ראיון עם המנהל של "זה"

 ראיון עם מנהל "זה"


הגענו ב-13:00, בשעת הפתיחה בצהריים, וזכיתי לראיין את שחר, מנהל המקום.

(ציטוט)

אני: ספר לי קצת על המקום.
שחר: המקום נפתח לפני בערך 9 שנים כבר; חוף כזה אשדודי, חברי, בו אנחנו עושים אירועים חברתיים.
לפני בערך 3 שנים, המקום קיבל טוויסט, החלטנו להיכנס לכל העניין של המבורגרים ובשרים מעושנים,
ומאז אנחנו רצים עם זה.
הבקר שלנו, הוא בקר ישראלי, כל המוצרים שלנו, 90% מספקים ישראלים.
אנחנו עושים פה ערבי קהילה.
חוץ מהאוכל שלנו, יש פה גם אירועי תרבות: סטנדאפים, הופעות, ימי אימוץ,
כשיש בחירות, פוליטקאים מגיעים לדבר.    חזקים בכל העניין החברתי.
יש לנו המבורגרים משוגעים, אנחנו הכי בעניין של המושחת,
גם מושחת לא כשר, גם מושחת כשר.
כל המוצרים שלנו הם כשרים, גם הבייקון שלנו זה בייקון טלה,
כל השילובים שלנו יכולים להיות עם גבינות/בלי גבינות.
המקום הוא גם בר לכל דבר, יש פה קוקטיילים ובירות, אווירה טובה, חבר'ה צעירים, אשדודים.




אני: אמרת שכל הבשר מעושן?
שחר: הבשרים שלנו "אסאדו" ו"בריסקט" נכנסים לעישון, כן.
בערך 12 שעות של עישון במעשנה, אחרי זה, זה מפורק לשיערות ומגיע כ-topingים על ההמבורגר.

המעשנה



יש גם כריכים, שזה בלחמניה של המבורגר, אבל זה בשרים מעושנים: בריסקט ואסאדו, אלה שני הנתחים הגדולים שאנחנו עובדים איתם.
יש לנו גם בייקון טלה ואונטריב, שזה קצת מעל האנטריקוט, נתח גם מיוחד, בא בסלייסים יפים.
הצ'יפסים שלנו, עם בשרים עליהם גם.
הרטבים שאנחנו עושים על ההמבורגר, אלה רטבים שאנחנו מכינים פה, מתכון שלנו.


אני: אמרת שבעבר זה היה בר, ולא המבורגריה?
שחר: לפני 9 שנים כשפתחו כאן את המקום, הקונספט היה מאוד שונה,
אחרי זה הייתה פה תקופה מאוד ארוכה שהיה פה בר, בר חזק, מלא ערבים ומסיבות,
כל האמנים הגדולים, היה פה גם הרבה הופעות.
אני: מי היה פה?
שחר: בגזרה של המוזיקה, היה פה bizarre contact, היה פה bliss, הופעות של הדג נחש, של רביד פלוטניק, טונה, הפיל הכחול, כל מיני חברה ישראלים שמנגנים, בעצם כל קצוות הקשת ניגנו פה.
לפני שנתיים-שלוש, התחלנו להיכנס לקונספט של מסעדה, בין מסעדה לפאב כזה.
המבורגרים מגניבים, חבר'ה צעירים, אוכל טוב, עובדים קשה על השירות, על האוכל, על המוצר (סופר חשוב לנו).




אני: אמרת "ערבים של הקהילה", התכוונת לקהילת המבורגר ישראל?
שחר: קהילת המבורגר ישראל נכנסו קצת אחרי.
אנחנו התחלנו לעשות ערבי קהילה אשדודיים: ימי אימוץ של כלבים, ערבי שירה, פוליטיקאיים באו לדבר פה...
אני: אילו פוליטיקאיים?
שחר: "בנט זה אח", סוג של התחיל פה.
בנט בא לכאן, עוד לפני שהוא היה בפירוק, וימינה, ושישה מנדטים של ראש ממשלה, כשהוא רק התחיל,
הוא בא לדבר עם החבר'ה הצעירים.
היה פה ה-copy writer שלו, וכל מיני דוברים.
"בנט זה אח", "בנט זה אח", משם זה התפתח, ובנט לקח את זה רחוק.
אני חושב שכל הפוליטיקאים דיברו פה חוץ מביבי.
יאיר לפיד כשהתחיל היה פה, ליברמן פה כמעט קבוע.
אנחנו לא תופסים שום עמדה פוליטית, מביאים מכל קצוות הקשת, אם זה שמאל, ימין, מרכז, כולם באים לדבר פה, אנחנו מחברים את הקהילה להכל, מראים את כל הצדדים.
מחברים כמה שיותר את הקהילה אלינו, ואותנו לקהילה.



אני: מתי ההופעה הקרובה?
שחר: שבוע הבא ארז בירנבוים בא ביום רביעי לעשות פה הופעת סטנדאפ, ב-11.5.
הולכים להיות פה כמה אירועים גדולים.
עכשיו אחרי הקורונה, אנחנו מניעים, בונים צוות.
אני לא יודע אם אנשים מעורים בזה, אבל העניין של המטבח בקרשים כרגע, בגלל כל החל"תים, האירועים הפרטיים והשפים;
אז אנחנו עדיין מנסים לחזק את המטבח, אבל נותנים בראש עם מה שיש, אתה יודע, אי אפשר לעצור עכשיו ולשבת. חזרנו, הייתה שנה קשה לכל העסקים, לא רק לנו, ואנחנו באים בשיא, ב-full כוח, ומנסים לתת הכי טוב שאנחנו יכולים.
אני: שחר, תודה רבה :)
שחר: בכיף איתי :)









21.1.22 עריכה: שחר, המנהל לכאורה שראיינתי... הוא הברמן.
המנהל הוא טל, והבעלים הוא אדם.


**זה**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה