Ruben - רובן


המלצות להמשך: חבר המליץ לאכול את ה-dirty combo באשדוד.





-------↑--------------5---------------↑-------

נאכל על ספסל





תאריך ביקור: 16.5.20

שם ההמבורגר: המבורגר של חברים טובים ממש - בורגר 225 גרם, איולי כמהין, עלים ירוקים, בצל סגול, כבד אווז וכרוב כבוש. הזמנתי מידת עשייה MR.


הקדמה: בתקופת הקורונה, אסור לשבת במסעדות.
אז לקחנו Take away וישבנו על ספסל.

מודה שלא לקחתי זמנים כאן, מעל חצי שעה של המתנה, לקהל של בערך עשרה אנשים שהמתינו יחד איתנו.

מחיר: 82 שקלים להמבורגר 225 גרם בלי תוספת בלי כלום.
נשרף הכיס.

ייתרונות:

1. אם מזמינים דרך אפליקציית ZapRest, במעל 150 שקלים,
מקבלים בקבוק שתייה גדול + קינוח.
הקינוח היה חתיכת עוגה + חתיכת גלידה קטנה.
הקינוח היה טעים.

חסרונות:

1. הזמנתי המבורגר שנקרא "חברים טובים מאוד".
אחרי שלקחתי את חברים שלי לשם, הם כבר לא חברים טובים מאוד שלי. ירדנו לדרגת מכרים.
מהביקורות הקודמות שלי, עפתי על האיכות בבשר שלכם, ולכן החלטתי לנסות להזמין מידת עשייה MR,
ואני חייב להגיד שירדתם לדרגת יומנגס.

2. זמן הכנה מעל חצי שעה.
מוגזם ביותר, והחיסרון הזה לא היה נרשם אם היינו מקבלים איזו יצירת מופת.
אבל בכנות, אחרי שחברים שלי אמרו לי שהבשר שלהם היה קר,
זה פשוט נראה שרובן לא עמדו בעומס, וחיממו לנו שאריות של בשר, על כן הוא היה לא טרי ועיסתי.

3. הבשר פלסטלינה.
התואר פלסטלינה ניתן אך ורק ליחידי סגולה שהם מקום ראשון מהסוף, כמו מסעדת טאטי או יומנגס.
בשר שאתה תעדיף לשחק איתו, או לזרוק על חבר, מאשר לאתגר את הקיבה שלך.
לא יודע אם זה הרגיש כמו נתחים לא טובים, או כמו בשר שישב חצי שעה והתייבש כמונו, אבל הוא היה רע.
ניסיתי בכל כוחי לסיים את ההמבורגר, ספק כי חשבתי שאולי אני מדמיין, וספק עקב נורמות חברתיות.
היה קשה לאכול אותו, וקשה מאוד לסיים אותו.

4. אין סכו"ם.
אריזת ה-Take away של רובן, היא מהחמודות שראיתי,
הכל ארוז בצורה סטרילית,
שקית הקרטון מהודקת עם שדכן,
הרטבים מגיעים בתוך שקית,
אפילו משדכים לך פתק קטן שאומר לך בתיאבון.
עם זאת, אף אחד לא שם לנו סכו"ם.
עם ההמבורגר, הסתדרתי.
לגרד את הרטבים ולשים אותם על ההמבורגר, בסדר.
את הגלידה (הקינוח), ניגבתי עם האצבע כמו פועל בניין.
לא לעניין.

5. המחיר בתקרה, האיכות ברצפה.
82 שקלים לבשר שכזה, זה שוד לאור היום.
אני מוכן לשלם גבוה מזה למסעדות שהן באמת איכותיות, כמו NG
(ניסיתי למצוא עוד, אבל אין, רובן היא המסעדה השנייה היקרה ביותר, מכל הסיקורים שלי)
אבל בשביל בשר יומנגס? זה היה פשוט לוף מקופסה בין לחמניות.

6. על גבול הבחילה.
לחברים שלי היו קלקולי בטן.
אני קצת יותר חזק, אז רק הייתה לי בחילה במשך 12 שעות.
אולי קצת דומה לעד העצם, המסעדה ממול, למרות שהם יותר חזקים בצרבות, הם תוקפים את הגרון ולא את הבטן.



סיכום: אני חושב שזה בין האכזבות היותר גדולות שהיו לי.
יש הבדל בין למצוא גושי שומן וסחוס בתוך הבשר שלך, לגלות שהוא לא נקי;
לבין להרגיש שאיכות הבשר שלך מזכירה את מה שמגישים בבתי כלא.
אגב, אם אתם רוצים לדעת איך מרגיש המבורגר Chum של מסעדת הדלי, זה הטעם.





דירוג:  30%.



דירוג סופי: 35% (לא ממוצע, אלא יורד עשרה מקומות בטבלה לפי הטעם).



תגיות: המבורגר-כשר, צ'יפס-בטטה-אמיתי, צ'יפס-אמיתי, רטבים-קפואים.


-------↑--------------4---------------↑-------



Take Away





תאריך ביקור: 7.5.20

שם ההמבורגר: אסאדו בורגר - בורגר 225 גרם, חרדל דיז'ון, מיונז, כרוב כבוש, בצל סגול, צ'ימיצ'ורי ורצועות אסאדו מוקפצות.

הקדמה: בתקופת הקורונה, אסור לשבת במסעדות.
אז עשיתי Take away ממסעדת רובן.
ניתן להיכנס למסעדה, שם כל השולחנות והכיסאות נערמים אחד על השני בחצי מהמסעדה,
ובחצי השני ישנו מזנון מהיר להזמנת משלוח עצמי.
כאן, כן שאלו אותי את מידת העשייה, אמרתי medium rare.
גל המנהל והבעלים חבר'מן אמיתי, ומדבר אליך בגובה העיניים ☺

הזמנתי את ההמבורגר בשעה 18:30
קיבלתי את המשלוח בשעה 18:39 (9 דקות הכנה)
התחלתי לאכול בשעה 19:25 (משלוח עצמי של 46 דקות)

מחיר: 78 שקלים להמבורגר 225 גרם עם תוספת צ'יפס בטטה.
לבד עולה 69 שקלים להמבורגר.

ייתרונות:

1. רובן ייחודי במינו.
זהו ההמבורגר היחידי שיש לו טעם של תבשיל ביתי של אמא,
של תבשיל בקר שהושרה במשך 6 שעות.
(כמובן שזה לא באמת ככה, אבל הטעם הוא של בשר איכותי בטירוף, לעומת שומני ומגעיל של חלק מהמסעדות)

2. מתקתק עקב המיונז והבצל!

3. אסאדו איכותי בטירוף, טעם בשרני מאוד!

4. מרגיש מנת שף אמיתית.
וואו, בריא וטעים.

5. מרגישים המון חומצות בשר מעושנות,
אין לי דרך אחרת להגדיר את זה.

6. כפי שאמרתי על המבורגרים קודמים,
תחושת השובע מהבשר של רובן, היא הכי איכותית שאני מכיר.
ללא צרבות, ללא גרעפסים של טעם לוואי;
פשוט בשר איכותי שבונה את הקיבה (כמו כאשר אוכלים חזה עוף, תחושה שזה בריא לך).

7. אסתטי!
ההמבורגר כבר מגיע חתוך לשני חלקים, בצורה מושלמת.
לכן הצלחתי לצלם את התמונה שאתם רואים לנגד עיניכם, החיתוך המושלם.
הכל מגיע ארוז היטב, שומרים על סטריליות ועל נראות.

8. צ'יפס הבטטה מוכיח את עצמו בשנית.
צ'יפס הבטטה הכי אמיתי שקיים.
מבחוץ, צהוב, נראה כמו צ'יפס רגיל, מתעתע;
ומבפנים, כתום! הבטטה מגלה את עצמה.
פשוט תענוג לאכול משהו כ"כ אמיתי,
ולא כמו שאריות של "בשר צ'יפס" , כשאתה מקבל 90% שמן.
תענוג.

חסרונות:

1. לגבי תבשיל הבקר ממקודם,
יש שיאהבו זאת מאוד;
ויש את אלו שאוהבים את הקציצה המושחתת שכולה ניגרת משומן מבעבע ומטפטף.
לאותם אנשים, הקציצה הבריאה הזו לא תטיב איתם.
לא מרגישים את השומן המלוכלך שמאפיין את שאר ההמבורגריות.

2. לא באמת קיבלתי Medium rare.
קיבלתי Medium על גבול ה-Medium well.
מזל שאמרתי MR...
אם אלך פעם הבאה, אגיד להם Rare, כי נראה שהם צולים את הבשר יותר ממה שמבקשים.


סיכום: רובן הוא מקום ראשון בבשר אמיתי.
בלי תחליפים, בלי שמן שמציף את המזון.
פשוט בשר איכותי, ללא הרבה שומן, עם טעם מורגש של הפרה.
עם זאת, עקב חוסר בשומן ובדברים שהם "זבל", יש גם מחסור טיפה בטעם,
כי אני באופן אישי אוהב את הדברים המושחתים ;-)

אגב, שימו לב לכל הייתרונות, לאחר 46 דקות משלוח!
בדר"כ משלוחים מגיעים בצורה מאוד מזלזלת,
וכאן, זה היה חם, טעים ואסתטי, תענוג.


דירוג סופי:  465.  (למשלוחים אני נותן ציון בין 400 ל-500)

תמונות נוספות:







-------↑--------------3---------------↑-------



תאריך ביקור : שלהי שנת 2019


שם ההמבורגר : כריך קומות - בורגר 225 גרם בקומה הראשונה,
קורנדביף מוקפץ עם ברביקיו ובצל בקומה השנייה,
איולי שום, מיונז, חסה, בצל וכרוב כבוש.

מחיר : 66

ייתרונות :

שילוב מדהים של בשר קציצה עם נתחי אנטריקוט וכרוב כבוש.

מצד אחד, קציצה תעשייתית איכותית, ומצד שני אנטריקוט בייתי שכורך את הקציצה המוכרת.

טרפתי הכל, לא רשמתי אפילו באמצע.

רוטב איולי שום מדהים, הולך מצוין עם הקטשופ.


חסרונות :

אין תחושת פיצוץ, בדיוק ההפך, לא הרגשתי שאכלתי.  אני עדיין רעב אחרי שסיימתי 225 גרם.
מחכה לתחושת השובע שמאחרת להגיע.

כואבת לי הבטן מרוב רעב.

התחושה ההפוכה לצרבת, במקום שריפה שבא לך להקיא, תחושה שפותחת אותך כמו בקבוק שמפניה, מגבירה תיאבון.

רק אחרי שעה וחצי, פתאום אני מרגיש את האוכל נוחת בקיבה, כאילו לא יודע איפה הוא היה עד עכשיו.
לא לאכול שם כשאתה רעב מאוד.


דירוג סופי : 65

איכותי מאוד, אבל יורד לו המון על שובע איטי ביותר.



-------↑--------------2---------------↑-------



כתובת : שחם 36, פתח תקווה.
יכין סנטר.

סניפים נוספים בערים: אשדוד, קריות, חיפה, בית שמש, נתניה, קרית חיים, מרכז הכרמל, חדרה וירושלים.
בקרוב בכפר סבא.

תאריך ביקור : 17.8.19

שם ההמבורגר : Mighty Burger - את זה אוכלים כמו סטייק!
המבורגר ממולא בראגו בריסקט מעושן, צרוב בגריל ומבושל בציר בקר ארומטי, ביצת עין ושום קונפי.
(350 גרם)

מחיר : 68

ייתרונות :

-כל הבשר מעושן!
קורה גם במסעדת B12.

פופקורן מעושן כנשנוש עד שיגיע ההמבורגר.

-רטבים קרים מזיעים.

-יחס מאוד אדיב מהמלצרים.

-רוטב איולי כמהין (צבע אפור) (טעם אומאמי).

-מרגיש כמו סטייק.

-טעם מעושן, כהה ומודגש!

-מרגיש כמו כתף בקר, המון סיבים.
מרגיש כאילו פירקו לי בקר מעצם, והרכיבו את זה מחדש בקציצה.

-אין תחושת פיצוץ, יש תחושת שובע אמיתית, כי הבשר אמיתי.

-הצ'יפס והבטטה הם medium, אמיתיים עם חלקים מהקליפה עליהם, טעם אמיתי שלא אבד עקב הבישול.

-התחושה שאחרי: תחושה בנויה (לא מוצקה) תחושה של שובע אחרי חזה עוף.


חסרונות :

לא רואה צורך בכלל בלחמניות שמקיפות אותה, כבר עדיף לשים אורז.
לדוגמא, ב FatCow, זה גם סיבי, אבל זה עדיין נאמן לקציצה אחודה, ולא לחגיגת טעמים ששייכת לעולם הארוחות הביתיות.

-מיץ תפוזים חמוץ.

-השירות אדיב. אדיב מידי.
המלצרים כל 2 דקות שואלים אותך אם חסר משהו, או שאפשר לפנות.


דירוג סופי : 66

-------↑--------------1---------------↑-------



חזרה לטבלה המסכמת


**רובן**
**ruben**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה