטעמי הבשר smash burger.
הבשר מתובלן מצוין, הגבינה נותנת מרקם מושלם, שכיף לאכול אותו,
והחמיצות היפנית עושה את המנה.
לאוהבי הכשרות שאוהבים את הטעם החמצמץ (דוגמת ויטרינה), אני ממליץ להזמין את החיה הפרועה ביידיש!


ציון:

68%


ציונים קודמים:
60, 71.4


ציון סופי:

66.4%

-------↑--------------3---------------↑-------

-------↓--------------2---------------↓-------


Left Coast - ביקור שני


תאריך ביקור : 22.2.21





19:30 (בערך) הזמנו
19:45 (בערך) קיבלנו (15 דקות הכנה)
21:10 (בערך) אכלנו (85 דקות משלוח עצמי)




שם ההמבורגרLeft Coast- בייקון, מונטרי ג'ק (סעיף 5 באקדמיה)(גבינת פרמז'ן אמריקאית), רוטב BBQ, וטבעת בצל - 220 גרם - 69 שקלים
+
צ'יפס כמהין- צ'יפס עם שמן כמהין, מלח נורי ועשבי תיבול - 28 שקלים.

cherry coke - קוקה קולה דובדבן - 14 שקלים
mountain dew - ספרייט על סטרואידים בצבע צהוב (לחבר)




סה"כ 111 שקלים.

(ל-200 גרם נקי, זה יוצא 49 שקלים)

(אין ארוחות)






הסעף שאינו נוקט עמדה:

1. תאכלו את השווארמה של ויקטור
לא שהתמסחרתי, אבל כבר פעם שנייה שאני פוגש את פייבל המנהל, הוא זכר שאני מפתח תקווה, והוא המליץ לי בחום לאכול בשווארמה של ויקטור בפתח תקווה. אמר שזה מעדן ושהוא נוסע לשם במיוחד.
פייבל: "זה אמנם נראה כמו shithole אבל זה מקום טעים".
-"הם גם משתמשים בשיטת ה-smash?
-"לא, הם עושים משהו אחר :)".

בקיצור, יצא שביקשו ממני לסקר גם שווארמות, הסברתי לאותם אנשים שאני מתמקצע בהמבורגרים,
אבל הנה המלצה חמה לבקר בשווארמה ויקטור בפתח תקווה - אריה שנקר 5, פתח תקווה.





2. יש לקחת את הסודה של Dr Brown
אז כן, הסעיף הזה הפך ל sticky note, מעין סעיף של תזכורות.
פשוט בלהט הרגע כשראיתי את מגון פחיות המשקה, התייעצתי עם פייבל אם כדאי לקחת את ה-brown, והוא אמר שלא;
אז לקחתי את ה-cherry coke ואת ה-mountain dew הסטנדרטיים.
עם זאת, אני חייב לנסות פעם אחת את הפחית החומה הזו, בין אם טעימה או לא.

גבינה כשרה חברים



3. הגבינה שלהם מקוקוס, הבייקון הוא הפתעה
בפעם שעברה לא הספקתי לשאול אותם ממה מורכבים הרכיבים שגורמים לבייקון צ'יזבורגר להישאר כשר.
הפעם שאלתי.
הגבינה שלהם היא על ציר שמן קוקוס, כמו אצל לה קרנה,
והבייקון שלהם הוא מן הסתם מטלה.
כששאלתי כיצד הם הופכים את בשר בייקון הטלה לצמיגי כ"כ כמו אצל בייקון חזיר, פייבל חייך ונמנע מלהשיב.






יתרונות:


1. יחס אישי לכל אחד
אם אנחנו לוקחים את סעיף היחס האישי, המקום הראשון ביחס אישי בישיבה, הוא מורדן בר.
אך אם מדובר ב-TA, כי כרגע זו מציאות הקורונה, בודגה הם מקום ראשון באיכות השירות.
כל אדם שמגיע למסעדה, ישר פייבל שואל אותו "פעם ראשונה שאתה פה? אם כן, אז Welcome, ברוכים הבאים לבודגה, אתה תהנה כאן מאוד".
פייבל מוכיח שלחייך לא עולה כסף!

נהנים להם עם spotify תוך כדי העבודה


2. שמות על המדבקות
עוד לפני שפתחתי את האריזה של ההמבורגר שלי, ואולי כתוספת לסעיף הקודם,
שמתי לב שיש לי מדבקה מודפסת עליה רשום מה הזמנתי, וגם את השם שלי.
ככה פחות מתבלבלים לגבי מי הזמין מה (כשמקומות אחרים עושים טובה שהם מקשקשים בטוש את מידת העשייה),
ובנוסף לכך, זה נותן תחושה חמימה ואישית יותר, שהשם שלך על המנה. אהבתי.





3. הוא זכר אותי
סעיף שלישי שגם קשור ליחס אישי.
חודשיים לא הייתי אצל בודגה, וכשהגעתי, פייבל זכר אותי, שאל בשלומי, שמח שחזרתי, היה מוכן לקחת את ההזמנה הארוכה שלי בחיוך, הכניס אותי למטבח, ונתן לי לצלם כמעט את הכל ("אתה יכול לצלם מה שתרצה, חוץ מאת העובדים, זה עולה כסף").
חייב להגיד שהמנהל של בודגה הוא מודל לחיקוי לכל מוכר שרוצה להצליח בתחום ההמבורגרים.
(ציטוט: פייבל: "חייבים להיות אדיבים בעסק הזה, כי לאכול זה pleasure, אתה מגיע לקנות אוכל כי אתה בא להנות, זה חלק מהחוויה").

בשר טרי טרי



4. מרגישים את הקרמול
גם כאן, תחושת קרמול הבשר לא איחרה להגיע, טעם מדויק, שונה, מיוחד ובשרני;
וגם כאן, ישנה תחושה משביעה ונעימה לאחר שמסיימים אותו.

!Smashed



5. טבעת בצל מצוינת
בבודגה, כל טבעת בצל היא בגודל של חצי בצל,
כך שאם מזמינים טבעות בצל כתוספת, מגיעות 3 מהן.
במנת left coast ישנה טבעת בצל כתוספת על ההמבורגר שבהחלט מוסיפה לטעם.
טבעת הבצל היא בצל אמיתי, שאם תיתן ביס ספציפי, אתה תוציא את הבצל עצמו ותוכל לראות כמה זה אמיתי.
בשונה כמובן מטבעות בצל קפואות שקונים מאיזה סופר וזורקים לשמן.
בודגה, כל הכבוד.

בודגה פתחה קטגוריה חדשה "באתי בשביל טבעות הבצל".





6. פריך
אז כן, אמנם הצ'יפס לא מספיק פריך, אבל מכלול ההמבורגר פריך ממש,
במיוחד בזכות טבעת הבצל שעושה את העבודה, ומוסיפה טעם שומני בקטע טוב.
אם מחפשים קומבינציה פריכה, לכו על ה-left coast.





חסרונות:

1. צ'יפס יחסית טפל בשביל כמהין
הצ'יפס של בודגה הוא צ'יפס ברמה גבוהה, כיוון שמוסיפים לו שמן כמהין.
זה מושך אותו מעלה לרמת "בנץ" או "ויטרינה";
ועם זאת, מרקם הצ'יפס חסר קראנצ'יות.
אם בויטרינה, הצ'יפס שלהם הוא לכיוון הקרטון מבחינת מרקם, בבודגה זה הפוך, ואתה מרגיש שאתה נותן ביס בתפוחי אדמה חיים.
חשוב להבהיר שהחיסרון הזה הוא מעט קטנוני, כי הצ'יפס שלהם הוא טוב, אבל לא יזיק להם לשרוף אותו עוד קצת, מרגישים שהוא קצת MR.
המלצה שלי: או שתקחו 3 טבעות בצל במקום הצ'יפס, או שתקחו את "מתלבט" שזה שילוב של השניים.




2. לא מצליח לשמור על החום
סעיף אפילו יותר קטנוני, שכן מהרגע שקיבלתי את ההמבורגר ועד שפתחתי אותו, עברה שעה וחצי, שזה המון זמן.
כתוצאה מכך, הבשר היה קריר והצ'יפס היה קר.
אני יודע, זו אשמתי,
אבל
אני חושב שאם ההמבורגר היה נעטף בנייר כסף/אלומיניום, היה אפשר לשמר קצת יותר מהחום, גם בשביל משלוחים ארוכים.






3. יקר
חייבים לדבר על זה, המחירים של ההמבורגר נראים כממוצעים (49 שקלים ל-200 גרם בלי כלום),
אבל בכל מה שקשור לתוספות, הם שוחטים.
כך מהזמנה של קומיבנציית left coast עם טבעת בצל, צ'יפס ופחית שתייה, אני מגיע למחיר של מעל 110 שקלים!
האותיות הקטנות:
אין ארוחות עסקיות בכלל.
צ'יפס עולה 19 שקלים, וצ'יפס כמהין (כלומר הצ'יפס שבאמת שווה לקחת) עולה 28 שקלים.
אני בחיים לא שמעתי על 30 שקל בשביל צ'יפס...
ואם תרצה להוסיף לצ'יפס הזה 3 טבעות בצל (מנת "מתלבט") זה כבר יעלה לך 39 שקלים.
40 שקלים בשביל צ'יפס ושלוש טבעות בצל...
פחית שתייה אגב, תעלה 14 שקלים, לפחית.
אז בכל הנוגע להמבורגר פשוט, המחירים סבירים, אבל לגבי השאר... הם עולים אקספוננציאלית...

לא לכל כיס.





סיכום:

בודגה הוא המבורגר איכותי נקודה.
זאת ועוד, מכל ההמבורגרים הכשרים ברחבי הארץ, בודגה הוא מקום ראשון ללא ספק!

כהמבורגר מהשורה, הבשר יחסית דל בשומן, הגבינה לא הכי מורגשת, אבל התוספות על ההמבורגר מצוינות.
מי ששומר כשרות, צריך לא ללכת, אלא לרוץ לשם, כי הוא יהנה עד מאוד.
כמובן שאחזור לפעם שלישית, כדי לקחת את המנה הבאה: "וילדע חיא".

לכל הסקפטים



ציון:

60%

ציונים קודמים:

71.4%

ציון סופי:

65.7%

האינסטגרם שלהם




תגיות: טבעות-בצל-איכותיות


-------↑--------------2---------------↑-------

-------↓--------------1---------------↓-------




כתובת : קרליבך 14, תל אביב.


תאריך ביקור : 18.12.20




21:12 הזמנו
21:28 קיבלנו (16 דקות הכנה)
22:06 אכלנו (38 דקות משלוח עצמי)




קדם דבר:
1.כבר זמן רב שאני מתכנן לבקר את מסעדת בודגה,
ההמבורגריה הכשרה המושחתת ביותר בתל אביב.
היחידה שמשתמשת בשיטת "סמאש בורגר" בה מוחצים את הבשר, ככה שלכמה שיותר 'שטח פנים' מהקציצה יש מפגש עם הגריל.
איך שהגעתי למקום, ביקשתי אם אפשר לצלם.
המנהל הנחמד (שהוא די בגילי) הזיז את "שולחן הקורונה", אמר "בוא כנס ותצלם!"
וכששאלתי אותו אם זה לא יפריע לו, הוא ענה לי עם חיוך ועם חוצפה אמריקאית "Shut the fuck up!"
רואים שהלבבות שלהם חמים לפחות כמו הקציצות על הגריל.

2. ביצעתי ראיון עם המנהל, והוא אחלה גבר, מחזיק מאוד ממנו ומהמקום.






שם ההמבורגר: בייקון צ'יזבורגר- בייקון, גבינה אמריקאית, חסה, עגבניה, בצל, חמוצים מתוקים, רוטב בודגה - 220 גרם - 69 שקלים
+
צ'יפס כמהין- צ'יפס עם שמן כמהין, מלח נורי ועשבי תיבול - 28 שקלים.

סה"כ 97 שקלים.

(ל-200 גרם, זה יוצא 49 שקלים)

(אין ארוחות)





יתרונות:


1. סמאש בורגר
את בודגה אני לא יכול להשוות לאף המבורגריה אחרת, כי את הקונספט של סמאש בורגר, לא מצאתי באף מקום אחר.
כל ההמבורגריות זורקות קציצה על הגריל;
החלק העליון והחלק התחתון נשרפים, והאמצע של הקציצה נותר עדיין חי, כלומר יש לנו טיגון לא אחיד.
מה שבודגה עושים, הוא לשטח את הקציצה על הגריל, שתהיה עם כמה שיותר שטח פנים על הגריל עצמו, וככה גם אם מזמינים 300 גרם, מקבלים צלייה אחידה של הבשר.
בנוסף לכך, כשלוחצים את מרכז הבשר כלפי פנים, במקום שמיצי הבשר יזלגו לכיוון הגריל ויתבזבזו,
הם זולגים פנימה ומתרכזים בתוך הקציצה עצמה.
כך, בכל ביס מקבלים את מלוא מיצי הבשר, ויש לזה טעם עסיסי, מקורמל ומיוחד.
התהליך הזה הוא איטי יחסית, וכמו שפייבל המנהל אמר בראיון "אנחנו לא מחפשים קיצורי דרך".
אצל בודגה רואים שהלקוח הוא מה שחשוב להם, כי הם מתרכזים בכל קציצה וקציצה על מנת להביא את הטעם הזה.






2. בשר ראנצ'י
עדיין לא יודע איך להגדיר את הבשר, כי הטעם שלו.. מאוד מאוד מיוחד.
אבל מה שכן, אפשר למצוא בו טעם ראנצ'י.
אם ניקח את שתי הרשתות מקדונאלדס ובורגר ראנץ', נסכים ששתיהן ברמה נמוכה בהשוואה להמבורגרים שאני מסקר,
ועם זאת, לבורגר ראנץ' יש טעם ספציפי מיוחד, שלמקדונאלדס הקרטון אין.
כנראה קשור לתבלינים, אבל זה טעם מאוד מיוחד של הבשר, שפשוט כיף לאכול אותו.





3. טעם מקורמל
כבר סעיף שלישי, רק על הטעם של הבשר, וזאת עקב ההיכרות הראשונה שלי עם בשר מסוג זה.
בכל ביס, מרגישים קרמול בשרני מיוחד, שלא נובע מסוכר מלאכותי, אלא מבשר שהפך כהה, ולא כי שכחו אותו על הגריל, אלא כהה ממאגר מיצי הבשר שהתרכזו להם, תחושת קרמול בשר.
בנוסף לכך הוא עתיר במיצים, אולי הכי מיצי שטעמתי.
באמת צריך לטעום כדי להבין.





4. באתי בשביל הבשר
אחרי שלושה סעיפים שמתייחסים לבשר, אני פשוט חייב להכניס את זה לקטגוריה.





5. באתי בשביל הטעם האומאמי
שמן כמהין ומיצי בשר בכל מקום.
אם זה לא אומאמי, אני לא יודע מה.






6. באתי בשביל הכשרות
תענוג להזמין בייקון צ'יזבורגר, ולא לחשוש מזעם האל.


פחיות בירה מיוחדות שאין בכל מקום




7. באתי בשביל מחיר לכל כיס
49 שקלים ל-200 גרם. זול.

בשנת 1929 זה עלה 10 סנט להמבורגר




8. צ'יפס בסגנון ויטרינה
הצ'יפס עצמו הוא די ממוצע, אבל שמן הכמהין ועשבי התיבול ששמו עליו, מקדמים אותו לכיוון ויטרינה.
אפשר להגיד שהוא חצי ויטרינה, כיף לאכול אותו, ואני שמח שלקחתי גם את הצ'יפס הפשוט להשוואה, כדי לספר לכם לא לקחת אותו.
להזמין טרופל פרייז, ולא את הרגיל.





9. בייקון כשר
זה אני בכלל לא מכיר באף מקום כשר שהייתי בו, כמו burger market , sara's place או F&B
העובדה, שאתה יכול לנגב בייקון עם גבינה כחולה, אין פה אלמנט של כפירה כי זה כשר, וזה גם טעים,
זו פשוט רמה אחרת. אני מאוד מחזיק מהם.
אני לא טעמתי מעולם בייקון חזיר, אז אין לי השוואה לדבר האמיתי,
ועם זאת, הטעם הוא צמיגי, שומני במקצת, ונחמד מאוד כתוספת;
יותר טעים מבייקון טלה שאני לוקח במקומות אחרים, שנותנים תחושה של פסטרמה.
כאן, זה לא היה ככה, זה היה יותר קשה, ויותר מהנה.





10. רטבים ביתיים
יתרון עשירי!

רוטב הבית - מיונז, קטשופ, טיפה חרדל, פפריקה ושום : טעים.
מיונז גבינה כחולה : קשוח אבל טעים.
ברביקיו - צ'יפוטלה טחון ומעושן במקום : חריף וטעים.
לא נגענו בכלל ברטבים בשקיות שהביאו לנו (קטשופ-מיונז). טעים מאוד.






11. אדיבות
העסק של בודגה הוא עסק משפחתי.
שלושה אחים מניו יורק שעלו במיוחד מארצות הברית להפיץ את הבשורה של סמאש בורגר ושל קולינריה אמריקאית שחסרה בארץ. כבוד.
בלי קשר, הם נחמדים מאוד, ואפשר לקרוא על זה בראיון עם המנהל.






12. הדפיסו מה זה מה
על מנת שנבדיל בין מה שהזמנו, ישנה מדבקה מודפסת על עטיפות ההמבורגרים.
מרשים.


לא רואים את זה בתמונה, פשוט תאמינו לי...




13. תחושה מלטפת בקיבה
וגם אחרי שמסיימים לאכול, מתוך חמישה אנשים שהיינו, לארבעה הייתה תחושה מלטפת בקיבה,
כלומר תחושה שהיא בין קלה, בה אני לא מרגיש שאכלתי, לבין מלטפת.
זו תחושה די נדירה, כי אכלתי 220 + בייקון + צ'יפס שמכיל שמן, ועדיין הרגשתי טוב.
לאחד מתוך החמישה הייתה תחושה מעט כבדה (אני הייתי מתוך הארבעה).

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת/ כבד בקיבה/ תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)





חסרונות:


1. בשר לא מופרד ב-TA
לא נקודת חיסרון שלי, זה חבר הביא את הנקודה הזו,
במיוחד כי לא מצאתי יותר מידי חסרונות.
לטענת החבר, יכלו להשקיע בשני קרטונים שיחצצו בין הקציצה לבין הלחמניה, כדי שמשלוח של 40 דקות לא יהרוס אותה.
לפי דעתי, רוב המקומות לא עושים את זה, ולכן אלה שכן, זה צריך להיחשב כיתרון אצלם, ולא כחיסרון אצל כל השאר (דוגמא לאלה שכן עושים את זה: פיקניק ובורגר סאלון).





2. בשר יחסית פשוט
אמרתי את זה על כביש 90, המקום הראשון שלי,
ולא אתבייש להגיד זאת גם כאן.
אם נשים בצד את המיצים שמקיפים את הקציצה, או יותר נכון מתרכזים בתוכה,
הבשר עצמו פשוט יחסית, ומאוד מזכיר בשר של בורגראנץ'.
אין לו את ה-show של איכויות אחרות, כמו שומן גבוה, או טעם מושחת.
בנוסף לכך, אין יותר מידי תוספות שאפשר לשים.
בודגה מתמקדים בפשטות, וזה פשוט לא יתאים לחובבי גראז'-יומנגס, שבאים בשביל קרנבל קולינרי.







סיכום:
1. בודגה הוא המבורגר כשר מהאיכותיים שפגשתי.
בבורגר מרקט, המתחרה שלו מירושלים, הלחמניה נמסה ממיצי הבשר, ועוד שם אכלתי את זה במקום.
בבודגה, על אף שלא היה קרטון להפרדה, הלחמניה נשארה איתנה גם אחרי 40 דקות משלוח.
בבורגר מרקט, ישנו טעם לוואי חריף, וגם קצת בלאגן בבטן בסיום האכילה,
ובבודגה, יש טעם יציב, מיצי ללא תופעות לוואי, עם תחושה קלה בסיום האכילה.
כתוצאה מכך, אני מכתיר את בודגה כמקום הראשון בקטגוריית ההמבורגרים הכשרים.
על מנת לשמור על היררכיה תקינה, כי זה אמנם הכי טוב בכשרים, אבל זה עדיין 7/10 ולא 8/10,
אני מוריד את הדירוג של שני ההמבורגרים הכשרים המתחרים.
Burger Market יורדים מ-79.5% ל-71.35%
Sara's Place יורדים מ-77% ל-71.32%


2. בודגה הוא המבורגר שנראה כפשוט, אבל הוא לא באמת.
ההגדרה הכי מדוייקת להמבורגר הזה היא המבורגר צנוע.
אחד שלא משוויץ עם שלל תוספות מושחתות, שלא מתרברב בהמון סוגי קומבינציות, אלא מתרכז בדברים מאוד ספציפיים ומתמקצע בהם.
בודגה היא בשר פשוט עם טעם לוואי מקורמל בקטע טוב.
כאן לא תקבלו פיצוץ של טעמים, אלא טעם מדויק ומאוד מיוחד של מיצי בשר.
היה לי מאוד קשה לנתח את ההמבורגר הזה, כי הוא לא דומה לשום דבר שאני מכיר.
על כן, הוא פותח קטגוריית בשר חדשה בשם "סמאש", כי הטעם שלו מאוד ייחודי אליו בלבד.

מיצי הבשר מפצים על היעדר השומן העודף של הבשר, ועל כן חוויית האכילה היא נקייה יותר.
אין את הבשר והגבינה האמיתית שמתערבבים בקיבה, ועלולים ליצור תחושת צרבת, כי הגבינה טבעונית.
על כן, ממליץ לקחת פעם הבאה 300 גרם, להשאיר את הגבינה, ואולי להחליף את הבייקון בתוספת אחרת בשביל לגוון (משיקולים כלכליים, הבייקון טעים ועסיסי).

אז כמו קבלת הפנים של העובדים,
וכמו הטמפרטורה של הבשר שנשארת בתוך הלחמניה עקב המיצים,
אני ממליץ על המקום בחום.


נ.ב. סיפרו לי שיש סודה מיוחדת שנקראת "ד"ר בראון" שזה Cream Soda. כדאי לקחת בפעם הבאה.






ציון:
71.4%

-------↑--------------1---------------↑-------




תגיות: צ'יפס-ויטרינה, המבורגר-כשר, מדבקות-על-המנות, ראנצ'י-כמו-בורגראנץ', המבורגר-מרוכז, אין-שירות, בשר-סמאשבורגר


**בודגה**
**bodega**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה