Angus - אנגוס


המבורגר צנתור - ביקור שישי



 כתובת : וייצמן 207, כפר סבא.

תאריך ביקור: 4.2.22




18:56 הזמנו
19:21 קיבלנו ואכלנו (25 דקות הכנה)


(ביקשתי לואיזיאנה וקיבלתי קרניבור [צנתור לשעבר])
(אפרט בהמשך)


שם ההמבורגרהמבורגר קרניבור-  200 גרם עם איולי, חסה, עגבנייה, בצל סגול, מלפפון חמוץ, גבינת אמנטל (#11 באקדמיה), בייקון טלה, וופל צ'יפס. - 75 שקלים.

הקציצה יכול להיות או 100% בקר או 50% בקר ו-50% טלה.
לקחתי את האפשרות הראשונה.
ביקשתי מידת עשייה MR.




צ'יפס רגיל - 14 שקלים.




צ'יפס מתובל - 14 שקלים.




וופל צ'יפס - 19 שקלים. (לא בתפריט)





חצי אסטראה - 31 שקלים.





קינוח: נמסיס - עוגה חמה, מלאה בשוקולד מבפנים, עם רוטב קרמל וקרם פטיסייר,
מוגשת עם כדור גלידה - 42 שקלים.




סה"כ 195 שקלים.




קדם דבר: 

גם כאן אני מקפיד, וחוזר למקום עשרה חודשים מאז הפעם האחרונה.
משום שאכלתי כבר את כל התפריט, שקלתי בכובד ראש מה כדאי לי לקחת,
והגעתי למסקנה שלואיזיאנה היא המנה הכי טובה בתפריט, ולכן אקח אותה.
מפה לשם הביאו לי את המנה הישנה עם השם החדש: "המבורגר צנתור", שעכשיו נקרא קרניבור.




יתרונות:

1. שומרים על הרמה הגבוהה
פעם שעברה לקחתי 50% טלה בקציצה שלי, ואילו הפעם ביקשתי 100% בשר בקר.
פעם שעברה, הטלה היה שומני מידי, והייתה קצת תחושה של צרבת אחרי שסיימתי לאכול.
הפעם, בעקבות זה שלקחתי 100% בקר, הייתה תחושה מעולה אחרי.
אנגוס שומרים על הרמה הגבוהה עם הבשר שלהם.
לקחתי מידת עשייה MR וכך קיבלתי.
בשר טעים מאוד, עסיסי, שמזכיר קצת את NG.
אני ממליץ בחום לקחת מידת עשייה R, ולא לפחד מהמלצרית שאומרת "אבל זה ממש חי".
הבשר איכותי מאוד, ואיכותי מספיק כדי להגיד בביטחון "אני רוצה R".
לא לקחת שום מידת עשייה אחרת, רק R.
1.1. איכות ללא תחרות.



2. באתי בשביל המכלול
הבשר טוב, אבל בקושי מרגישים אותו.
עודף התוספותל של הקרניבור, משתלב מאוד,
ומייצר מרקם ענן מעולה.
כמו פאזל, הטעם מתחבר, והמכלול של אנגוס מעולה.
השילוב עם וופל הצ'יפס, בכלל הברקה.




3. רוטב אנגוס מעולה
כן רוטב אלף האיים או לא,
לא לשכוח בכל ביקור לבקש עוד מרוטב האנגוס, הוא מדהים!


כן, לא צילמתי את הרוטב, הוא נראה כמו אלף האיים


4. וופל צ'יפס מיוחד
אנגוס הוא המקום היחיד בו יש את סוג הצ'יפס המיוחד הזה, וופל צ'יפס.
הטעם (והמרקם) הוא לכיוון החטיף תפוצ'יפס, והוא מאוד כיף לאכילה.
4.1. הסתייגות: המנה לא נמצאת בתפריט.
רוב הצ'יפסים עולים 14 שקלים, ואילו המנה הזו עולה 19 שקלים, אז שימו לב.



5. תיבול קייג'ון
ישנם כמה וכמה מקומות שמשתמשים בתיבול קייג'ון,
אבל אני חושב שכשאני אומר קייג'ון, אני קודם חושב על אנגוס, משום שהשימוש שם נרחב.
אמנם אין להם פוטטוס, אבל משתמשים בו גם על הצ'יפס וגם על הוופל צ'יפס.
שאר המקומות (כמו אלפי או צפרירים 1) שמים על הפוטטוס,
מלבד בורגר סאלון, ששמים גם על הצ'יפס שלהם.
עדיין, אנגוס הוא בין המקומות הראשונים ששמים קייג'ון בכמות נדיבה.

ניתן לראות את ההבדל הניכר בין צ'יפס מתובל לבין אחד רגיל


6. קינוח נמסיס טעים
קינוח הנמסיס הוא עוגת שוקולד מרירה עם שוקולד חלב,
שמייצרת שילוב ואיזון בין המרירות של שוקולד טהור, לבין מתיקות שמגיעה משוקולד החלב.
טעם מר איכותי, עם קרמל מתוק.
איכות, בדיוק כמו הבשר שלהם.




7. תחושה מעולה לאחרי סיום האוכל
בהמשך לתחושת הענן, עליה דיברתי בסעיף מספר 2,
גם כשמסיימים לאכול, התחושה זהה, בשר איכותי, מכלולך איכותי,
פשוט תחשושה מצוינת אחרי שמסיימים לאכול.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)




חסרונות:

1. עבדו עליי
בקצרה: אני ביקשתי את מנת לואיזיאנה,
בחירה מושכלת שעשיתי, משום שאני יודע שהיא המנה הכי טעימה בתפריט (אכלתי את כל התפריט)
וקיבלתי את מנת "קרניבור", לשעבר "המבורגר צנתור".

כן, הייתי צריך לשים לב,
שהרי אני בלוגר, אני מתעסק בזה, ואני צריך להכיר את ההבדלים בין המנות.
מסכים.
עם זאת, חוץ מהסיקור, באתי לחגוג לאבא של יום הולדת,
ולא הייתי 100% שקוע בלסקר, אלא יותר לחגוג לו.
אני מצפה שאם אני מבקש מנה מסוימת, לקבל אותה.

וכן, כאשר לקוח מקבל מנה, אם הוא לא מרוצה ממנה, הוא צריך להגיד כאשר מקבל, ויטפלו לו בה,
ואם סיימתי לאכול זו בעיה שלי.
אז אם לא הייתי בלוגר, זה באמת לא היה משנה לי,
שהרי מה זה משנה, זה היה לי טעים בכל מקרה.
אבל במצב שלי, באמת רציתי לסקר לואיזיאנה, רציתי להוכיח שזו המנה הכי טובה בתפריט, לקבל הוכחה חותכת, ע"י זה שאקח אותה בפעם השלישית.
משום שהביאו לי קרניבור, לא יכולתי לעשות זאת, וזה מבאס.

דיברתי עם המנהלת באינסטגרם,
והיא אמרה שהיא יכולה להביא לי פיצוי של 9 שקלים.
9 שקלים.
מה, זו בדיחה?
אני לא צריך את תשעת השקלים שלך גברת.
אני רוצה צדק.
אני לא יודע אם זו המלצרית, או הטבח,
אבל מישהו התבלבל עם המנות, והגיש לי אחרת,
וזה גרם לי לשנות את כל הביקורת שלי.

מצחיק לשמוע, שאני גיליתי את המחדל,
רק אחרי שעשו לי חבר מסקר על אותו המנה, יום אחרי.
שם, נזכרתי באמת איך מנת לואיזיאנה צריכה להיראות, עם טבעת בצל והאש בראוניז ביתי.
נפל לי האסימון, זכרתי שלא היו לי הדברים האלה, וקלטתי את הפאדיחה המשולבת - שלי ושל המסעדה.

זו לא גברת, זה אדון


2. להיזהר מהמלצרית רותם
אם תשרת אתכם מלצרית בשם רותם, בדקו את האוכל שהיא מגישה שלכם.
יתכן שזה לא יהיה מה שהזמנתם, ואל תסמכו עליה.
אני באמת מאוכזב מאוד, ומבחינתי השירות לוקה בחסר.
מלצרית שלא יודעת מה מה היא מגישה.

פעם הבאה שאגיע למסעדה, אקדיש כמה דקות לבדוק את האוכל שלי, ולעשות לו "מסדר זיהוי".
אני כבר לא סומך על אנגוס עם דיוק.



3. אין פה עסקיות
האמת שזה לא דבר חדש, אבל חשוב לי להדגיש את זה עכשיו,
שהמבורגר נע בין 52 ל-86 שקלים, והוא מגיע בלי צ'יפס ובלי שתייה.
צ'יפס (ומנות הצד) נעים בין 14 ל-19 שקלים,
וקולה תעלה לכם 13 שקלים.




4. לא זול פה
בהמשך למה שאמרתי קודם,
פרוסת עוגה, דקה עד מאוד (פחות מרבע פרוסה), עולה 42 שקלים.
לא רוצה לדבר סתם על מחירי הבשר, כי אני פחות מבין בהם.
ללא כרטיס כחול, אני לא רואה סיבה לבקר את המקום.




סיכום:

מסעדת אנגוס היא מסעדת יוקרה, מרגישים את האיכות בביס, ומרגישים אותה בכיס.
הבשר שלהם מהאיכותיים שאכלתי, עומד לצד NG האדסון וכו'.
התבלין קייג'ון משפר את מנות הצד,
הבירות צוננות והקינוח מריר ואיכותי.
כדאי מאוד לשים לב איזו מנה מביאים לכם, כי המלצרים פה מבולבלים.
אנגוס הוא מקום לחוויה של פעם ב,
כשרוצים לחגוג אירוע מיוחד, משהו שהולכים אליו פעם בשנה/שנתיים, ולא כל שני וחמישי.
אני ממליץ על המקום,
אם לא אכלתם פה עד כה, תכינו את עצמכם, את הארנק שלכם, ותבואו להנות.



ציון:

80%

ציונים קודמים:

75, 97, 87, 65

ציון סופי:


80.8%





-------↑--------------6---------------↑-------



-------↓--------------5---------------↓-------



המבורגר צינתור - ביקור חמישי



 כתובת : וייצמן 207, כפר סבא.

תאריך ביקור: 15.4.21




16:38 הזמנו
16:48 קיבלנו ואכלנו (10 דקות הכנה)




שם ההמבורגר: המבורגר צינתור-  200 גרם עם איולי, חסה, עגבנייה, בצל סגול, מלפפון חמוץ, גבינת אמנטל (#11 באקדמיה), בייקון טלה, וופל צ'יפס. - 75 שקלים.

הקציצה יכול להיות או 100% בקר או 50% בקר ו-50% טלה.
לקחתי את האפשרות השנייה.
ביקשתי מידת עשייה MR.




צ'יפס מתובל קייג'ון - 14 שקלים.

פירה חמאתי עשיר - 16 שקלים.

שליש בירת פאולנר - 26 שקלים.

סה"כ 131 שקלים.



(ל-200 גרם זה יוצא 52 שקלים) (אין עסקיות)


סה"כ - 131 שקלים.



קדם דבר: 
עשרה חודשים לאחר הביקור האחרון, אני חוזר לביקור חמישי, על מנת לקחת את המנה האחרונה בתפריט ההמבורגרים.
יום עצמאות שמח חברים.




יתרונות:

1. בשר שומני
בשר אנגוס משוגע ושומני מאוד (ככל הנראה עקב 50% בשר טלה שנמצא בקציצה).
אולי הוא מעט מסטיק, אבל הוא מאוד שומני בקטע חזק.
אני חושב שזו הקציצה הכי שומנית שטעמתי.
אפשר להגיד שמבחינת הסעיף הזה, הטעם מזכיר טעם של בורקס.
לביסים הראשונים זו הנאה גדולה.





2. אמנטל צמיגית
גבינת האמנטל חמה ונמתחת, צמיגית מאוד, ומוסיפה הרבה לחגיגית השומן.
טעימה מאוד.





3. וופל צ'יפס נדיר
מלבד הצ'יפס הכתום שמקבלים כתוספת בצד, ישנו צ'יפס מיוחד שמזכיר במרקמו אפיפית, ועל כן הוא יותר פריך.
הצ'יפס מגיע כתוספת על המבורגר הצינתור.
הצ'יפס בצורת אפיפית הוא מטורף, וחבל מאוד שהוא לא מגיע כתוספת בצד, בלי קשר.

נראה כמו ספינג'


4. צ'יפס בתיבול קייג'ון
עכשיו מדובר על הצ'יפס שהזמנו כתוספת בצד, צ'יפס כתום עם תיבול קייג'ון (#7 באקדמיה).
עד כה, מלבד אנגוס, היחידים שהשתמשו בתבלין הזה הם בורגר סאלון ואלפי.
התבלין הכתום הופך את הצ'יפס להרבה יותר אטרקטיבי.
הייתי שם אותו בקטגוריה של "באתי בשביל הצ'יפס", אבל כיוון שהרף שם מאוד גבוה, הוא לא ייכנס.
מקום ראשון בצ'יפס הטוב ביותר, דרך אגב, הוא הצ'יפס של טרומן.
קייג'ון זה נחמד והכל, אבל אצל טרומן טריות ופריכות מנצחות.
בחזרה לענייננו, צ'יפס כתום ברמה גבוהה, הולך מצוין עם הרוטב של המקום.




4. רוטב אנגוס משוגע
על אף שרוטב המקום איננו מגיע עם המנה שלי, ביקשתי מהמלצר את רוטב הבית, רוטב אנגוס.
המלצר מצדו, ספק הצטנע ספק התקמצן, ואמר שזה בסך הכל רוטב אלף האיים.
אז לא.
רוטב אנגוס בבסיסו הוא רוטב אלף האיים, אבל הם עושים אותו ליותר מזה.
לא מגיע לרמה של "באתי בשביל הרטבים", אבל קרוב מאוד להיכנס לשם. טעים מאוד.

מתנצל, לא צילמתי את הרוטב, הוא בצבע ורוד.
בינתיים, הנה תמונות של עצים למדורה, כמו אצל פיקניק.
אחלה סטייל.



5. בירת פאולנר קפואה טעימה
מומלץ להזמין את בירת פאולנר מהחבית שלהם.
היא מגיעה קרה כקרח (כך גם הידית של הספל, אז קצת לא נעים עד שזה מתחמם קצת).
כיף לשתות אותה, טעימה מאוד.



6. פינוק של צ'ייסר
פינקו אותנו בזוג רודפנים (צ'ייסרים) של "אנגוס קולדה".
אישית אני פחות אוהב לימון, אבל זה היה יחסית טעים ודל באלכוהול (וגם, נותנים לך-תיקח).
המנהל הוא זה שפינק אותנו, אדם נחמד.





חסרונות:


1. מידת עשייה לא נכונה
ביקשתי מידת עשייה MR, ועשו לי מידת עשייה M.
אני מקווה שהסיבה ששרפו לי את הבשר יותר ממה שצריך היא טעות אנוש,
כי יש מקומות עם בשר באיכות נמוכה שעושים את זה בכוונה.
אנגוס הם עם בשר איכותי, אפילו איכותי מאוד, 
ואם ביקשתי MR, התכוונתי לכך.
רציתי לבדוק את הבשר שלהם כשהוא פחות עשוי.
כנראה ש-M זה הגבול שלהם.

אם אלך לשם פעם נוספת, אגיד למלצר להגיד לטבח להתרכז.

הלחמניה מתביישת


2. יקר
2.1.  75 שקלים להמבורגר 200 גרם, בלי צ'יפס ובלי שתייה, זה יקר.
אז כן, יש שם תוספות, כמו גבינת אמנטל ובייקון טלה.
אבל זה לא תירוץ, כי זה לא חזה אווז או מכסה אנטריקוט.
2.2.  המלצר אמר לי שבגלל יום העצמאות, אין עסקיות עם צ'יפס ועם שתייה.
הסתכלתי על התפריט, ואמרתי לו שלפי התפריט גם בלי קשר ליום המדינה שלנו, אין את הדברים האלה.
ואז כפולטיקאי מהשורה, הוא התחיל לחרטט אותי שברגיל יש 15% הנחה על עסקיות.
לא הבנתי למה הוא התכוון, והוא הלך, השאיר אותי מבולבל.
בשורה התחתונה, אין עסקיות,
אנגוס הוא לא לכל כיס.



3. בשר מסטיק
הזכרתי את זה בעדינות ביתרונות,
אבל כן, על אף שהבשר איכותי ושומני, הוא די מסטיק,
והוא מצריך להסתמך על הרטבים של המקום.
המנה של המבורגר צינתור לבד, היא די יבשה, וצריך את רוטב האנגוס כדי להנות ממנה.
לא כמו אצל סוסו אנד סאנס, אבל מזכיר טיפה.




4. רטבים חמים
ואם ברטבים עסקינן,
אז הקטשופ והמיונז ששמו לנו על השולחן לאחר שישבנו - חמים וממוחזרים.
לפי דעתי, מקום שמכבד את עצמו, מאחסן את הרטבים הללו במקרר, וכשלקוחות מגיעים - מוציא להם אותם קרים וצוננים.
וזה לא שהמסעדה מפוצצת אנשים, היינו בלחץ 7 אנשים בכל המסעדה; אז אין פה תירוץ.

גם כאן לא בדיוק צילמתי את הרטבים
אז הנה תמונה ממצלמה נסתרת


4. הפסקת עובדים מרוכזת
כבר אמרנו שהמסעדה מאכלסת מספר מצומצם של אנשים.
זו לא סיבה לעשות ארוחת עובדים מרוכזת של כל העובדים באותו הזמן...
השאירו מישהי אחת לטפל בהכל, וכשהבנתי בכלל שהיא מלצרית (הייתה על אזרחי, וודאי מתלמדת), לקח לי כמה פעמים לקרוא לה עד אשר הגיעה.


עיירת רפאים.
אם היה בי אומץ, הייתי מצלם את העובדים נהנים מההפסקה המשותפת.



5. פירה ממוצע
הפירה החמאתי העשיר, לא כזה עשיר, מבחינת טעם.
הוא נחמד, אבל פה זה נגמר.
לא ממליץ לקחת אותו.



5. יתושים במסעדה
זה אולי לא כמו בבנץ או בוולף, שם רמת המעופפים הייתה בלתי נסבלת.
על אף שישבנו במסגרת התו הירוק, בתוך המסעדה, תקפו אותנו שני יתושים/ברחשים.
אולי לא הייתי מתייחס לסעיף זה, אם היינו בחוץ;    אבל למי שיושב בתוך המסעדה, זה ממש לא הגיוני.


לא אשקר, גם את היתושים לא צילמתי



6. קציצה שומנית באופן מוגזם
תחילה מעט התרגזתי על כך שלא נותנים לקחת קציצה שהיא 100% טלה.
זה או 100% בקר או 50-50 על בקר-טלה.
עכשיו, אחרי שאכלתי את המבורגר הצינתור, הבנתי שעקב אחוז השומן הגבוה, הוא ממלא מאוד.
כך שמספיק 200 גרם, ומספיק 50% טלה, זה אפילו יותר מידי.
סיימתי את ההמבורגר בקושי.

אם אלך פעם הבאה, אקח בקר בלבד.




7. התחושה שאחרי - התדרדרות עם הזמן
7.1. בהתחלה, אמנם לא הרגשתי צרבת, אבל הרגשתי כאב חד בעצמות הלחיים,
מעין עקצוץ חזק שמעיד על רמת חומציות גבוהה בחלל הפה.
7.2. חצי שעה אחרי, קצת כאבה לי הבטן, תחושה עוקצת בבטן עקב שומניות גבוהה מידי.
7.3. שעה אחרי, צרבת קלה.
7.4. ארבע שעות לאחר האוכל, לא הקאתי, אבל פלטתי חתיכה קטנה של קציצה.
like a cat's hairball

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)





8. אפקט Sara's Place הפוך
וותיקי הבלוג יכיר את אפקט sara's place
(#3 באקדמיה).
אפקט בו איכות הבשר נמוכה, אך המכלול מצוין.
כאן אני חייב להגיד שנוֹכָחתי אפקט הפוך.
איכות הבשר גבוהה מאוד, אבל אופן הטיפול לא מקצועי בעליל.
גם שורפים את הבשר (שעם איכות כזו, זה כמו לירות לעצמך ברגל),
וגם כנראה מעמיסים עליו תוספות שהן פחות איכותית/שומניות גם כן.
עומס השומן בהמבורגר צינתור, מצדיק את שמו.




סיכום:

מסעדת אנגוס בכפר סבא מזכירה את מזללות ההמבורגרים המושחתות שקיימות בארצות הברית.
אתה מגיע למקום, נהנה מהביסים הראשונים, וכשאתה מגיע לביסים האחרונים אתה מתחיל להתחרט שאכלת.
שומניות זה שם המשחק, כאשר אנגוס מובילים בתחום זה.
אם אתם הולכים למסעדה, עזבו את ההמבורגרים המיוחדים, חסכו לכם כסף, ואל תחסכו בריאות,
קחו את ההמבורגר הפשוט, בלי יומרות ובלי כולסטרול מיותר.
אני אישית לא מתכוון ללכת לסניף כפר סבא פעם נוספת, חושב שמיציתי;
ואם אלך, זה יהיה לסניף שלהם בתל אביב, שם עדיין לא הייתי.


ציון:

65%

ציונים קודמים:

75, 97, 87


ציון סופי:

80.5%
(אנגוס התנגש עם הציון של ליבירה (81%) ועל כן הורדתי אותו ל-80.5%)


-------↑--------------5---------------↑-------

-------↓--------------4---------------↓-------







תאריך ביקור : 13.6.20

שם ההמבורגר : Cheesy Angus Burger- חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל סגול.
מוגש בלחמניה עם רוטב אנגוס.
תוספת של צ'דר.


מחיר : 52 שקלים.
תוספת צ'דר - 8 שקלים.
סה"כ 60 שקלים.

ייתרונות :

1. מאוד קליל.
ההפך מחונק, קל וכיף מאוד לאכול אותו.

2. בשר איכותי מאוד.
מרגישים בכל ביס שהבשר הוא מאוד איכותי. תענוג לחך.

3. צ'דר סבבה.
הגבינה לא הכי נמסה בעולם.... וגם לא וואו.
נחמדה.

4. צ'יפס מטורף!
אני מאוד מצר על כך שאין לי תמונה שלו.
צ'יפס בצורה מעוקלת (חצי גליל או תיבה מעוגלת), מאפשר לגרוף את הרטבים בצורה נוחה יותר.
התיבול של הצ'יפס ממש טעים ומוסיף לו מאוד!
אולי הוא מעט דל בבשר, אבל זה פשוט כיף לאכול אותו!

5. תחושת שובע מלטפת.
כיף בבטן גם שעות אחרי ☺


חסרונות :

1. גושים קשים.
מצאתי לפחות שלושה גושים של חלקי סחוס/שומן קשים בבשר שלי, שהייתי צריך להוציא.
הבשר לא נקי, חבל.
מזכיר את סוסורוברטס, ולצערי עכשיו גם את ג'אנגו.

2. תחתית של ביצה.
האמת שזה אף פעם לא היה לי.
זו שאיתי הזמינה המבורגר שחיתות עם ביצת עין,
וחלקים שרופים מהביצה שלה, נדבקו לי לתחתית  הלחמניה התחתונה שלי.
קצת לא מקצועי...



3. מעט ספוגי.
טעמתי מהבשר לבד, והוא היה מעט ספוגי, רך מידי.
עניין של מרקם, לא סיפור...



ציון:  75%


-------↑--------------4---------------↑-------

-------↓--------------3---------------↓-------


***עריכה: הלכתי לאנגוס פעם נוספת ב-14.11.19,
הזמנתי בדיוק את אותה המנה,
וכיוון שהגעתי עם מעל 20 אנשים איתי,
הם כנראה לא עמדו בעומס,
הוציאו לי את המבורגר לואיזיאנה כאשר הגבינה לא נמסה בכלל,
ובכללי, הבשר הרגיש מאוד ממוצע.

אנגוס לא עומדים בעומס של הזמנות.***


-------↑--------------3---------------↑-------

-------↓--------------2---------------↓-------








תאריך ביקור : 26.10.19

שם ההמבורגר : המבורגר לואיזיאנה - חסה, אייסברג, גבינת צ'דר, האש בראוניז בייתי, טבעות בצל ורוטב ברביקיו מעושן.


מחיר : 62 (200 גרם)
(ושווה כל שקל)

ייתרונות :

לביבת תפוח אדמה תורמת שמן לבשר בקטע גדול.
מרגיש כאילו אתה אוכל צ'יפס עם ההמבורגר.

המבורגר חמצמץ ואומאמי בקטע מדהים.

cheesy fatcow
היה מדהים עקב הבשר.

cheesy angus
מדהים בגלל הגבינה...

הfatcow של הגבינה.

פינוק בלחמנייה,
עיסוי ללשון.
רך ונימוך, גם זה וגם אני.

נותן fight לfatcow... ההשוואה היא רק מולם.

פעם הבאה לקחת medium rare.
קציצה אחת ממלאת מספיק, לא צריך 2.

הליבירה של המרכז.


חסרונות :

אולי ממש טיפה חלקי סחוס קשים.
קשה למצוא חסרונות.

התיבול מעט מעקצץ.




ציון:  97


-------↑--------------2---------------↑-------

-------↓--------------1---------------↓-------







כתובת : וייצמן 207, כפר סבא.


תאריך ביקור : 17.10.19

שם ההמבורגר : המבורגר שחיתות (כשהורדתי ממנו את השחיתות) - חסה, אייסברג, ממרח גבינה כחולה, דבש, אגוזי לוז, ביצת עין ובצל מקורמל.

הורדתי ממרח גבינה כחולה, דבש ואגוזי לוז.
הוספתי פרוסות אסאדו, ביצת עין  ורוטב אנגוס.


מחיר : 66 (200 גרם)

ייתרונות :

לחמנייה איכותית ביותר.

ביצת עין חמודה.

רוטב אנגוס אלף האיים חרפרף מתוק נחמד ביותר, מוסיף.

בשר אמריקאי איכותי.
שומני מיצי ומעט חריף.
עדיין מצוין.
רואים שהם מבינים בבשר.
מזכיר את ניו יורק.

לא נגעתי בקטשופ.
מדהים.
(כלומר, היו מספיק רטבים בהמבורגר, והוא היה מספיק איכותי כדי שלא אוסיף).

הרגשה בנויה ומשביעה בקיבה,
יש איתות התחלתי לא לאכול עוד. 200 גרם משביע.
לא צריך גם תוספת.


חסרונות :

ביצת עין משתלטת.

צלעות אסאדו די מסטיק, אבל מסטיק נחמד.

צריך להוסיף הרבה רוטב אנגוס כדי באמת להנות מהבשר, קצת חבל.
(מזכיר את susu ואת רוברטס)
[אסביר את עצמי, ההמבורגר הגיע עם רוטב אנגוס בתוכו, ובחלקים עתירי רוטב, הוא היה מצוין, ולא היה צריך להוסיף קטשופ.
עם זאת, בחלקים דלי רוטב, פשוט ביקשתי עוד מרוטב האנגוס, כי אם נתתי ביס בלי רוטב בכלל הרגישו את החוסר]

יותר מידי פלפל.


ציון:  87






-------↑--------------1---------------↑-------





תגיות: פפסי-במקום-קולה, pepsi, בשרים-משובחים,פלסטיק-מציק, ריבת-קטשופ, מפנקים-בצ'ייסרים, בשר-טלה
תיבול-קייג'ון


**אנגוס**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה