Sunset BLVD

 


כתובת : מרטין בובר 1, אשדוד

תאריך ביקור : 14.11.20

הזמנתי ב-13:30
לקחתי ב-13:53 (23 דקות הכנה)
אכלתי ב-13:56 בערך  (3 דקות משלוח)




קדם דבר:

תמיד שמעתי על "סאנסט" כהמבורגר הטוב ביותר בכל הדרום.
כמו שיש את כביש 90 ששולטת בצפון, כך סאנסט שולטת בדרום.
הייתי חייב לשלוח זרוע גם לדרום, כדי לראות במה מדובר, והאם זה שווה.





שם ההמבורגר : סקרלט-בורגר בקר 200 גרם, חזה טלה מעושן (בייקון טלה), גבינת גאודה ומייפל קנדי עם צ'יפס - 78 שקלים.
רוטב איולי שאלוט - 3 שקלים
סה"כ 81 שקלים.

(58 שקלים ל-200 גרם).




יתרונות:

1. באתי בשביל התוספות מעל
עם 29 תוספות לבחירה:
רוטב בצד בשלושה שקלים.
תוספת בצד בשבעה,
תוספות מעל ב-10 שקלים
תוספת גבינה ב-12.
פשוט מגוון התוספות עובר לדעתי את מלך התוספות, litlle burger shop,
ועל כן נכנס לרשימה של "באתי בשביל התוספות מעל".





2. מצועצע (באתי בשביל האווירה)
לכביש 90, fat cowmore than bar, בנץ ופיקניק, הצטרפה מסעדה נוספת עם המון צעצועים על הקירות.
עם פוסטרים על הקירות, תקליטים ישנים של מגפון, מגוון בירות לראווה, שלטים של רחובות באמריקה,
ועוד המון דברים מגניבים שמושכים את העין, ונותנים תחושה שכיף לאכול שם.
רק חבל שבעת קורונה, נאלצנו לאכול רחוק משם, באיזה פארק.
מאמין שאחרי הקורונה, הישיבה עצמה, גם תזכה בנקודות.





3. באתי בשביל הצ'יפס
צ'יפס שום מתובל בצורה מושלמת, וזוכה לצ'יפס הטוב ביותר (לצד מקדונאלדס כמובן).
פשוט צ'יפס מדוייק שכיף לאכול, תענוג.





4. כרטיס כחול
כמו בגראז', דיקסי, פרוזדור, המוסד והמבורג,
גם סאנסט מקבלת כרטיס "חבר טעמים",
תענוג למצוא המבורגרים שווים שמקבלים את הכרטיס הכחול :)





5. רוטב איולי שאלוט
כפי שציינתי, יש להם הרבה סוגי תוספות, וגם הרבה סוגי רטבים.
לקחתי רוטב "איולי שאלוט", שזה רוטב איולי-מיונז בצבע ורוד, שמאוד מזכיר את הרוטב של אמריקה בורגרס.
הרוטב היה מיונזי, טעים מאוד, והקוקוקט (קופסא קטנה) שהגיע איתו, עזר לי לרכז את שאר הרטבים שהם הביאו לנו: קטשופ, מיונז ורוטב ברביקיו (אין את שקית הברביקיו בהרבה מקומות).





חסרונות:


1. מידת עשייה שרופה מידי
כהרגלי, כיוון שזו פעם ראשונה במסעדה, לקחתי מידת עשייה M,
וקיבלתי בפועל בין MW ל-W,
כך שהבשר היה מעט פחם, מה שגרם לי פחות להנות ממנו.
כדאי בפעם הבאה לקחת MR, כי הם שוכחים אותו על הגריל.





2. זה עושה לי פסטרמה
לקחתי בייקון טלה, ולא יודע אם אני פחות אוהב את התוספת עצמה, או שהם עושים את זה לא טוב,
אבל זה פשוט טעם של פסטרמה.
בנוסף לכך, לא הרגשתי בכלל את המייפל הקנדי, ששמו לי...
פשוט טעם חזק של פסטרמה משתלט, בשילוב עם הבשר השרוף.
ממליץ לפעם הבאה לקחת המבורגר אחר, ולא את זה (שוב, עם מידת עשייה נמוכה יותר).




3. הלחמניה התחתונה נמסה
אני לא יודע איך הם עיצבו מה לשים בהמבורגר, אבל גם חבר שלי התלונן, שעם הזמן, במקום לאחוז בלחמניה, הוא אוחז בקציצה עצמה.
קצת מוזר, אבל נראה שהלחמניה התחתונה "מתאדה" עם הזמן, עקב הרטבים.
הייתי מבין את זה אם הייתי מרגיש בפה, המון רטבים שגועשים ומציפים אותי קולינרית,
אבל הפסטרמה לקחה את רוב הבמה, ולא הרגשתי יותר מידי רטבים.
לכן, הייתי צריך להשתמש ברוטב השאלוט יחד עם מיונז, קטשופ וברביקיו.
ועל כן, אין שום סיבה שהלחמניה תיעלם לאט לאט.





4. הבשר לא הכי איכותי
נכון יש את הביטוי "שמיים וארץ", כאשר רוצים להסביר כמה ההבדל גדול בין דבר אחד למשנהו?
אז אם כביש 90, ההמבורגר הצפוני, הוא בשמיים,
וסאנסט, ההמבורגר הדרומי, הוא בארץ;
אז באמת יש הבדל של שמיים וארץ,
שכן כביש 90, כבודו במקומו מונח, וכשאוכלים ממנו, עפים לשמיים.
לעומת זאת, בסאנסט, הבשר הוא די יבש (וגם די שרוף כמו שאמרנו), ולכן, נשארים בארץ, ולא מתרוממים מעלה.
הבשר של סאנסט סיבי בקטע לא טוב, ושרוף.
גבינת הגאודה מצילה אותו קצת, ולכן אוכל להגיד עליו שהוא בסדר, אבל לא וואו.





5. התחושה שאחרי - סלע
התחושה שאחרי היא קצת סלע בבטן.
לא יודע אם בקטע טוב או רע, אבל פשוט תחושת כבדות.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)





סיכום:

סאנסט היא הפנינה של אשדוד, ואף מוגדרת כהמבורגר הטוב ביותר בדרום (לפי קהילת המבורגר ישראל).
אני לא אגיד "לא דובים ולא יער", או שהתאכזבתי נחרצות,
כי למקום יש רמה.
הוא עוקף את מוזס-בלאק, וגם את הגראז', מבחינת איכות הבשר, אבל הוא עוצר שם.
סאנסט היא המבורגריה עם בשר ממוצע לכיוון הקרטון, עם גבינה מצוינת, בייקון טלה משתלט, רטבים מצוינים, אווירה מצועצעת, והרבה פוטנציאל.
אני מתכוון לחזור, כאשר יפתחו את המסעדות, כדי לתת לה צ'אנס להעלות את הציון שלה,
אקח MR, עם קומבינציה אחרת, ואשקיע יותר בגבינה.





ציון:

71.2%



חזרה לטבלה מסכמת

תגיות: הרבה-תוספות, כרטיס-כחול, פאב-אירי


**סאנסט**

**sunset**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה