יומנגס




 כתובת : שדרות הנשיא 1, פרדסיה.

תאריך ביקור: 26.3.21



21:54 הגענו.
22:12 נכנסנו (18 דקות המתנה).
22:25 (בערך) הזמנו.
22:35 (בערך) קיבלנו ואכלנו (בין עשר דקות לרבע שעה הכנה).
שיטה: תו ירוק.


.
שם ההמבורגר: צרפתי-  בשר בקר ארגנטינאי טחון עם צ'אנקים של כבד אווז, שמן פטריות כמהין שחורות וחרדל דיז'ון.
מוגש עם ריבת בצל מלמעלה. 200 גרם. מגיע עם צ'יפס. - 69 שקלים.
לגבי צ'יפס אמורות להיות שתי אופציות: צ'יפס בלגי וצ'יפס יומנגס. יש להם עכשיו רק צ'יפס בלגי.
תוספת על ההמבורגר: גבינת צ'דר כתומה - 12 שקלים.
שתייה: פריגת תפוזים - 12 שקלים.

פינוק: טעימה של בירה יומנגס. (פחות התחברתי, מרה מידי).

סה"כ 93 שקלים.

(ל-200 גרם, זה יוצא 57 שקלים וזה תמיד מגיע עם צ'יפס וללא שתיה) (חצי עסקיות).




קדם דבר: לאחר שנתיים של שכנועים, החברים סוף סוף מצליחים לשכנע אותי שאבקר פעם נוספת במקום שסיים אצלי מקום אחרון עם 5%.
בשנת 2019, אכלתי ביומנגס כפר סבא, ואותם חברים הסבירו לי שעל אף שזו אותה רשת, יומנגס כפר סבא ויומנגס גבעת ברנר (שעברה מקום בדיוק לפרדסיה), הם מקומות שונים.
בנוסף לכך, יומנגס תמיד היה הנושא הכי שנוי במחלוקת אצלי.
הרבה מאוד אנשים היו בהלם שיומנגס הוא במקום האחרון אצלי, הרבה התווכחו איתי, וגם כשהגעתי לפרדסיה ראיתי שהמקום מפוצץ באנשים.
וכמו שכולם יודעים, אנשים מצביעים דרך הרגליים, אז החלטתי לתת למקום עוד סיכוי.

בנוסף לכך, זהו ההמבורגר הראשון שאני אוכל אותו בשיטת "דרכון ירוק", כאשר אנחנו יושבים בתוך המסעדה.
בחוץ יש הרבה שולחנות, ובפנים מספר מצומצם של אולי 5 שולחנות, על כן חיכינו קרוב ל-20 דקות.
וטוב שכך, כיוון שבתקופה זו של חודש מארס, עדיין קר מאוד, וזה רק מחזק את הפליאה בה אנשים יבואו עד לפרדסיה, ישבו בחוץ בקור ויאכלו.






הסעיף שאינו נוקט עמדה:

1. אי אפשר להזמין מקום מראש
הכל על מקום בסיס פנוי.
יש לחוק הזה יתרונות וחסרונות בפני עצמו.
מצד אחד מבאס שאי אפשר לשריין, אבל מצד שני כיף לבוא בספונטניות בלי לחכות הרבה זמן עקב אנשים ששריינו.
לקבל מקום בחוץ זה עניין של כמה דקות המתנה, ואילו בפנים יכול להגיע גם ל-20 דקות.



שימו לב, הם סגורים ביום שישי.


יתרונות:

1. יש להם סטייל
אולי זה עדיין לא נופל בקטגוריה של "צעצועים" כמו אצל כביש 90 או אצל סאנסט,
אבל למקום בהחלט יש סטייל.
יומנגס מתאפיינת בלוח שחור של פעם, עליו רושמים עם גיר את התפריט, מבצעים או סתם נוסחאות במתמטיקה.

בנוסף לכך, ישנם ציורי קיר שממחישים את תהליך ההכנת ההמבורגר, שמוסיפים לאווירה.




בקיצור, מקום מקושט שהוא תאווה לעיניים - כך פותחים תיאבון.


2. גבינת צ'דר טובה על גבול המעולה
גבינת הצ'דר הכתומה של יומנגס היא טובה, אפילו טובה מאוד.
שמו ממנה בנדיבות, מרגישים אותה אבל היא לא משתלטת לגמרי.
אני חושב שבפעם הבאה אקח שני סוגים של גבינות (המלצרית המליצה על גבינת בושה),
אתן לגבינה להשתלט עוד יותר, וכך אדע אם להכניס את יומנגס לסעיף של "באתי בשביל הגבינה".





3. צ'יפס בלגי פריך
יומנגס מביאים צ'יפס בארוחה בנדיבות רבה, כמעט מנה שהיא לזוג.
הצ'יפס שלהם טוב מאוד, והוא לכיוון הצ'יפס של מקדונאלס.
כל כך שונה מהסניף של כפר סבא ב-2019, שם הצ'יפס הגיע משוח בשמן, ועשה לי צרבת.
מבחינתי, השתפרו מאוד (sky rocketing improvment)




4. ריבת בצל מתוקה
ריבת בצל שמגיעה כחלק מההמבורגר הצרפתי.
אמנם קצת התקמצנו עליה, ושמו רק במרכז, אבל חייב להגיד שהיא הייתה מתוקה וטעימה.





5. המבורגר קליל
פרדסיה יכולה ללמד את כפר סבא איך עושים המבורגר.
ההמבורגר של כפר סבא היה קשה למאכל,
ואילו בפרדסיה, אתה אוכל מההמבורגר ואתה מרגיש שהוא קליל ואוורירי.
אתה כן מתמלא אפילו מ-200 גרם, אבל האכילה עצמה היא קלילה.






6. בשר טרי
אין אפס, הבשר פה לא מקולקל, לא כפר סבא. בשר טרי, שמצליח להישאר כך גם במידת עשייה M.
(לא ממליץ לאתגר עם MR).





7. פתיחת אפשרויות
מלבד האפשרות לקומבינציות מטורפות כמו בגראז' או בפורט 19,
יש אפשרות גם לשחק עם משקל הקציצה.
מלבד 220 גרם שזה הרגיל, אפשר להזמין 440 גרם ואפילו 660 גרם (כמובן שהמחיר בהתאם, יכול להגיע ל-167 שקלים).
בנוסף לכך, יש אפשרות להזמין מילקשייק ben and jerries, שזה אמנם לא קינוח שלהם, אבל זו גלידה שהרבה אנשים אוהבים, וזה נחמד שיש את האפשרות להזמין את זה.





8. תפריט מאובזר
8.1. תפריט גדול במסעדות עלול לגרום להן ללכת לאיבוד.
בין אם זה באיכות הבשר, ובין אם זה בהכנה עצמה של האוכל.
כשיש לך מנה אחת בלבד, אתה עושה אותה טוב.
כשיש לך 20 מנות שונות, קשה להתמקצע בכולן.
על כן מקומות שיש להם תפריט גדול, עם סוגי בשר שונים, סוגי גבינות שונות, הרבה קומבינציות, ושהם עדיין לא נפגעים קשה בתחום איכות המוצר, אני אומר להם - כל הכבוד.
8.2. במדרג התפריטים הגדולים ביותר, יש לנו את השלישיה הזו:
במקום הראשון: ליבירה, עם תפריט שיכול להזכיר ספר (ביקורת ישנה מאוקטובר 2019 אז אין שם תמונות).
במקום השני: פורט 19.
במקום השלישי: יומנגס.
8.3. ליומנגס יש את ההמבורגר הרגיל שלהם, ומלבדו עוד 5 סוגים של המבורגרים אחרים.
משמאל לכל סוג, ישנם סמלים המציינים האם במנה הזו יש כבש/אווז/גבינה/בשר לבן וכו'.
יש להם אפילו סכימה בצד ימין שהיא מעין עזר, לבחור לך את ההמבורגר לפי הטעם שלך.





9. קטשופ ומיונז צוננים
שמו לנו על השולחן שני בקבוקים ענקיים של קשטופ ושל מיונז.
שני הבקבוקים היו קרים וצוננים, בדיוק כפי שאני אוהב.




10. חוגגים ימי הולדת
מחמם את הלב, לראות את צוות המלצרים המסור, לוקח תוף ושר למי שמגיע בתאריך יום ההולדת שלו,
לא ראיתי את זה קורה באף מקום שהייתי בו.





חסרונות:

1. בשר ממוצע מינוס
הבשר אכן טרי, כפי שרשמתי בסעיף 6, אבל כן מרגישים שהאיכות איננה בשמיים.
הבשר הרגיש כמו בשר הזוגלובג הכי טוב שאי פעם תאכל.
קצת יותר טוב מהגראז'.
הוא היה מעט ספוגי, ולכן הוא היה מאוד אוורירי וקל למאכל.
בשר שהוא למל"מ, ולכן עדיף לתת במה לתוספות כדי שהן תיתנה את הטעם האמיתי.





2. לא רושמים מחירים על הכל
בסעיף 8 הכרזתי על כך שהתפריט שלהם מאובזר,
אבל חבל מאוד שלא על הכל רשומים המחירים.
האם זה מחוסר מקום על הנייר, על שינוי מתמיד במחיר עצמו, או על הבושה שהמחיר גבוה מידי?
בכל מה שקשור לתוספות שעל ההמבורגר, לתוספות בצד או אפילו לקינוחים, פשוט לא רשום מחיר.
יתכן שיומנגס פועלים בשיטה של 'תזמין עכשיו, אל תדאג למחיר, ותופתע אח"כ'.
אני פחות אוהב את השיטה הזו.





3. התקמצנו בריבת הבצל
חיסרון מעט קטנוני, אבל אם פינקתם בגבינת הצ'דר, זו ששילמתי עליה 12 שקלים כתוספת,
מדוע אתם שמים מעט מאוד ריבת בצל?
אולי כי היא מגיע באופן אוטומטי עם ההמבורגר שהזמנתי, ולא הייתי צריך להוסיף עליה?






סיכום:

יומנגס הפתיעה אותי מאוד מאוד לטובה.
הגעתי עם ציפיות ברצפה, הכנתי את הבטן שלי נפשית, והנה אני מתחיל להכיר את היומנגס שכולם מדברים עליו.
לא צריך להתלהב עד כדי כך, ההמבורגר הוא עדיין ברמה של שישה כוכבים מתוך עשרה, לא יותר מזה;
ועם זאת, אני התרשמתי עד מאוד.
הבשר עצמו גראז'וגלובג, הגבינה מצוינת, הצ'יפס מעולה וכך גם הרטבים (על אף שהם קלאסיים).
ללא עקומה, אני מביא למקום 60%, אבל בעקבות העקומה ובעקבות חברים שלי שמרימים למקום, אביא קצת יותר.
הסטיגמה שלי על המקום התפוררה, הקיבעון נפרץ, ואני מוכן לתת למקום הזדמנות נוספת, כאשר אני מתכוון לבקר אותו בסניף החדש שיוקם, בכפר יונה.





ציון:
66%

ציון קודם:
5%

ציון סופי:
35.5%





------------------------------------



כתובת : עתיר ידע 1, כפר סבא.
ליד הוט סינימה אושילנד.

תאריך ביקור : 2019
פורסם: 14.3.20 בשעה 18:31

שם ההמבורגר : נורווגי - תערובת של בשר בקר, הודו ואווז, קשיו, חרדל דיז'ון ופטריות פורטבלו, סלמון מעושן ונגיעה של ריבת פטל מלמעלה.

מחיר : 72

ייתרונות :


מקום ראשון בחמאת בוטנים מכל ההמבורגריות.

ריבת בצל מדהימה.
מתוקה!


צ'יפס סטנדרטי.


חסרונות :

מקום ראשון מהסוף.

הקציצה לבד - ספוג קטן ומלוח.

הקציצה קרה
הסלומון הופך אותה למלוחה מאוד.

קצת ריבת בצל, קמצנים.

ביקשתי מדיום, קיבלתי בשר טחון קר, זו לא קציצה.
מזעזע.  לא סיימתי את הקציצה.
שוקל אם לחזור או לא.

אחרי האוכל, במקום תחושת שובע מלטפת יש לי צרבת.
עברה שעה - בא לי להקיא.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)

אם אתם מזמינים, אז רק well או well done, כי הבשר חולה, צריך להרוג כמה שיותר חיידקים.


יש לי הרבה חברים שסיפרו לי שקיבלו קלקולי קיבה מהמקום. מסוכן לבריאות.
לא ראוי למאכל אדם, לא הייתי מאכיל גם את החתול שלי בזה, ואין לי חתול.

למה אנשים עדיין אוכלים שם, זו תעלומה בעיניי.

דירוג סופי : 5






תגיות: לא-הצלחתי-לסיים, קומבינציות-של-המבורגר, תפריט-נרחב, רטבים-קפואים, לוח-גיר, ליד-תחנת-דלק (בסניף נשר).

**יומנגס**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה