סיכום שנתיים של המבורגרים


 




שלום חברים,

אחרי שנתיים של סיקורי המבורגר, החלטתי לצאת בפרוייקט מיוחד,
לקחתי את כל הביקורות שלי, קראתי את כולן מחדש, וסיכמתי אותן לטקסט אחד.




בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לקוראים שלי,
לאנשים שנכנסים לאתר, סומכים על הסיקורים שלי,
ומעדכנים אותי בסיקורים משלהם.


קול תופים!


סיכום שנתיים של סיקור המבורגרים ברחבי הארץ:


התחלתי לסקר המבורגרים בתאריך 30.12.2018.
תחילה סיקרתי בכמה מילים בתזכיר בטלפון,
אחר כך זה עבר לאפליקציה דמויית אקסל, גם בטלפון,
וכשהבנתי שהעסק הזה גדל וגדל, זה עבר לאתר אינטרנט.


פתחתי אתר סיקור זה בתאריך 14.3.2020.
שנה לאחר מכן שיניתי את שמו מ"אתר ההמבורגרים" ל"המבורגיגי".
פתחתי את עמוד האינסטגרם של המבורגיגי בתאריך 4.4.21.
עמוד האינסטגרם תפקידו לסכם את אתר הסיקור הזה, ולפרסם אותו.




מאז דצמבר 2018 ועד היום (17.5.21) , סיקרתי 70 מקומות שונים.
הלכתי לאכול המבורגר במשך 120 פעמים,
כלומר ממוצע של 5 פעמים בחודש.


נסעתי במשך 3105 שעות (2.1 ימים), מרחק של 2834 קילומטרים
(כמעט שש פעמים מקריית שמונה ועד אילת, או כמו לנסוע עד אוקראינה).


אכלתי 27 קילו של בשר (כמעט המשקל של עגל שנולד, או 10% מפרה שלמה).
וזה עלה לי 8865 שקלים (מחיר של מחשב גיימינג I9).



ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:

תחושה מלטפת בבטן: 5 פעמים.
תחושה קלה: 9 פעמים.
תחושה בנויה: 7 פעמים.
בנוי עד כבד: 5 פעמים.
תחושה כבדה בקיבה: 19 פעמים.
כבדה עד צרבת: 3 פעמים.
ארבע צרבות ושלוש בחילות.

הציון הממוצע של כל ההמבורגרים הוא 60.05%,
וזה אומר, למרות כל הדעות, שאני מפרגן, ואני יכול להיות יותר נוקשה...




אכלתי ב-16 מקומות כשרים, ואכלתי 35 פעמים המבורגר עם גבינה.
אכלתי 5 פעמים המבורגר עם תוספת מייפל, ו-8 פעמים עם תוספת ריבת בצל.
לצד ההמבורגר, מלבד צ'יפס, 
אכלתי 8 פעמים צ'יפס בטטה, 
8 פעמים טבעות בצל, 
פעמיים סלט קולסלו 
ופעמיים כנפיים.

מבחינת בשר אווז, 
אכלתי 3 פעמים את הכבד שלו, 
ו-5 פעמים את החזה שלו.




אכלתי 3 פעמים ביצת עין, 
6 פעמים אננס, 
6 פעמים חמאת בוטנים, 
ופעמיים שניצל גבינה על ההמבורגר.

אכלתי 5 פעמים בשר מעושן 
ו-3 פעמים בשר מיושן.
עטפתי אותו, פעמיים בחלה במקום בלחמניה רגילה.
שתיתי את זה 3 פעמים עם גזוז, 
ו-3 פעמים עם בירה [השאר קולה זירו],
ואכלתי בסך הכל פעמיים קינוח אחרי ההמבורגר.





המקום בו ביקרתי הכי הרבה הוא מסעדת Jango, אצלו הייתי 9 פעמים עד כה, ואכלתי 2200 גרם בשר.
אחריו, הייתי 5 פעמים באנגוס, בורגר סאלון ו-black.



מקור: קישור



אם אהבתם את התוכן שלי,
אם תרצו לתמוך בי, לעזור לי, ולהצטרף למסע שלי,
אנא לחצו על הקישור.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה