ברבאטוב

 



סגור לצמיתות


כתובת : הידידות 9, הוד השרון

תאריך ביקור : 20.11.20

הזמנתי ב-13:20
לקחתי ב-13:34 (14 דקות הכנה)
אכלתי ב-14:06 בערך  (32 דקות משלוח)




שם ההמבורגר : דרום אמריקאי-200 גרם מנתח בקר אנגוס - 49 שקלים
צ'יפס - 15 שקלים.

(אין ארוחות)





יתרונות:


1. יחס אישי חם
בין המקומות עם היחס האישי הכי חם שראיתי.
מחייכים אליך, מדברים אליך בנעימים, ופשוט כיף להזמין מהם, ולדבר איתם תוך כדי שההמבורגר שלך בתהליך.
אוהד המנהל, איש מקסים,
וג'וליה המלצרית (שמכינה TA) מקסימה גם כן.




2.באתי בשביל הלחמניה
אמנם לא מתוקה, צבועה או מיוחדת מבחינת טעמים,
אבל הלחמניה היא פשוט טריה מאוד, ויש לה את הגוון האמריקאי, היא עבה, וכיף לאכול ממנה.




3. איולי שום נחמד
למקום ישנם שני רטבים עיקריים: איולי שום ואיולי קארי.
האיולי שום נחמד, 
לקארי פחות התחברתי. הוא אמנם לא חריף, אבל יש לו פשוט טעם של כורכום.





חסרונות:

1. מידת עשייה לא נכונה - בשר לא מבושל
לפני שהגעתי למקום, ראיתי ביקורות בגוגל מפות, על כך שהם שרפו לאנשים את הקציצה,
ופחדתי לקבל בשר "פחם", כמו בסאנסט לאחרונה, שבעצם יהיה קשה להנות ממנו.
אז ביקשתי בין M לבין MR, ביקשתי שהבשר לא יהיה שרוף.
אוהד המנהל, אמר שהוא יכין לי את הקציצה בעצמו,
אבל עם כל הרצון הטוב, יצא מוגזם לצד השני - קיבלתי מידת R מלאה.
במקום קציצה, הייתה לי שם עיסת בשר, גם לא הכי חמה במיוחד, וגם שמאוד קשה לאכול.
בנוסף לכך, קשה לאמוד אם זה בכלל היה טעים, כי קיבלתי מעין חומר גלם...
אני כן יכול להעיד שהבשר עצמו היה איכותי,
אחרת, במידת עשייה מסוג R, אם הבשר היה לא איכותי, הייתי עכשיו עם קלקולי קיבה.
אבל עדיין, קשה מאוד להנות ככה מהמבורגר, והייתי צריך לשים הרבה קטשופ, כדי להעביר את הטעם הנא.
בפעם הבאה, כדאי לקחת את בשר הוואגיו שלהם, לנסות בשר אחר, ולא להעז להגיד להם MR, אלא M.
אני מעדיף שיצא לי MW, מאשר שיצא לי R.




2. בשר מוזס
שוב, קשה לאמוד כמה זה טעים, אבל אפשר לדעת שזה לא בשר ג'אנגו.
שכן אצל ג'אנגו לקחתי MR ונהנתי מאוד.
אז אם אני חייב להצביע על איכות הבשר, אני חושב שהדרום אמריקאי שלהם הוא בערך בשר של מוזס.




3. גוש סחוס
היה לי גוש סחוס אחד בבשר, בסדר, קורה.
(מקומות נוספים עם סחוס: המבורג, פיקניק, ג'אנגו, אנגוס, סוסו ורוברטס).
על כן, לא תמיד מעיד על איכות ירודה.





4. צ'יפס יבש
מה הקטע של מסעדות לאחרונה, להשקיע בבשר שלהם, ואז להביא צ'יפס יבש כמו הנגב?
זה קרה עכשיו גם ב-GDB, ואני לא מבין מה זה הזלזול הזה?
אם אני הייתי מהמנהלים, אני כבר מעדיף לא להגיש צ'יפס.
תלמדו בבקשה מסאנסט, מה זה צ'יפס נורמלי. תודה.





סיכום:

ברבאטוב, הוא בר שבא טוב,
בגישה, בהכנסת האורחים החמה, ובחיוכים שגורמים לך להזמין בכיף.
עם זאת, אני חייב להודות שהתאכזבתי.
המשפחתיות של העובדים ממש גרמה לי לרצות שהסיקור יהיה טוב,
אבל בלוטות הטעם לא משקרות, והבשר עצמו לא היה איכותי כמו שסיפרו לי.
זאת ועוד, הצ'יפס עצמו היה יבש, שיכולתי להישבע שהוא היה מאוריגמי,
ויש גבול לכמה שאני יכול לצ'פר בניקוד על סמך העיניים היפות.




ציון:

36%

נ.ב. על אף הציון הנמוך, אני מתכוון לחזור, כדי לתת להם הזדמנות נוספת.
הפעם אקח בשר וואגיו, מקווה שבאמת מרגישים איכות יפנית, והם לא כמו עידוס;
והפעם גם אקח מידת עשייה של M, בלי להפחיד אותם על זה שזה ייצא שרוף מידי.




תגיות: פלסטיק-מציק




**ברבאטוב**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה