לה קרנה

 


כתובת : חיים עוזר 1, פתח תקווה.


תאריך ביקור : 26.12.20



19:43 הזמנו
19:54 קיבלנו (11 דקות הכנה)
20:13 אכלנו (19 דקות משלוח עצמי)






שם ההמבורגרצ'יזבורגר כשר- צ'יזבורגר עם גבינה טבעונית (מקוקוס),
חסה, עגבניה, בטטה ומלפפון חמוץ - 200 גרם - 55 שקלים.
(בארוחה עולה 75 שקלים)
+
צ'יפס מתובל - צ'יפס תפוח אדמה מתובל - 15 שקלים.

סה"כ 70 שקלים.

(ל-200 גרם, זה יוצא 47 שקלים)





יתרונות:


1. צ'יפס פירה נחמד
אם מתעלמים מהתבלין המאוד חזק של הצ'יפס,
הצ'יפס הוא במרקם של פירה נחמד.




2. בצל מטוגן נחמד
הבצל המטוגן בטעם של "ביסלי בצל" נחמד.




3. גבינה טבעונית נחמדה
גבינה מקוקוס,
היא נחמדה, ואפילו לא מרגישים את הקוקוס.




4. רוטב הבית טוב
רוטב הבית שלהם די טעים (אולי מעט חריף)





חסרונות:

1. ריח חזק מאוד של תבלינים
כבר כשלקחנו את המשלוח וצעדנו לכיוון הבית, היה ריח חזק מאוד, שבהתחלה חשבנו שהוא מגיע מהרחוב,
או מהמסעדות שהיו קרובות אלינו, אבל לא... הוא הגיעה מהשקית, ריח חזק ודומיננטי על כל ריח אחר, גם באוויר הפתוח.
ריח של "דוריטוס", "ביסלי בצל" או כל מיני חטיפים לילדים קטנים.




2. בשר black
כבר איך שטעמתי, הרגשתי שזה בשר black... בשר באיכות נמוכה, עם תבלון חזק מידי.




3. רוטב לא ידוע ירוק על הבשר
זה לא בתפריט,
אף אחד לא אמר לי שמוסיפים לי את זה,
אבל "פרגנו" לי בנדיבות ברוטב ירוק שהוא בין פסטו לבין סחוג על כל הקציצה.
רוטב הפסטו-סחוג תפס טעם מאוד דומיננטי, שהיה פשוט לא טעים.
בגללו, היה לי מאבק מאוד עיקש עם לסיים את ההמבורגר.




4. טעם לוואי חריף
ואם רוטב ה"חילבה" לא מספיק,
הצ'יפס היה מתובל בתבלין חריף, כך גם הרוטב שציינתי בסעיף הרביעי ביתרונות, ולדעתי גם הבשר עצמו.
המבורגר שלא יבייש מסעדות חריפות במקסיקו סיטי.
איי קרמבה.




5. מבעיר מנועים בקיבה
גם כאן, כמו בהמבורג, ההמבורגר מתניע מנועים בקיבה, בעיקר בגלל הרוטב הירוק.
מרגישים את את המדורה עוברת לאט לאט במערכת העיכול.
עם זאת, לא הייתה לי צרבת, חייב לציין.




6. מידת עשייה לא נכונה
ביקשתי M
ולשאר החברים MW
על השקית היה רשום M לכל,
ואני קיבלתי בפועל MW (אפילו על גבול W)
בדיעבד, טוב שכך...




7. תיבול אגרסיבי
אני חושב שזה ההמבורגר המתובל ביותר בקטע רע שאכלתי.
כאילו נשפך להם בקבוק של מונסודיום גלוטומט, אז הם הוסיפו טבאסקו כדי לאזן.
תבלין חזק בטירוף; כאילו מנסים להסוות את איכות הבשר...
זיקוקים בקיבה.





סיכום:

שמעתי ביקורות מכמה חברים ללכת לאכול בלה קרנה.
לבסוף השתכנעתי (בעיקר כי זה קרוב אליי), ואני חייב להגיד שמאוד התאכזבתי.
בשר ממוצע מינוס,
גבינה ורוטב נחמדים,
והטעם של כל השאר מזכיר את התחושה כשחותכים לידך בצל.
אם אומרים על סרט מפחיד מאוד - לא לבעלי לב חלש,
אז מבחינתי ההמבורגר הזה הוא לא לבעלי לשון חלשה.
לא אחזור.

(בלי עקומה, הוא 2/10)





ציון:

31%





**לה קרנה**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה