ראיון עם המנהל של כרמל

    תאריך הראיון: 8.7.21

מסעדת כרמל ממוקמת בלב שוק הכרמל, והיא ההמבורגריה היחידה שם (אם לא מחשיבים את sail fish, המבורגריית דגים סמוכה).

צחי מימין, ושני משמאל, שני העובדים המסורים של כרמל

אני: ספר לי על המקום.
צחי: המקום "כרמל" קיים פה ארבע שנים, אני ושני שותפים שלי רצינו לפתוח שיפודיה עממית, new age, עם ניואנסים קטנים כאלה: לשים לב לכל הקטנות: לטריות של הדברים, לסלטים ולתיבול הנכון.
עם הקורונה, נכנסנו לקצת בלאגנים, החלטנו לעשות שינוי קטן ולהכניס את ההמבורגר שלנו, שכבר הרבה זמן חשבנו לעשות עסק ממנו;
פשוט הכנסנו את זה לתוך הכרמל, וזה מה שקרה.



אני: אז בעצם לפני שנתיים הייתם מסעדה -
צחי: אנחנו אף פעם לא היינו מסעדה, אנחנו דוכן אוכל מהיר, הכל בפיתה, גריל ישראלי: שיפודים, פרגיות, קבב, לבבות, עראיס, דברים כאלה.

אני: כמו עזרא ובניו?
צחי: ממש לא.
אפשר להגיד כמו ג'סמינו, פיתה - גריל - פחמים.
מאוד פשוט וזול יחסית.



אני: ואז לפני שנתיים אמרתם "בואו נעבור לתפריט ערב של המבורגרים!"
צחי: אמרנו שבערב אנחנו נעשה רק המבורגרים, זה נולד עקב חוסר בכוח אדם, וזה שהיה אסור להיות פה, אז פנינו למשלוחים.     זה מה שהיה, וזה פשוט נשאר.

אני: כמה לקוחות יש לך ביום?
צחי: יש, אין תלונות.



אני: קהילת המבורגר ישראל ביקרו אצלך?
צחי: אני חושב שכן, אנשים לא באים ואומרים לו "אני מפה ומפה".
אני גם אוהב שאוכלים, ורק אח"כ אני רואה פתאום פוסט.
אני אוהב לא לדעת למי אני מכין.
לשאלתך, אני חושב שהם היו פה, כן.
אניאמרת שגם FatKadosh ביקר כאן.
צחי: כן.



אניספר לי על הבשר שלך.
צחי: המבורגר משלושה נתחי בשר: שפונדרה, חזה בקר ושייטל,
זהו, מלח פלפל, אין פה יותר מידי משחקים,
שתי סוגי טחינות.
אני: טוחנים במקום?
צחי: מייצרים לי את זה, אסור לנו לטחון במקום.
אניוהצ'יפס?
צחי: מטוגן פשוט באותו הרגע, יש עליו תערובת תיבול של טימין ורוזמרין מיובשים.
אני: זה מזכיר טיפה את הויטרינה, לא?
צחי: בויטרינה זה שונה, יש שם גרידת לימון, יש שם הרבה דברים;
לא עשינו את זה בגלל הויטרינה.



אני: מה לגבי גבינת הצ'דר המיושנת שלכם?
צחי: צ'דר, צ'דר, פשוט מיושנת...
מייצרים את הגבינה ומיישנים אותה,
כמו פרמז'ן, זהו.



אני: השירים במקום נחמדים.
צחי: זה משתנה, אני אוהב מוזיקה מחיי הלילה.
אני: רשימת השמעה שלך?
צחי: כן.



אני: יש על הקיר סמל שמזכיר מגן דויד, מה זה?
צחי: כיכר מגן דויד, זה הלוגו של המקום גם,
על כל החולצות ועל המקום.



אני: אחלה תמי 4, לא מכיר מקום נוסף שמציב תמי 4 בכניסת המסעדה.
צחי: בכיף, זה בעיקר ללקוחות, לוולטים, שיהיה נעים,
וגם כדי שלא יבקשו ממני כל רגע כוס מים.





אני: אני מכיר שיש לך מנה בהרצה של בייגלה טורקי עם בשר טחון בתוכו.
צחי: זה בייגלה טורקי עם שפונדרה אונטריב,
זה בדרך, יש לזה עוד זמן.



אני: האם מקומות נוספים עשו עליכם כתבות?
צחי: ynet, magazino, time out
וואלה, הארץ
כולם, בוא נגיד.

אני: האם יש במקום אירועים מיוחדים?
צחי: אנחנו עושים מידי פעם אירועי חוץ פרטיים עד X מסויים של אנשים,
על האש, המבורגרים,
עשינו פה אירוע של poli house, מה שצריך.



אני: מאיפה האוכלוסיה שלך מגיעה בארץ?
צחי: יש לנו אוכלוסיה די מעורבבת, אבל הרוב זה תל אביב.
יום שישי זה די מעורבב,
יש אנשים שבאים במיוחד, אבל לא מאילת...

אני: יש לכם פה קינוחים?
צחי: בצהריים אנחנו עושים נוטלה שוקולד.
[בצהריים המקום הוא שיפודיה ולא המבורגריה, עם תפריט אחר לגמרי].



אני: איך אפשר ליצור אתכם קשר?
צחי: אינסטגרם, פייסבוק, זהו.
אני: יש טלפון למקום?
צחי: לא, וזה מבחירה.
אני: למה?
צחי: אנחנו עושים אוכל, אני לא צריך לדבר עם אנשים בטלפון.
"הלו, לא, תן, תביא לי", וזה מול אנשים...זה לא שם.



אני: עוד דברים שתרצה להוסיף?
צחי:רק שחשוב שיהיה לכולם טעים.



אני: צחי, תודה רבה.
צחי: יאללה, אני פה מ-8 בבוקר.



חזרה לביקורת

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה