ראיון עם הבעלים של BBB פתח תקווה

                       תאריך הראיון: 27.11.21

מסעדת BBB פתח תקווה היא סניף אחד מתוך 29 סניפים ברחבי הארץ.


"לפעמים תחרות יכולה גם לעשות טוב...
מקווה שאנשים ימשיכו לבוא ולהנות מהחוויה פה."


ייטב: BBB היא רשת גדולה וענקית, איך לא הגעת עד עכשיו?
אני: גם מקדונאלדס זו רשת גדולה וענקית.
ייטב: [אל תשווה אותנו למקדונאלדס].
אני: [נכון, נכון, אני יודע] שגודל של רשת לא מעיד על האיכות שלה.
ייטב: אנשים אומרים שברשתות גדולות, זה כבר נהיה מסחרי.
לא תמיד זה ככה.





אני: לגבי ה-Juicy Lucy, הבשר היה איכותי מאוד.
הוא היה MW כי לא הייתה ברירה, בגלל הגבינה.
אני חושב שהיה אפשר לשים יותר מהגבינה.
ייטב: אנחנו שוקלים את זה, זה הולך לפי משקל.
לפי מה שהרשת [נותנת לנו].
אנחנו לא מחליטים על דעת עצמנו, יש ממש דברים ברורים של הרשת.
כמה גבינה, כמה בשר, בדיוק באיזו מידה לעשות את זה.
פחות מידי - זה לא יהיה עשוי טוב.
יותר מידי - הגבינה תברח החוצה/תימס.
אני: אשמח שתעביר הלאה לדניאל (מנכ"ל הרשת), לגבי לשים עוד גבינה,
אני חושב שזה ממש ישפר, כי הגבינה הייתה מעולה, מדהימה.
היא הייתה כמו פנינה שמתחבאת בפנים, כמו ריבה בסופגניה.
ייטב: זה הקטע של זה.



אני: יש לכם צ'יפס מעולה.
ייטב: עברנו הרבה גלגולים בשנים [האחרונות] עם הצ'יפס.
במיוחד מסעדה כמו שלנו, אנחנו לא יכולים להגיש צ'יפס שהוא דק כמו המקדונאלדס, כי אז תוך 2 דקות מתקרר ואז אתה לא יכול לאכול אותו.
הצ'יפס הזה, הייתרון שלו שהוא גם נשמר חם לאורך זמן,
גם אתה מקבל אותו לוהט, גם לוקח לו זמן להתקרר.
הצ'יפס עלול לחכות חצי דקה בצד (לפני שמוגש ללקוח), ואז עדיין הוא מוגש חם ומשובח ללקוח.
אם שמת לב, יש שם גם חתיכות של קליפה, שהן גם עושות את הקטע.
יש אנשים שמתבאסים עלזה, ואני לא יודע למה.
ככה אנחנו מקבלים אותו, אנחנו לא עושים אותו פה, אנחנו מקבלים אותו מספק.





אני: יש לכם צ'יפס בטטה איכותי ומתקתק.
ייטב: זה כזה מתוק, ואני כזה אוהב את זה,
שאני לא מוסיף מלח, ולא מתבל את זה עם כלום, אוכל את זה ככה.
לא רוצה קטשופ, אני אוהב את צ'יפס הבטטה לאכול אותו [לבד].





אני: ייטב, אתה הבעלים של המקום?
ייטב: כן.
אני: בן כמה אתה?
ייטב: 41.
אני: כמה זמן המקום פתוח?
ייטב: פתחנו לפני 13 שנה, ביולי 2008.
פתחנו כשלושה שותפים.
חצי שנה~שנה לאחר הפתיחה אחד השותפים עזב, בגלל חילוקי דעות עם השותף השני.
מאז, המשכנו אני ועוד שותף, כשהוא למעשה היה המנהל בפועל, כי הוא בא מהתחום.
אני בא יותר מהתחום של הכדורגל.
אבא שלי הכיר את שלושתם, התחברנו, ואני נכנסתי לזה, כי אבא שלי הכניס אותי, שאני אעבוד ואתפעל.
בתחילת הדרך, ארז שהיה השותף שלי, תפעל את כל המקום,
ואני הייתי עוזר לו ב-Back ofiice, בנקים, תיקונים וכו'.
ככה התגלגלנו, אני התעסקתי בתחום שהייתי מאמן כדורגל, התעסקתי בשני התחומים.
כשהתחילה הקורונה, ארז התחיל לחשוש, להירתע, והיו חילוקי דעות בינינו, ובין אבא שלי, שהוא גם עוזר לנו מבחינה כלכלית עם הבנקים, תזרימים וכל מיני דברים כאלה, לשמור על סוג של יציבות מבחינה כלכלית.
ארז פשוט החליט לצאת.
מצאתי את עצמי יום בהיר אחד, שאני כבר לא בכדורגל.
ביוני 2020 נשארתי פה לבד.
אני: יחיד.
ייטב: כן, לקחתי את המושכות.
יש לי את דודי, מנהל המסעדה.



אני: ספר לי קצת על BBB.
ייטב: על הסניף עצמו?
אני: גם הסניף עצמו, וגם הרשת.
ייטב: אנחנו היינו מהראשונים פה באזור שנפתחנו.
בהתחלה היה לנו בצהריים דחף מטורף.
זה היה אנחנו, ארומה ו-R בריבוע.
אז הרבה עבודה זרמה לפה.
כשנפתחו עוד מקומות, זה נגס לנו בעבודה,
אבל לפעמים תחרות גם עושה טוב, כי אנשים מנסים, ואז בוחרים מה טוב להם,
וזה מביא עוד אנשים.
עוד מקומות מביאים עוד אנשים.
עברנו הרבה שיפורים במקום, בהתחלה לא היה לנו בכלל את המרפסת, שעם השנים פתחנו אותה



בהתחלה עבדנו בלי משלוחים, ואחרי זה הכנסנו אותם.
עכשיו העסק עובד על רוטינה, כל אחד יודע את העבודה שלו.
סניף לא פשוט, כי יש הרבה עבודה, ולקוחות פה הם תובעניים.
כוח אדם כל פעם צריך לחדש, כי מלצרים סטודנטיים, לרוב אנחנו לוקחים אחרי צבא.
יש לנו גם חברה פה שנשארים לשנים,
וזהו, הרבה אקשן, לא חסר.



אני: ולגבי הרשת, אתם קבוצה אפילו!
ייטב: כן, הרשת נהייתה כקבוצה, אבל כרגע אנחנו לא מתעסקים.
כל רשת היא בפני עצמה, בורגרים, מוזס ו-BBB היא בנפרד.
הרשת היא גדולה וחזקה, היא מאוד תומכת ועוזרת.
נותנת לך גב, יש הרבה יתרונות ברשת.
תמיד עוזרים לך מול ספקים.
כל בעיה שאתה צריך, אתה פונה אליהם והם עוזרים לך.
תפריטים, כוח אדם, לוגיסטיקה, מחשוב,
יש על מי לסמוך, יש עם מי לדבר, והם עובדים בצורה יפה.
אני: דניאל, מנהל הרשת, מגיע לפה לפעמים?
ייטב: כן.
תמיד בא לבקר, לראות שהכל בסדר, דברים כאלה.
לאחרונה רק הוא נכנס, היו קצת שינויים ברשת בתקופה האחרונה, שינויים בהנהלה.
הוא לאחרונה נכנס עם סמנכ"ל חדש.
הוא סגן הסמנכ"ל, מנהל כללי.
אני: כמה סניפים יש ל-BBB בארץ?
ייטב: מעל 20 סניפים בכל הארץ. [29 סניפים]
מצפון עד דרום.
יש שף שאחראי על כל הקבוצה.
אני: זה אותו בשר?
ייטב: אני חושב שיש שינויים קלים בין הרשתות.
אני לא יודע בוודאות, כי אין לי נגיעה למוזס או בורגרים.
יש ספקים דומים, נניח בקפואים וקשות, זה די דומה.
אני: למה לא לשנות את מוזס ובורגרים לשם BBB.
ייטב: שאל את המנכלים למעלה, כדי להבין את זה.
יכול להיות שהם רוצים להשאיר מותגים [אחרים] עם אופי שונה של מקומות.
זה לא שלי, לי יש רק את הסניף הזה ברוך השם.
אני: למה המקום נקרא BBB?
ייטב: לא יצא לי לשאול את זה.



אני: מה הן שעות הפתיחה שלך?
ייטב: אנחנו פתוחים מ-11:30 עד 1:00 בלילה.
משלוחים עד השעה 23:00.
אני: WOLT?
ייטב: לא, אנחנו עובדים עם חברת שילוח חיצונית שנקראת "רון משלוחים".
אני: וזה כל יום, כולל שישי ושבת?
ייטב: כן, כולל.
העבודה המאסיבית שלנו היא בשישי-שבת.



אני: כמה לקוחות יש לך ביום?
ייטב: בסביבות 400-500 [בימי חול].
בסופי שבוע, זה הולך ל-600+.
לפעמים יש שבתות גם של 800.
תלוי בתקופות, ובהגבלות [של משרד הבריאות].
אלה לא התקופות שהיינו לפני הקורונה, אבל מנסים להחזיר את זה לאט לאט.
אני: כמה מקומות המקום יכול לאכלס בבת אחת?
ייטב: 140-150 אנשים במכה.
לפעמים יש מצב שהכל מלא, יש תור בדלת, ואין לנו איפה להכניס.
במיוחד בשבתות זה קורה, בימי שישי.
ב-13:30-14:00 באמצע שבוע זה בדרך כלל הלחץ אצלנו.
אני: אם ארצה לסגור את המקום לאירוע?
ייטב: זה בעייתי לסגור את כל המסעדה במכה.
אתמול היה לנו אירוע של 30 איש במרפסת.
גם זה לא פשוט, כי זה קצת מקריס את העבודה.
האירועים הכי גדולים זה עד 30 אנשים.
בימי שישי אחרי השעה 22:00 יש עבודה יותר רגועה.
הפיק של יום שישי הוא 18:30-21:00, זה נקרא אצלנו "עבודה על משפחות".





אני: איך עברתם את הקורונה?
ייטב: היה קשוח.
נכנסתי לזה בדיוק בתקופה הזו הכי קשוחה, נשארתי שם לבד.
לא היה פשוט בכלל.
הקורונה התחילה במארס.
חזרנו בסוף מאי, תחילת יוני 2020,
ואז בספטמבר עוד פעם סגרו אותנו.
זה להתמודד עם עובדים שצריך לשלוח לחל"ת, סחורות שצריך לגמור אותן כדי לא להיתקע,
להיערך לתפריט משלוחים, כי לא כל דבר שאני מגיש במסעדה, אני יכול להוציא ל-TA,
ועם כל ההגבלות, זו תקופה מתאתגרת, לא פשוטה,
אבל עברנו אותה ברוך השם, אני מקווה שלא נחזור אליה.
איך אומרים - מה שלא הורג מחשל.
הצלחנו בעזרתה של הרשת להישאר על הרגליים ולא לקרוס.
בזכות המשלוחים וה-TA הצלחנו לשמור על [הספק עבודה].
משהו השתנה בקורונה בקטע של המשלוחים, אנשים התחילו לראות את זה בצורה אחרת.
אלה הדברים שנתנו לנו בוסט.
פעם לא היינו עובדים בשישי-שבת עם משלוחים, היום אי אפשר בלי זה, אנשים מבקשים את זה.
התרגלנו לעבוד גם ככה.  מאז אנחנו פתחים למשלוחים גם בשישי-שבת, מה שלא היה לפני הקורונה.
חלק נכבד מהמחזור שלנו, כבר נהיה משלוחים.



אני: האם לבלוגרים אחרים יצא לבקר אצלך?
ייטב: לא... לא שהם פנו אלינו.
אתה הראשון האמת.
אני: נניח קהילת המבורגר ישראל, שמעת עליהם?
ייטב: כן.
אני: והם היו פה?
ייטב: פה לא, אבל אני חושב שהם היו איפשהוא ברשת, כי הם כן פרסמו את הרשת.
שנה אחת זכינו בהמבורגר הכי טוב בקהילה.



אני: ספר לי בבקשה על הבשר שלך.
ייטב: הקציצה עשויה משפונדרה, אונטריב וברוסט (חזה).
מקבלים את הערכה מהספק שלנו.
פה אנחנו טוחנים במקום, טרי כל יום.
אני: אתם טוחנים במקום?
ייטב: ההמבורגר נעשה פה במקום, הכל נעשה ונטחן במקום, טרי כל יום!
אני: זה גם במוזס ובבורגרים ככה?
ייטב: לא מכיר את אופי העבודה שם. אין לי קשר אליהם.
הכל נטחן במקום באותו יום.
פה אנחנו מוסיפים את התיבול, יש לנו תיבול שמביאים לנו מהרשת.
כל סניף עובד אותו דבר, אין מצב שאתה תטעם המבורגר בסניף אחר שיהיה שונה.
התיבול הוא אחיד בכל הסניפים, ובכלל כל המנות אחידות בכל הסניפים.
אני: אם זה בשר, קינוחים, צ'יפס, הכל זה אותו דבר, בכל הארץ?
ייטב: בדיוק.
אנחנו שומרים על אחידות כרשת.
אני: זה קשה, כי כשיש לך מנהלים שונים בסניפים, זה יכול להרוס,
ביומנגס נניח מרגישים את ההבדל הזה.
ייטב: אני רוצה להאמין שתטעם בכל סניף, וזה יהיה אותו טעם.
יש לנו גם שפים שעוברים בין הסניפים, טועמים ובודקים שהכל מנוהל כמו שצריך.
מקצועיות ברמה הכי גבוהה.
לבדוק שהכל טעים, הכל כמו שצריך, הכמויות, לשמור על אחידות.
אני: עם אילו שפים אתם עובדים?
ייטב:יש שף רשתי - שוקי. נכנס לאחרונה.
ולכל אזור יש סו-שף, שהוא שף אזורי.
אצלנו יש שף בשם דוד, שהוא השף האזורי שלנו.
אני: אז השף דוד מגיע ובודק שהכל בסדר, שהכל מתקתק.
ייטב: בדיוק.



אני: האם יש לך לחמניות ללא גלוטן?
ייטב: בוודאי.




אני: האם יש לך קציצה טבעונית?
ייטב: יש קציצה טבעונית beyond meat.
יש לנו גם קציצות צמחוניות,
ויש לנו גם נקניקיית beyond, שזו מנה חדשה שנכנסה עם התפריט החדש.
אני: כשאתה אומר 'נכנסה', אתה מתכוון לכל הרשת.
ייטב: כן. 



אני: השירים במקום הם רשימת ההשמעה שלך?
ייטב: רשימת השמעה שאנחנו מקבלים מחברה מסוימת.
יש לנו כמה רשימות השמעה שהן לפי אופי העבודה (רגועות, קצביות וכו').
אני: משום שזו רשת, אם אני נעלם ומופיע בסניף אחר, אני שומע את אותו השיר?
ייטב: לא. כל סניף בוחר לו את רשימת ההשמעה שלו.
יש אפילו רשימת השמעה ליום הזיכרון - שירים שקטים.
בערב אנחנו שמים שירים יותר קצביים.
זה אינדיבידואלי, אנחנו לא מחויבים לשים משהו רשתי.
אותו אחמ"ש מה הוא אוהב, מה בא לו לשים.
לפעמים גם המלצרים מתלוננים: "תשים לנו את זה" וכו'.
אני: אז זה משהו מסודר, זה לא spotify, זה ממש עם אקו"ם והכל.
ייטב: בדיוק, אנחנו חייבים.
גם שידורי הכדורגל שאנחנו משדרים פה, אנחנו משלמים לצ'רלטון סכום שנתי כדי שיהיה אפשר לשדר.



אני: ספר לי על התמונה הזו, והשם Menew במקום Menu.
ייטב: לפני חודש וחצי שינינו את התפריט בכל הרשת.
תמיד מוציאים אחת מהעובדות היצירתיות שתעשה איזה משהו.
בעקבות התפריט החדש, חשבנו על משהו יצירתי.
רק שלא יחשבו שאנחנו מטומטמים, ועשינו שגיאת כתיב...
זה משחק המילים.
אני: אז התמונה הזו, זו אחת המלצריות הכינה.
ייטב: כן, זו נוי המלצרית עשתה את זה, מקצועית לגמרי.




אני: אמרת ששיניתם את התפריט, גם את הבשר?
ייטב: הבשר נשאר אותו בשר.
אני: 13 שנה?
ייטב: היו כמה פעמים שהשתנו ספקים של הבשר, אבל התיבול הוא אותו תיבול.
אני: מה שאכלתי עכשיו, לעומת מה שאכלתי לפני בערך 3 שנים - שמיים וארץ.
ייטב: כבר כמה שנים אנחנו עם אותו ספק.




אני: ספר לי על הפלזמות touch החמודות שיש לך.
ייטב: כשהתחלנו פה, זו הייתה האטרקציה לילדים.
תמיד יזכרו שיש את הפלזמות האלו, ויגידו להורים "קחו אותי ל-BBB כי יש להם משחקים".
זה נחמד, זה מושך אנשים.
בהתחלה זה היה וואו, עם השנים מתרגלים לזה, וגם יש את זה בהרבה מקומות.


אני: זה לפני שכל הילדים היו שקועים בטלפונים החכמים שלהם.
ייטב: נכון, זו הייתה אטרקציה הרבה יותר גדולה, ההורים היו נותנים לילדים לשחק במשחקים, ואז היה להם שקט.
יש הרבה אנשים שמזמינים מקום ומבקשים "שימו אותנו בboot עם מסך".




יש לנו תפריטים שהם לא רק נייר, אלא גם טאבלטים שאתה רואה תמונה של המנות והקינוחים. 
בהתחלה זה היה רק להראות דברים ספציפיים לאנשים (המלצרית הייתה מראה).
עכשיו אני רוצה להגדיל את הכמות של הטאבלטים שלנו, ככה אולי זה גם יגדיל מכירות.




אני: כל הכבוד שבכל זאת נשארתם נאמנים למילה הכתובה.
טאבלטים זה מגניב לילדים קטנים, אבל זה כיף שיש תפריט פיזי שאתה נוגע בו, כי אתה רואה במבט אחד את כל התפריט.
ייטב: כן, זה חשוב לי.
אני מעדיף שיישארו עם התפריט, ואז לתת לכל שולחן טאבלט אחד, שאנשים יציצו בו.

 

אני: גם מאוד אהבתי שהתפריט שלכם הוא המבורגר, שאתה פותח אותו.
ייטב: זה גם נכנס עם התפריט החדש.




אני: מתי אמרת שנכנס התפריט החדש?
ייטב: באמצע אוקטובר 2021.



אני: ספר לי בבקשה על המיצים המוגזים שלך, הגזוזים.
ייטב: מקבלים מיצים מספק מסוים, יש לנו את המינון הנכון לשים, וסודה.
אני: כזה פשוט?
ייטב: כן, לא משהו מיוחד.
משהו שאנחנו קונים מספק ספציפי, ועבר כמה תהליכים.
כל דבר לפני שנכנס, השפים וההנהלה הבכירה בודקים וטועמים אם זה יוצא טוב, איך זה יוצא, לפני שהם מעבירים את זה הלאה, שנזמין לסניפים.
כל דבר עובר בדיקה וסינון, עם חוות דעת של הסניפים, העובדים והלקוחות לפני שנכנסים.
אני: איזו חברה זו של התרכיזים?
ייטב: זה מספק של deep, זה לא איזה משהו ספציפי,
והסודה היא מהברז.



אני: ספר לי על חבר המועדון שלכם.
ייטב: חבר המועדון שלנו הוא מהאטרקטיביים שיש.
תמורת 69 שקלים (תשלום חד פעמי לכל החיים), יש לך 10% הנחה על החשבון.
יש לך בימי ראשון מ-17:00 1+1 על ההמבורגרים הקלאסיים [עד הלילה].
(B, BB, BBB) (160, 220, 300) (לפני צלייה).
(אם אתה עושה מידות עשייה יותר גבוהות, זה מאבד יותר מהמשקל שלו)
*יש לציין: כאשר אתה לוקח את ה-1+1 ביום ראשון, אין לך 10% הנחה.


בנוסף לכך, אתה צובר נקודות על כל קנייה.
יש חנות באפליקציה, דרכה אתה יכול לקנות, ואז אתה יכול בעזרת נקודות [שאתה צובר] לקנות המבורגר, ראשונה וכו'.
יש 50% על יום נישואין, ביום ההולדת אתה מקבל המבורגר מתנה, מאוד שווה.



אני: ה-juicy Lucy זה 220 גרם?
כי הוא היה נראה קטן...
ייטב: כן, הוא 220 גרם.



אני: מי אחראי על האינסטגרם שלכם?
ייטב: חברת "פרסום דיגיטל", היא מתעסקת באינסטגרם ובפייסבוק.
יש שם בחורה שמתפעלת את הכל, שגם הגיעה מהרשת, אז היא מכירה את כל ההתנהלות.



אני: ספר לי על הבר שלך.
ייטב: בר מאוד עשיר במשקאות.
יש לנו 3 סוגים של בירה מהחבית: ויישנטפן, קרלסברג וטובורג.
חוץ מזה, יש גם בירות בבקבוק, וחוץ מזה כל סוגי האלכוהול שתרצה: וויסקי, וודקה, סוגי רום שונים,
יש לנו קוקטיילים שרצים ברשת.
הרבה פעמים אומרים לי "מה צריך בתוך מסעדה בר?"
אבל יש הרבה אנשים שואהבים לשבת על הבר, ובלי קשר יש לנו אחלה שירות על הבר.
יש אנשים שאוהבים את ה-1:1, אוהבים לשבת, ואלכוהול הולך לנו לא רע בכלל.
אנשים אוהבים, זה הולך טוב המבורגר עם בירה, או סוג אחר של אלכוהול.
יש לנו מבצע של 1+1 על הבירות, למי שיושב על הבר בכל ימות השבוע, כדי לדרבן עבודה לברמנים וטיפים, וגם אנשים שיקבלו חוויה של בר.
יש לנו מסך שמקרינים עליו משחקים, אתה יכול לשבת על הבר, ולראות משחק כדורגל/כדורסל שמשודר באותו זמן.
חוויה לא פחותה מלשבת במסעדה עצמה.
אני: אני יכול גם לחזק את הגזוז אם אני רוצה, בצ'ייסר אלכוהולי?
ייטב: אנחנו נביא את זה בצד, [ותערבב לעצמך].
אני: זה משום שכבר עדיף לקחת קוקטייל?
ייטב: כן, יש לנו קוקטיילים אחלה.
אני: יש לכם תפריט נפרד לאלכוהול?
ייטב: כן.
בתפריט הרגיל יש מאחורה את האלכוהול, ויש תפריט נפרד לקוקטיילים וקינוחים.



אני: האם מקומות אחרים עשו עליכם כתבות?
ייטב: לאחרונה לא.
אולי בעבר היו דברים.



אני: האם יש במקום אירועים מיוחדים?
ייטב: בימי הולדת לסניף, היינו עושים הפנינג, הגרלה בין השולחנות, מי יזכה בשולחן על חשבון הבית.
כשהיינו חוגגים 10 שנים, היינו עושים דוכנים בחוץ.
לאחרונה עקב המצב לא יצא, אבל נשתדל לחזור לזה שנה הבאה.
היה פה גם משהו של הרשת, כשהגיעו לסכום מסוים של חברי מועדון (חצי מיליון/מליון) כל סניף עשה הפנינג כזה באותו יום.



אני: ספר לי גם על המקרן שלכם, זו גם אטרקציה.
ייטב: משדרים פה ליגת האלופות, מונדיאלים, יורו..
אני: אירווזיון..
ייטב: לרוב אירועי ספורט.
יותר מתחבר לראות פה ספורט מאשר תוכנית כזו או אחרת.
אנחנו מנסים למשוך הרבה לקוחות שיבואו לצפות, כי באמת יש פה חוויה.
שמים סאונד במשחקים ממש מרכזיים ומבוקשים, ואז יש בכלל אווירה מדהימה למקום.
פתאום איזה גול, כולם קופצים...
אני: ואז צ'ייסרים לכולם?
ייטב: פעם היינו מחלקים צ'ייסרים בכל גול של קבוצה כזו או אחרת.
אני: ככה אתה משכנע אנשים את מי לאהוד...



אני: מאיפה האוכלוסיה של הלקוחות שלך מגיעה? רק מפתח תקווה?
ייטב: לא. מכל האזור.
קריית אונו, גני תקווה וגבעת שמואל.
כביש רבין ממש מתחבר עם גני תקווה, וצ'יק צ'ק מגיעים.
מגיעים הרבה מהפרברים, גם מראש העין.
אני: ומאיפה הכי רחוק הגיעו?
ייטב: פעם נכנס לפה מישהו מהצפון, מעפולה.
נכנס התלהב, ואמר פעם הבאה שאהיה במרכז, אבוא אליכם.
אני: אין BBB בעפולה?
ייטב: יש, אבל במקרה היה פה, ואמר לי שאם יהיה באזור...



אני: תוכל לכבד כרטיס כחול?
ייטב: זה עניין של הרשת.
הולכים לפי הרשת.
אני: יש לך חופש תנועה מסוים?
ייטב: לרוב צריך אישור.
אין כמעט דברים שיגידו לי לא,
אם אני רוצה מנה מסוימת להחזיר, או משהו שאנשים מבקשים, לרוב הם נותנים אישורים חריגים.
הם רוצים שכל הסניפים יהיו עם אותן מנות, אבל כל סניף מבקש החרגות פה ושם.

חשבון של 1200 שקלים.


אני: האם ניתן לעשות אצלך הגרלה?
ייטב: לאחרונה הרשת עצמה עשתה את זה.
אני לא יכול לעשות את זה בסניף ספציפי.



אני: תוכל להביא לי משהו לעוקבי הבלוג?
ייטב: בוא נעשה את זה על הבורגוס רינגס.



אני: אהבתי שיש לך בקבוק של איולי שום על השולחן.
ייטב: תמיד היה לנו את זה, מאז ומתמיד יש לנו סט של רטבים: איולי צ'יפוטלה וקטשופ חריף.
כששולחן מתיישב, הדבר הראשון שמלצר עושה הוא לשים לך רוטב איולי שום, קטשופ חריף ומיונז רגיל.
אני: אני יודע שזה קשה להשאיר אותם קרים על השולחן, כי יש תחלופה של לקוחות,
כשאני הגעתי, הרטבים היו חמים.
ייטב: משום שיש תחלופה.
אני: אז תקנו עוד רטבים.
ייטב: זה יוצר לי לוגיסטיקה לא פשוטה, כאשר אתה נשאר עם חצאי רטבים.
לרוב אנחנו משתדלים שזה יגיע קר.
ננסה לבדוק איך אנחנו משפרים את הנושא.



אני: איך אפשר ליצור אתכם קשר?
ייטב: יש לנו טלפון - 03-923-9000.
שם שלוחה 1 להזמנת מקום, או שלוחה 2 למשלוח או TA.
אפשר לעשות TA או משלוח גם באתר שלנו או ביישומון, שזה יותר פשוט למישהו שהוא טכנולוג...
יש לנו גם אינסטגרם ופייסבוק.




אני: עוד דברים שתרצה להוסיף?
ייטב: מקווה שאנשים ימשיכו לבוא ולהנות מהחוויה פה.
המשך להמליץ עלינו בכל מקום שתהיה בו.   





אני: תודה רבה על הראיון.
ייטב: בכיף.




בחזרה לביקורת


תגיות: תומכים-באקו"ם





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה