באן בשר


מדיה:  

ראיון עם הבעלים - בהמשך.
הצצה - סיור כניסה למסעדה.
הצצה על המסעדה בפנים.
הצצה על המטבח - חלק 1 וחלק 2.
הצצה על באן בשר חצוי.



כתובת : רוטשילד 45, כפר סבא.




תאריך ביקור: 3.3.22


24 מקומות (4 בחוץ)


19:53 הזמנתי. (ממש בערך)
20:24 קיבלתי. (ממש בערך - פחות מחצי שעה הכנה).





שם ההמבורגרדיל באן עם קציצת המבורגר אפויה
מגיע עם צ'יפס אפוי ושתיה (לקחתי פריגת תפוזים)
 - 240 גרם  - 63 שקלים כנראה.




כל התוספות בצד : צ'יפס עגול אפוי - 16 שקלים.




שלל רטבים


נאצ'וס עם סלסה - 16 שקלים.




כרובית מצופה - אצבעות טופו - 23 שקלים.



פינוק: בירה.


סה"כ: 118 שקלים.

(ל-200 גרם זה יוצא 46 שקלים) (יש עסקיות).



קדם דבר:

1. גילוי נאות : לפני שבכלל אוכל להתחיל בביקורת, עליי להתנצל.
כאשר אני מכין ביקורת, אני כותב ראשי פרקים בתוך תזכיר בטלפון.
זה אמנם נראה שולי, אבל התזכיר הזה מאוד חשוב לי, אם אני רוצה לשחזר את הביקורת לתוך האתר הרשמי, לפעמים גם חודשיים אחרי שהייתי במקום.
לצערי, בבאן בשר התזכיר נמחק לי, וכך כל הנתונים הטכניים יחד איתו.
גיליתי שהתזכיר נמחק אחרי הבילוי, ולכן כבר באותו בערב ניסיתי לשחזר את החוויה בערך.
אז אני כבר מתנצל ואומר שביקורת זו לא תהיה מקצועית או מדויקת כמו האחרות.
זה בערך כמו להיזכר בחלום.
זו גם הסיבה שרשום שהמחיר שלקחתי הוא "בערך", ועוד כמה דברים מצחיקים שיש פה.


עצוב מאוד, אך אנסה לשחזר


2. Off the menu
לא כולם עובדים לפי הספר, ויש מקומות שאוהבים לפנק לקוחות במנות מחוץ לתפריט.
כמו במנהטן, גם בבאן בשר, יוני הבעלים רצה לפנק אותנו במנה שהיא מחוץ לתפריט.
הכל מעולה, אבל הבעיה שעכשיו אין לי מאיפה להעתיק מה אכלתי, כי היא מחוץ לתפריט...
אני יכול לספר שלא היו יותר מידי דברים מיוחדים חוץ מירקות, בצל מוחמץ ואולי "סומאק" מלמעלה.
בעיקר משום שחפרתי ליוני, הוא שם לי בצד חלק מהתוספות שיש לו, שלא אמורות להגיע על המנה המיוחדת שהביא לי: חמאת בוטנים וברנפלקס.



3. אין לחמניות
לא לחינם המקום נקרא "באן בשר".
במקום יש אך ורק באנים, ואתה רק צריך להחליט אם בא לך באנים בצבע לבן או שחור.
אין לחמניות, פרנות, או כל בצק מסוג אחר.
אך ורק באנים.
זה מאוד מיוחד, משום שמעטים ההמבורגריות שמתעסקות עם באנים, דוגמת Mr Bun Burger או Pow Wow, אשר להם בסה"כ יש באן בתפריט, אבל גם לחמניות רגילות.
באן בשר, הוא המקום היחיד בארץ (שאני מכיר) שמכיל באנים בלבד.




4. המסעדה נפתחה לפני חצי שנה (בערך בספטמבר 2021).





יתרונות:


1. ההמבורגר הבריא היחיד בישראל
הדבר הראשון שאפשר להגיד על באן בשר, שהוא מיוחד.
הוא ההמבורגר הבריא היחידי בכל הארץ!
מה הכוונה בהמבורגר בריא?
אין פה שמן בכלל, ואין פלאנצ'ה, אין גריל.
כלל המרכיבים פה, נאפים בתנור, במקום להיצלות על הגריל או בשמן עמוק.



לקח לי הרבה זמן לשכנע את יוני שייתן לי לצלם את התנור שלו - תמונה נדירה


כמובן שהבאנים עצמם מאודים, ולא אפויים, זה שונה.
אבל מבחינה בריאותית, מעטים הכשלים שיכולים להיות פה.
לא צריך להחליף שמן, או לנקות את הגריל, הכל נעשה בתנור.
חזון מדהים.




2. אין תפריט, תרקדו
אצל באן בשר אין תפריט פיזי שמוגש מנויילן, כמו אצל כולם.
המסעדה מזכירה את הפרוזדור ואת יומנגס, בכל הקשור ללוח גיר, עליו רשום את המנות, מחירים ומבצעים.
זה גם מאפיין Food Trucks.
אני חושב שזה מגניב, בטוח הרבה יותר מגניב מלהתקמצן ולהגיש לך ברקוד, להגיד לך "תסרוק".
גישת הברקוד היא אולי ידידותית נגד קורונה, אבל היא עוד עבודה, בכך שאני צריך להוציא את הטלפון ולסרוק.
תפריט על הקיר מצריך ממך לסובב את הראש 90 מעלות, מקסימום. הרבה יותר נוח ומהנה.
גישה צעירה מחד, ומזכירה ילדות של פעם מאידך (כבר לא קיימים לוחות עם גיר בכיתות בית הספר).

מגניב


3. שירות עצמי
השירות בבאן בשר, הוא שירות עצמי סטייל פורט 19.
אתה מגיע לדלפק, אומר מה אתה רוצה, משלם,
וכשההזמנה שלך מוכנה, אתה ניגש לקחת אותה.
3.1. ספציפית אצלנו פינקו אותנו בשירות, אבל נטו כי אני בלוגר,
לגמרי רצינו לקחת בעצמנו.
כשההזמנה שלי הגיעה, התעקשתי לקום בעצמי ולקחת.
3.2. אחותו של הבעלים התעקשה לשים צנצנת טיפים במקום,
ויוני הפך את זה להלצה, הוא אמר שצנצנת הטיפים היא בדיחה, משום שהוא לא מקבל טיפים, זה עיקרון אצלו.
מה שחשוב לו, היא שביעות הרצון של הלקוח, ה"תודה רבה, היה טעים" בסוף הארוחה.


קורע.


4. כשרות צוהר
המקום כשר, אך אין לו תעודת כשרות סטנדרטית.
כולנו יודעים שמוסד הכשרות כיום הוא סוג של מאפיה.
לוקחים ממך המון המון כסף, על מנת שבכלל תוכל לשים את המילה "כשר" בכניסה למסעדה שלך.
על כן, ישנם ארגונים גדולים ומוכרים, שעוזרים למקומות להשיג תעודה שהיא תחליף לתעודה המוסדית.
ארגון "צוהר" הוא אחד מהם, ומה שהוא עושה, הוא פשוט מפרט את כל מה שמגדיר מקום כשר, בלי לרשום את המילה "כשר".
ישנם דתיים שמסכימים עם תעודת הכשרות החלופית הזו, וישנם כאלה שלא.
לבחירתכם.




5. מנות מיוחדות
זה שהמקום בריא, לא אומר שהוא לא יכול להיות מושחת.
באן בשר הוא המקום היחיד בארץ, ששמעתי שמוכר שווארמה עם חמאת בוטנים...
והכל מגיע בבאן, מטורף.


שחור זה אבץ, והסגול מלמעלה סומאק.


6. בירה מהחבית
אני אוהב מקומות שמגישים בירה מהחבית.
כל כך שונה ונעלה יותר מבירה בבקבוק.
לבאן בשר יש היינקן וגולדסטאר.




7. רוטב הבית נחמד
שיגעתי את יוני בכך שביקשתי ממנו עוד רוטב הבית, עוד חמאת בוטנים, עוד ברנפלקס, עוד מהכל.
חייב לציין שיוני חייך והביא לי שירות מדהים.
בכלל, חשוב לו שכל לקוח יהנה כמה שיותר, והוא מפנק ומפנק, כמו דיסקונט.




8. מקום משפחתי
אין הרבה מקומות, בהם הבעלים, זה שהקים את המקום, זהו האדם שפוגש אותך, לוקח ממך הזמנה, מכין לך אותה,
ומגיש לך אותה, אה, זה שירות עצמי.
הבנתם את הנקודה.
מאוד מעריך את יוני.
לא לחינם אמרתי את שמו 7 פעמים בכתבה.



9. מוגש על מחבת
צורת ההגשה בבאן בשר מיוחדת,
האוכל מוגש לך על מחבת שטוחה ומגניבה.
עוד לא מכיר מקום שעושה את זה, מלבד מסעדות בשריות של Fine Dining, שמגישות לך סטייק וכו'.




חסרונות:


1. בריא מידי?
בריא זה אחלה, כשאני אוכל סלט.
אם הגעתי לאכול המבורגר, אני מחפש את המושחת, את נוטף השמן, ואת ה-Cheat Meal.
קציצה אפויה...היא לא בדיוק מה שציפיתי לקבל מהמבורגר.
היא לחלוטין הרבה יותר טובה מהקציצות האפויות של צה"ל (כי רק צה"ל אופה קציצות),
אבל עדיין..
1.1. בשר ביישן
בבשר של באן בשר, יש מעט עסיסיות, אבל הוא יכול יותר.
מבינים שיש לו פוטנציאל, אבל הוא מתכנס בתוך עצמו, ולא משחרר יותר מידי טעמים.
באן בשר מזכיר את פאזל, והוא קצת יותר טעים ממנו.




2. דל טעם
וזה לא נגמר בבשר.
2.1. הצ'יפס האפוי של באן בשר אולי נראה כמו הצ'יפס של מורדן בר (פורט 19 לשעבר), אולי מדבר כמוהו, אבל זה לא הוא.
צ'יפס ללא שמן, זהו צ'יפס ללא טעם.
מזל שיש חמאת בוטנים, העמסתי.


2.2. איך יודעים שהמנות הראשונות הגיעו קפואות וחוממו?
לבאן בשר יש מנה של כרובית מטוגנת.
עכשיו איך מטוגנת, אם אין במקום שמן?
זוהי כרובית שטוגנה בעבר, הוקפאה, שונעה למסעדה, וחוממה בתנור.
הטעם בהתאם.
מאוד גנרי.






2.3. אף פעם לא אהבתי נאצ'וס, ולא הולך להשתנות עכשיו.

נחמד ותו לא


סיכום:


באן בשר הוא מקום קטן ואינטימי בעיר כפר סבא, ונחשב המקום הכשר הטוב ביותר בכפר סבא.
הוא המקום הכי בריא שראיתי בארץ, חבל שזה על חשבון הטעם.
הבשר איכותי, אך דל בשמן, עקב קציצה אפויה, והמנות הראשונות כמו צ'יפס וכרובית, אנמיות.
אני ממליץ להגיע למקום בשביל הדברים הבאים:
1. לטעום באן שווארמה חמאת בוטנים.
2. אתה שומר כשרות שגר בכפר סבא.

אחרת, לא הייתי ממליץ לתעדף את המקום.
רוצו לאנגוס.




ציון:

53.3%









תגיות: לוח-גיר, אין-שירות.,  המבורגר-כשר


**באן**

**באן בשר**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה