ראיון עם המנהל של Food Terminal

  ראיון עם מנהל "Food Terminal"


מסעדת food terminal מכילה בתוכה שלושה סוגי מטבחים, ביניהם Big Yves.

הגענו בשעה 23, וביקשנו לבצע ראיון עם המנהל.
הופתעתי, כאשר המנהל אמר לי בהתחלה "דבר בבקשה עם מחלקת יח"צ שלנו".
הייתי בטוח שהוא מתלוצץ.
הוא ממש לא התלוצץ, כנראה חשב שאני עיתונאי.
כשהסברתי לו שיש לי עמוד באינסטגרם, עם פחות מ-300 עוקבים, ולכן אין מה להיבהל;
אז, הוא נרגע, וישב איתי לראיון.


אני: ספר לי קצת על המקום, הבנתי שהוא קם ממש עכשיו.
עידו: פתחנו ב-18.4.21, נכנסנו לאיזושהיא הרצה, מאז אנחנו פתוחים כל יום, משעה 18:00-00:00.
המקום עצמו, food terminal" מכיל בתוכו שלושה מותגים: הסושי והוונג הקיימים,
big yves נולד להשלים את החוויה, כדי לבנות עוד מוצר חזק בקטגוריה.
אני: מה זה big yves? מה פירוש השם?
עידו: איב וענבר הם בעצם זוג, שהם הבעלים של הסושי.
ביג איב זו בדיחה פנימית, אנחנו חובבים המבורגרים, אני והוא.
הייתה לו פנטזיה לפתוח המבורגר צרפתי בטעמים שהוא מכיר מפריז, מהילדות, עם הניואנסים הצרפתיים הקטנים.
אני: "איב הגדול" כזה.
עידו: כזה, בדיוק :)
אני: הוא פה גם, כרגע?
עידו: לא, בבית כרגע.
אני: אז אמרת שיש לנו סושי, ביג איב שזה המבורגר, ומה זה השלישי? אסייאתי? טאייוני?




עידו: "וונג" זה ויאטנמי.
וונג נמצאת ברוטשילד 15, תל אביב, שם היא עומדת, הויאטנמית הראשונה בתל אביב.
הויאטנמי הוא מטבח אסייאתי שמאוד עדין בטעמים שלו, אין את החריף החזק מידי, או המתוק החזק מידי, טעמים שהם מאוד מאוזנים.
מושתת על הרבה freshיות, על הרבה ירוק, מטבח מאוד מגוון בעיניי.
אני: המקום הוא מאוד קטן, יש פה שלושה ספסלים, למה כזה קטן?






עידו: הייעוד המקורי שלו הוא לשמש כאיזה terminal, מעין תחנת מעבר ל-
אתה בterminal כי אתה מחכה למטוס שלך, כי אתה מגיע לרכבת שלך,
מקום שאמור לשמש המתנה נעימה לאלה שרוצים לקחת וללכת.
רוב ה-traffic שלנו הוא במשלוחים, זה הייעוד המקורי של המקום,
ובעצם כל המקום הזה הוא להמתנה נעימה, עד ש..
וכמובן, מי שבאמת רוצה לשבת ולאכול, ואני פתוח שכשנפתח בוקר, אז גם המשרדים למעלה, וגם הסביבה, ירצו לצאת להתאוורר מהמשרד, הם יוכלו לשבת ולאכול בנעימות.
אני: יש מצב שהמקום יתרחב? שיפתחו כאן בחוץ, או יותר כיסאות?
עידו: יכול להיות שנוסיף עוד מקומות ישיבה בחוץ.
אני: יש פה שירים ברקע, והיה פה שיר On My Way To You, וראינו שעל התפריט רשום on my way to you.
עידו: זה ההמנון שלנו, OMW - On My Way to you, על משקל OMG, אבל on my way,
כל מה שאנחנו עושים פה, זה תמיד "בדרך ל", בגלל השילוח, זה שהרעיון עצמו הוא משלוחים קודם כל.
אני: אתם הסניף היחיד של food terminal בכל הארץ?
עידו: כן.
"וונג" יש גם ברוטשילד,
ו"זה סושי" יש גם בתל אביב בשני מקומות, גם בשרונה מרקט וגם בקשטוריה פאחי.
ביג איב, זה רק כאן בראשון לציון.


אני: יש לכם מגוון של בירות מיוחדות.




עידו: יש לנו שלוש בירות יפניות, הHikuchino, האדומה והבהירה,
white heal, זו בירת ענן בלגית-יפנית,
האדומה (hikuchino) היא בירת אורז, טעמים מאוד חזקים, קצת מזכירה סאקה.
קירין, יפנית בהירה, מאוד נעימה.
יש לנו את ה-blank1664, בירה צרפתית, גם מתחברת לביג איב,
וספורה יפנית.
אלה הבירות שלנו.
אני: איך אתם מסתדרים עם שלושה מטבחים מאחורה?




עידו: בעצם הצלחנו לקחת שלושה תפריטים, למתוח ביניהם את המכנה המשותף הכי רחב, ולאט לאט לרדת למכנות משותפים יותר מצומצמים.
באופן כזה, שאמנם אנחנו משרתים שלושה מטבחים, אבל המטבח עובד כיחידה אורגנית אחת לחלוטין.
טבח אחד יכול לעבוד על מנה שכרגע קשורה ל"זה סושי", ומיד אח"כ למנה שקשורה לביג איב, ממש באותו פס.
בפס הקר, פס הסלטים, זה בא הכי הרבה לידי ביטוי, כי הירקות מתערבבים, בסוף יוצא סלט לכל המותגים.


אני: כשקיבלנו את המנה, אז קיבלנו את זה "למשלוח", על אף שישבנו במסעדה.



עידו: אני יכול להבין לגמרי את מה שאתה אומר.
העניין הוא שאנחנו לא קוראים לעצמנו מסעדה, ואנחנו לא מגדירים את עצמנו ככה, אנחנו באמת terminal.
באמת הייעוד, הוא קודם כל משלוחים ו-TA.
בנוסף תהיינה לנו עמדות דיגיטליות אינטראקטיביות, גם להזמנות וגם סתם ל-fun.
מי שבאמת רוצה לשבת לאכול, יותר ממוזמן, אבל הכל הכל סובב סביב השילוח.
אני: אז זה יישאר ככה?
עידו: כן, זה יישאר ככה.



אני: מבחינת קינוחים, ראיתי שחסר לכם.




עידו: כן, יהיה הכל.
טיפה הפגיזו אותנו באזור הזה.
אנחנו באים מתל אביב לראשון לציון.
זה מעניין מאוד ללמוד את הקהל של האזור, ומה הוא אוהב;
הוא מאוד אוהב מתוק, והזמנות "מלאות" (ראשונות, עיקריות, קינוחים וכו').
אנחנו נלמד את הכמויות מרגע לרגע.



אני: אתה יכול לספר לי קצת על הבשר?




עידו: את הבשר אפיינו במשך ארבעה חודשים פחות או יותר, של טעימות בלתי פוסקות, עם חמישה/שישה מגדלים שונים.
זה בקר ישראלי, שגדל פה בארץ ישראל. אנחנו מכירים את הפרה, בסוף אוכלים אותה, אבל ממש מכירים אותה.
המתכון כמובן שמור אצלנו, אבל באמת עבודת עומק מאוד עמוקה שעשינו על הבשר.
מבקר ישראלי, טרי, נטחן אצלנו על בסיס יומיומי.
אלה חברות פרטיות שמביאות אלינו את הבשר טרי, נטחן אצלנו יומיום.
אני: מאילו גבינות מורכב המבורגר פונדו הגבינות שלקחתי?
עידו: גאודה, צ'דר, גרוייר ופיקורינו.
גרוייר - הפרמז'ן הצרפתית, מאוד יבשה וגרגרית. מוסיפה מליחות וטקסטורה מיוחדת.
פיקורינו - על משקל הפרמז'ן, מוסיפה מליחות וטקטסטורה.



אני: האם אפשר לערבב בהזמנה משלושת התפריטים?
לקחת משהו מהמטבח של הסושי, ויאטנמי, והמבורגר ביחד?
עידו: בוודאי, זה גם הרעיון.
גם בתור משלוח, אנחנו ארבע מסעדות.
יש את food terminal, כך הלקוח יכול להזמין לבית המבורגר, סושי וונג, במשלוח אחד.
זה פותר בעיה אדירה, וזה גם מגיע במארז, במזוודה שלנו, ממלאים אותה בכל טוב והיא נשלחת ללקוח.
אם רוצים, יש את "זה סושי", "וונג" ו"ביג איב" בנפרד.
באפליקציה של וולט, לצורך העניין, אנחנו מופיעים כארבע מסעדות נפרדות.




אני: מאוד אהבתי את הפלזמות שמראה שלושה מטבחים שונים.




תוכל להסביר על הכיתובים האדומים מעליהן?




עידו: מאותו מקום של terminal, מן לוח שאתה מסתכל ומחפש את הטיסה שלך,
אז food terminal RLZ, זה ראשי תיבות של ראשון לציון.
זה יעבור כל מיני שינויים בכיתובים ובמסרים בהמשך.



אני: עוד דברים לסיום?
עידו: בקרוב אנחנו נפתח בוקר, ונהיה ערוכים לארוחת צהריים, נעשה עסקיות מעניינות.
יתווסף כל הנושא של הזמנה אינטרקטיבית דיגיטלית במקום, גם כדי לחסוך זמן, וגם כדי להוסיף עניין.
אני: באילו שעות זה יהיה?
עידו: 12:00-00:00.
אני: תודה רבה.
עידו: המון תודה :-).

חזרה לביקורת


**ביג איב**

**food terminal**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה