Port 19 - פורט 19

-------↓--------------5---------------↓-------
ביקור חמישי

כתובת : שדרות וייצמן 1, רמת השרון


בילבי אצל פורט 19


תאריך ביקור: 18.4.2022




22:29 הזמנתי.
22:33 קיבלתי. (4 דקות הכנה) (מחשיד)



שם ההמבורגרספיישל חודש אפריל 2022
פורט קצבים, אסאדו מעושן מפורק, גבינת אולד אמסטרדם ונגיעת דבש.

בין 70 ל-80 שקלים (לא מצוין בתזכיר..)


נראה כמו המבורגר שהשרו אותו במים



קדם דבר:

1. בכל כמה חודשים, פורט 19 עושים "ספיישל חודש" שמושך את העין.
הם משקיעים בפרסומת איכותית שלא מביישת פרסומת בערוץ 13.
לכן כל פעם אני נופל מחדש, וחושב שמה שאני אקבל, זה מה שיש בפרסומת.
קלקלן (ספוילר) - להמחשה בלבד.

2. הגעתי שוב לסניף רמת השרון, החלטתי לתת לו שוב ניסיון,
אולי הפעם הם יפציצו.



יתרונות:

קשה מאוד למצוא כאלה...

1. אסאדו יחסית עסיסי
יחסית לזה שהוא היה מסטיק, הוא היה מיצי.
נתן את טעמו לצד הקציצה




2. תחושה טובה לאחר האוכל

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)

אהבתי את התחושה שאחרי.




חסרונות:

1. קציצה חצי ספוג
כמו שרמזתי בתמונה ששמתי לפני קדם הדבר, הקציצה מרגישה כמו הנשיא 1 או טאטי,
אולי יצאה לשחיה קצרה בנהר העירוני של רמת השרון, ואז חזרה לצלחת שלי.
בזיוני מאוד.




2. התקשרו למכבי האש
כנראה שבמטבח עובדים פירומנים, כי שמתי לב שהכל שרוף לי.
הכל הם שורפים - את מידת העשייה של הבשר ואת הצ'יפס עצמו.
אולי הם ניסו לכבות את הקציצה הבוערת עם מטף כיבוי, ובגלל זה היא ספוגית ככה.




3התוספות גורעות
תפקידן של תוספות, לפחות בדרך כלל הוא... להוסיף.
כאן כל אחת רק גרעה.
לא שהבשר היה משהו משהו,
אבל הייתה אכזבה הדדית מכל המכלול.

3.1. הגבינה לא מורגשת.
3.2. בייקון הטלה מלוח מידי.
3.3. הדבש מיותר.





4. לימונדה ורודה ולא טעימה
שום דבר לא היה טעים, הכל או חמוץ מידי, או שרוף, או מלוח מידי או לא מורגש.
מרגיש כאילו כל המרכיבים תפקידם לתקוף לי את הלשון.
הלימונדה הורודה חמוצה כמו הלימונדה של ויטרינה.




5. לא סיימתי לאכול
לבסוף, המבורגר 200 גרם של פורט 19 הכניע אותי, ולא הצלחתי לסיים.
מרוב אכזבה, אפילו לא כתבתי בתזכיר את הציון...




סיכום:

פורט 19 התחילו בטוב, ומאז הם בצניחה חופשית.
בכל ביקור שלי הם גרועים יותר ויותר, כך שאני חושש לבקר פעם נוספת.
עצוב לי, מרגיש כמו אצל סוסו אנד סאנס, שפעם הם היו טובים, עד שהפעו לסחוסו אנד סאנס.

לא להתקרב לסניף של רמת השרון, גם לא להרצל.
אם אתם חייבים פורט 19, כנראה בכלל VFM, אז.. סניף חשמונאים, כנראה הכי פחות גרוע.

לגבי החוויה שלי כאן, רע מאוד.
הרגיש כאילו אכלתי ציד, חיה פצועה.
זו ההרגשה.


ציון:

בהיעדר ציון בתזכיר (תקדים, אף פעם לא קרה לי)
לפי היגיון בריא, אני חושב שמגיע למקום 31.8%


ציונים קודמים:

60,75,75,79


ציון סופי:

64.16%







-------↑--------------5---------------↑-------

-------↓--------------4---------------↓-------

ביקור רביעי


 כתובת : שדרות וייצמן 1, רמת השרון

תאריך ביקור: 29.4.21




20:45 הזמנו
20:55 קיבלנו (10 דקות הכנה)




שם ההמבורגרספיישל אפריל- ארוחת המבורגר עם בשר קצבים מפורק ומעושן, עם שתי פרוסות צ'דר - 79 שקלים.
בצד: צ'יפס.
לשתות: פריגת תפוזים.

(ל-220 גרם זה יוצא 38 שקלים) (יש עסקיות)

הפעם לקחתי מידת עשייה M, בהתאם להמלצה מהביקורת הקודמת.



קדם דבר:

1.1. פורט 19, הוא המקום היחיד שעושה המבורגר חודשי, כלומר המבורגר מיוחד שהם יוצרים שהוא בלעדי לאותו חודש, ומתחלף כל הזמן.
כתוצאה מכך, אתה מכריח את עצמך לבוא לבקר לפחות פעם בחודש, כדי לנסות אותו. (מודה שפספסתי את מארס 21).
היום הלכתי עם בת דודתי, דורית.
אני לא התלהבתי מהסניף של תל אביב, ויותר אהבתי את רמת השרון.
דורית, דווקא מאוד אהבה את תל אביב, וזו הפעם הראשונה שלה ברמת השרון, מקווה שלא אאכזב.

1.2. פעם שעברה שהייתי בסניף הזה, חברים ואני נאלצנו "לכבוש" שולחן של מסעדה נטושה קרובה.
חודשיים אחרי, תענוג לחזור למקום ללא הגבלות, עם אפשרות לשבת נורמלי בתוך המסעדה.

1.3. פורט 19 היא מזללת המבורגרים ותיקה, שהתחילה ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב, והתרחבה ל-3 סניפים נוספים.
שניים בתל אביב, אחד ברמתה שרון, ואחד עתידי בראשון לציון.




יתרונות:

1. תיבול של הום בורגר
על הקציצה היה בשר מפורק, מעושן ומתובלן, שמשך את כל תשומת הלב הקולינרית אליו.
אפשר להגיד שהבשר המפורק הזכיר מעט את רובן (כי הקציצה שלהם מזכירה סטייק מפורק שהרכיבו בצורת עיגול),
ודי הרבה את הום בורגר, כי התיבול היה מאוד מאוד דומיננטי.
על כן, לא באמת הרגישו את הקציצה עצמה, שהתחבאה תחת מערום האסאדו.

קוקו

2. מוזיקה נחמדה ברקע
כמו fat cow, More than bar ו-buzz, גם בפורט 19 ישנם שירים נחמדים ברקע, שיוצרים אווירה נעימה, רגועה ומעוררת תיאבון, כיף לסעוד ככה.



3. רטבים חופשי
מאוד מגניב שיש שישה סוגי רטבים לבחירה,
אפשר לקחת קופסת "ישיבה" או "אריזה" ולשים לעצמך כמה רטבים שתרצה.
מלבד TLBS, לא מכיר הרבה מקומות שעושים את זה.



4. ללא שירות
באופן אישי, אני חושב, שהמבורגריה, לא חייבת להתנהג כמסעדה.
לא צריך את המלצרית שתשרת אותך.
כל עוד יש לך שתי רגליים בריאות, אתה יכול לגשת בעצמך לקופה, להגיד מה אתה רוצה להזמין, וכשיהיה מוכן יקראו לך.
המסע לכיוון שולחן ההזמנות לקחת את המנה בעצמך, הוא לא נורא, והוא חוסך 10% של טיפ, כך שזה די משתלם.
מבחינתי, מקומות שלא מביאים שירות, ועובדים על תקן מזללה, הם מעולים - במיוחד כאשר יש מקומות ישיבה.




חסרונות:


1. לא רטבים, אלא ריבות חמות
1.1. למרות שיש שולחן רטבים חופשי, הרטבים עצמם הם בטמפרטורת החדר~חמים.
לא בטוח אם שווה לקבל כמות של רטבים על חשבון האיכות שלהם.
מבחינתי, או שימצאו פיתרון קירור לרטבים האלה, או שהעובדים בעצמם יספקו אותם במידת הנדיבות.
אני בכלל לא בטוח אם לחלק מהרטבים האלה מותר לא להיות בקירור...
1.2. בנוסף לכך, לא יזיק לרשום שמות על הרטבים הללו.
הטרחה לא גדולה כמו לקרר אותם, סה"כ להדפיס כמה פתקים עם שמות של מה יש בכל מיכל.
יחסוך אי נעימויות לאשכנזים שבינינו, כשאנחנו לוקחים רוטב כתום, בחושבנו שהוא אלף האיים, ומגלים שזה מיונז חריף. לא נעים.

אם במקומות אחרים כמו מוסד או f&b התלוננתי על ריבת קטשופ חמה
אז בפורט 19, הכל זה ריבות.




2. מידת עשייה לא נכונה
לי באופן אישי, אין מושג מה מידת העשייה שעשו לי, בעקבות האסאדו המפורק,
אבל לדורית, בת דודה שלי, יש מושג בהחלט;  היא לקחה מנה רגילה, לא ספיישל.
היא ביקשה MW, והדפיסו לה על הקבלה WD.
היא התריעה בפניהם, שהיא ביקשה MW, הם אמרו שככה זה יהיה, ועם זאת, היא קיבלה קציצה במידת עשייה של סולייה.
דורית לא התלוננה, ניסתה לאכול חצי וויתרה.
טעמתי מהחצי שהותירה, והאיכות של מה שעשו לה נעה בין מקדונאלדס לעד העצם. מאוד מביש.


דורית ניסתה לשים המון מריבת איולי השום שלהם כדי להילחם ביובש, אבל בשלב מסוים היא נכנעה


3. גושי סחוס קשים
וכאילו שלאכול סולייה זה לא מספיק מבאס, הסיבה שדורית נכנעה, הייתה גושי סחוס קשים מאוד שמצאה בבשר שלה.
כבר דיברתי על זה בהמון מקומות בהם אכלתי:
בכל המקומות הללו, ישנם גושים קשים המזכירים במרקמם פלסטיק.
אלה גושי סחוס שלא נופו מתערובת הבשר, כך שהבשר יכול להיות טרי, אבל הטחינה לא מקצועית.
מי שלא אוכל בהרבה המבורגריות ויודע שזה עלול לקרות, עלול להיגעל עד מאוד,
וכך קרה לדורית, עלה לה רפלקס הקאה, ומבחינתה, היא לא מתקרבת יותר לפורט 19.
יש לציין שגם אצלי היה פלסטיק, שני גושים, פשוט אני לא עושה מזה סיפור, כי זה קורה בכל כך הרבה מקומות.

סוסו אנד סאנס הוא עדיין מלך הפלסטיק, מכיל הכי הרבה גושים בתוך הבשר שלו.



4. בשר צמיגי לקראת הסוף
דיס אחרון על הבשר, לקראת הסוף, הוא הרגיש לי צמיגי, על אף שלקחתי M, קצת מוזר.
אני חושב שבפעם הבאה, אבקש שוב MR, כי אני רואה שברמת השרון שוכחים את הקציצה יותר זמן על הגריל ממה שצריך.
אולי ככה אקבל M נורמלי, ובתקווה בלי הפתעות בין ביס לביס.





4. מנת צ'יפס קטנה
גילוי נאות: בפעם שעברה שהייתי בפורט 19, המנהל גילה שיש לי אתר סיקור, הוא הכין לי את ההזמנה, והוא דאג שזה יהיה מושלם. קיבלתי צ'יפס בכמות נדיבה מאוד.
הפעם, הגעתי כפשוטי העם, וקיבלתי שירות בדיוק כמו כולם.
מלבד הבשר השרוף שדורית קיבלה, לפי דעתי, כמות הצ'יפס שקיבלנו שנינו קטנה משמעותית מהכמות שקיבלתי בתור סוקר.
אם בפרסומת שלהם, הם זורקים "הר של צ'יפס" על המנה, הם מסוגלים לממש את זה גם במציאות.
(לטענת דורית, כמות הצ'יפס בסדר גמור, ייתכן כי לא סיימה את המנה בכלל).

אולי אני מעט קטנוני, אבל כאשר הצ'יפס טוב (שמתי אותו בבאתי בשביל הצ'יפס), כיף לאכול אותו גם עם ההמבורגר וגם לבד לאחר שמסיימים את ההמבורגר, על כן לא יזיק להוסיף מדרגה או שתיים של עוד טוגנים.



5. התחושה שאחרי: בנויה עם כאב בטן קל
כשסיימתי לאכול, הרגשתי תחושה שהיא בנויה וטובה, הבשר טוב.
כמה שעות לאחר מכן, היה לי כאב בטן קל של עשר דקות בערך.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)





6. אני חשבון מינוס
אני לא יודע אם זה חיסרון, זה בעיקר מצחיק,
אבל החשבונית שהגיעה אלינו הייתה בגדר חידה.
תחילה, המבצע שהזמנו נקרא "ספיישל פברואר", כנראה קשה לעדכן את המחשב...
לאחר מכן, ישנן שתי עמודות, אחת של מחיר, והשנייה של סה"כ.
בסוף, רשום המחיר הסופי, הורידו לי 17 שקלים, סתם כי הם נחמדים, הוסיפו 18.6 כי זה מע"מ, ואז ראיתי שנשארתי עם אותו סכום שיצאו שתי המנות שהזמנו, כאילו עשו לי קסם.
בקיצור, קבלה שהיא BrainTeaser לרואי חשבון.




סיכום:

פורט 19 היא מסעדה שחוותה הרבה טלטלות.
תחילה בתל אביב, אמרתי על הבשר "דחוס מידי",
לאחר מכן ברמת השרון אמרתי "מצוין",
ועכשיו, גם ברמת השרון אני אומר "בינוני".
אני חושב שלפורט 19 יש מוצר טוב, שלא מנהלים כמו שצריך.
אם שואלים אתכם מידת עשייה, תגידו חי כדי שייצא סביר, כי הם אוהבים לשרוף בשר.
בגדול, אני נהנתי, ולא אפסול ללכת לסקר את הספיישל הבא, רק כנראה שזה יהיה בסניף של תל אביב...



ציון:

60%

ציונים קודמים:

79, 75, 75


ציון סופי:

72.25%

-------↑--------------4---------------↑-------

-------↓--------------3---------------↓-------


ביקור שלישי



נאכל על ספסל

כתובת : שדרות וייצמן 1, רמת השרון.


תאריך ביקור : 27.2.21





18:10 הזמנו
18:17 קיבלנו ואכלנו(7 דקות הכנה)



שם ההמבורגרספיישל פברואר 2021 - 200 גרם פורט קצבים קלאסי, שפונדרה (אסאדו ללא עצם) שמנמנה ומחייכת,
מיני תפוחי אדמה מרוסקים ופריכים, גבינת גאודה מעורבת מותכת, חזה אווז מעושן עם צ'יפס ושתייה.
79 שקלים.
תוספת ריבת תאנים - 7 שקלים
סה"כ: 86 שקלים.

(ל-200 גרם, זה יוצא 38 שקלים)





קדם דבר:
שנה וחצי מאז הביקור האחרון שלי בפורט 19 (כי ביקורים עד שנת 2019 פשוט לא סיקרתי), אני חוזר, והפעם לסניף אחר.
בקרב קהילת ההמבורגרים, פורט 19 נחשבת מאוד חזקה, הרבה מעריצים את ההמבורגר שלה.
ואני, לא הבנתי מאיפה מגיעה ההתלהבות.
ביוני 2019, כשאכלתי בפורט בתל אביב, גם הבשר וגם הגבינה, הכל הרגיש לי מאוד "חונק".
הבשר היה מאוד דחוס, והרגשתי שאני צריך להתאמץ לאכול את הקציצה שלי ולסיים אותה.
על כן, בכל פעם שהייתי אוכל בשר שהיה דל בשומן, ושלסיים אותו היה אתגר בפני עצמו (כמו פרוזדור), הייתי קורא לו "בשר פורט 19".
היום, אני חייב להגיד שהסניף של רמת השרון הוכיח לי אחרת, והפתיע אותי מאוד לטובה.
הסניף נפתח לפני חודשיים וקצת, ובהחלט רואים את הזינוק המשמעותי שהם עשו, לפחות אצלי בתודעה.






יתרונות:

1. בשר טרי מאוד
כששאלו אותי איזו מידת עשייה אני רגיל להזמין, אמרתי להם שבין M לבין MR.
הם אמרו לי שהם יעשו לי MR, ולמרות שהתעקשתי, ואמרתי להם שרק ב-fatcow אני מרשה לעצמי להזמין MR, שרק עליהם אני סומך, הם ביטלו אותי בביטחון, ועשו לי בכל זאת MR.
עסק שמתעקש לעשות ללקוח מידת עשייה נמוכה יותר, מעיד על טריות הבשר שלו.
על אותו משקל, עסק שמתעקש לשרוף ללקוח את הבשר, מעיד על הדבר ההפוך.
כשהגיע לי ההמבורגר, הייתה לי תחושה טובה של "בשר טחון חם", שזה בסדר, זו מידת העשייה של MR.
והוא היה טעים בצורה מפתיעה, טרי בצורה מפתיעה.
לא נגזים ונגיד תחושת בשר fatcow או ג'אנגו, אבל באמת שהיה לי טעים.






2.המלצות מהמנהל
יצא שהמנהל עשה לי את ההזמנה, ואני אישית אוהב את זה שמתערבים לי בהזמנה, ומכוונים אותי להזמין את מה שימצה את רוב הפוטנציאל מההמבורגר.
עשו לי את זה נניח בבודגה, כשהחמיאו לי שבמנת left coast, לקחתי 110 גרם בלבד, כדי לתת ביטוי לטעמים של טבעת הבצל ורוטב הברביקיו.
בפורט 19, אילצו אותי לקחת MR כאשר התלבטתי, המליצו לי להסיר את הירקות (שמו לי אותם בצד) כדי שארגיש את הטעמים של המנה בצורה יותר בולטת, ובעצם הכווינו אותי לחוויית ההמבורגר הטובה ביותר שאני יכול לקבל.
אני מאוד מעריך את השתתפות המוכר עם מנת הלקוח, זה מעיד על אכפתיות, על הרצון שהלקוח יהיה הכי מרוצה שאפשר.
(ציטוט מגיא המנהל: "הספיישל כיוון שהוא בנוי טוב, עדיף ללא ירקות ואת הרטבים הנוספים שאנחנו מביאים, נשים לך לצד המנה").

לא נגעתי בהם בכלל...









3. באתי בשביל הצ'יפס
צ'יפס פריך וטעים.
מזכיר את הצ'יפס של איש הלילה ושל אנגוס.
צ'יפס פריך ונפוח, בצורת עיגול, לגריפת הרטבים בצורה נוחה.
פריך, חם וטעים.




4. ריבת תאנים טעימה
אני באופן אישי מאוד אוהב רוטב תאנים ורוטב שזיפים, זה נותן "קיק" לבשר.
אני חושב שרוטב התאנים של פורט 19 שווה תוספת של 7 שקלים למנה.




5. מיונז הולנדי טעים
מדובר על מיונז בשקיות שבמקום מיונז של הלמאנז, מביאים מיונז הולנדי שהוא טעים מאוד (בצבע צהוב).
כיוון שהוא שקית כמו שקית של קטשופ ניתן לקחת כמה שרוצים ;-).






6. חזה אווז מעושן מצוין
חזה האווז המעושן מוסיף מאוד למנה, טעים מאוד.

משמאל - חזה האווז המעושן.  מימין - שפונדרה שמנמנה ומחייכת (אסאדו ללא עצם)



7. הספיישלים החודשיים
מה שיש בפורט 19 שמייחד אותו מכל מקום אחר הוא הספיישל החודשי שלו.
בכל חודש, הם מביאים המבורגר מיוחד וטעים בטירוף, שמושך אותך לחזור אל המקום כל חודש.
אני באמת לא מכיר מקום אחר שעושה את הדבר הזה.
רוב המקומות מביאים מספר מסוים של קומבינציות וזה מה שיש.
כיוון שיש מספר קומבינציות, ההשקעה במנות הללו מתפזרת.
כאשר כל חודש יש קומבינציה אחת אחרת, תשומת הלב מתרכזת באותו המנה, וההשקעה בה ניכרת.
יש לציין שהתפריט של פורט 19 רחב מאוד, גם בלי קשר לספיישל החודשי.





8. תחושה של גורמה
עקב מכלול הדברים שלקחתי, אני מרגיש פיצוץ טעמים עדין, שנותן תחושת גורמה.
לעומת המבורג, שם הרגשתי פיצוץ טעמים אגרסיבי, כאן פיצוץ הטעמים קצת יותר מתון,
וכך, ישנה תחושה יותר מפנקת.




9. בין הזולים ביותר שקיים
38 שקלים ל-200 גרם, מציב את פורט 19 במקום השני, בהמבורגר הזול ביותר בארץ,
מיד לאחר burger market עם 36 שקלים ל-200 גרם.
נכנס לקטגוריה "באתי בשביל מחיר לכל כיס",
ובהחלט ברמה גבוהה ביותר בקטגוריה "תמורה למחיר".
בשר מצוין עבור מחיר נמוך מאוד.

קהילת המבורגר ישראל ממליצה, וכך גם אני.




חסרונות:

1. לא מספיק טעים בשביל MR
הבשר טרי מאוד מאוד.
ועם זאת, בתור אחד שאכל בשני מקומות MR (במסעדות fatcow & Jango), אני אקח מידת עשייה M בפעם הבאה.
מידת עשייה MR, היא בעצם "בשר טחון חם", ומאוד קשה לעשות את זה.
fatcow עדיין האהבה שלי בהכנת בשר טעים, גם כשהוא MR.

ועם זאת, שפונדרה מצוינת.




2. גבינה צהובה חסרת טעם
הגבינה שלהם הם גבינה מסוג גאודה מעורבת מותכת.
מילים אלו הן ציטוט ממה שהם אמרו לי בצורה מגומגמת...
אישית, אני לא מרגיש מרקם מחוספס וטוב של גאודה, אלא משהו שהוא יותר מיימי ודליל.
אם יש אפשרות להוסיף גבינה מסוג אחר, אני חושב שעדיף.






סיכום:

פורט 19 היא לחלוטין הפנינה של רמת השרון.
אם נשים את הטבלה ההיררכית בצד, אני חושב שפורט 19 בהחלט נכנסת לחמישיה הפותחת שלי.
אך כיוון שהביקורת זו איננה הראשונה, אלא השלישית,
משום שיש מתחרות חזקות בצמרת,
ומפני שהבשר שלקחתי (MR) היה בסיכון גבוה, אני לא חושב שאני יכול להעניק את הכוכב השמיני (כלומר, לא יכול להביא למסעדה 8/10).
בפעם הבאה, אקח מידת עשייה M, אבדוק לגבי גבינה מסוג שונה, ואני מאמין שהציון יהיה גבוה בהרבה.
אני חייב לומר, שהסטייל של פורט 19 יחד עם הספיישל החודשי, יגרמו לי להשתדל לחזור למסעדה מידי חודש.
ממליץ בחום לכולם.





ציון:

79%

ציונים קודמים:

75,75

ציון סופי:

76.33%


-------↑--------------3---------------↑-------


-------↓--------------2---------------↓-------






תאריך ביקור : 13.3.20

שם ההמבורגר : ספיישל מארס 2020 : המבורגר קצבים עם שניצל גבינה מותכת, בצל מקורמל בגינס ורוטב גבינה מותכת

מחיר : 75 ללא ארוחה

ייתרונות :

הצ'יזבורגר עם הגבינה הכי מורגשת!

שניצל הגבינה (גבינה מטוגנת) נדיר!

בצל מקורמל בגינס מתוק וטעים!


חסרונות :

הבשר עצמו לבד שרוף וחסר טעם.

גם ההמבורגר בכללי הוא לא מטורף, הוא פשוט מאוד מאוד גבינתי.

כבד בטירוף.


ציון : 75%


בונוס - ביקורת בגוגל מפות :

המבצע של חודש מארס!
המבצע של חודש מארס!
-
חברים שלי חפרו על כך שאני חייב להגיע לטעום את המבצע של חודש מארס,
אז יצאתי והלכתי לבדוק.
-
בתמונות תראו המבורגר 200 גרם
עם שניצל גבינה (גבינה מטוגנת, ללא חזה עוף) שמטוגן עם בירה 'גינס'.
הרוטב שיש מעל השניצל הוא גבינה מותכת, גם היא ברוטב גינס עם תבלינים,
ועל הכל יש בצל מטוגן מקורמל בגינס.
-
במילה אחת, overrated.
-
אם טועמים את הקציצה עצמה לבד,
מקבלים טעם של משהו שרוף.
כלומר, בתוך הקציצה זה medium-medium well, נחמד כזה,
אבל הקצוות שלה שרופים.
-
כשאוכלים את ההמבורגר בשלמותו, ממש מרגישים את הגבינה.
אפשר להגיד שזה הצ'יזבורגר הכי גבינתי שיצא לי לטעום,
הגבינה היא לא תוספת, אלא לוקחת תפקיד פעיל, ומהווה 50% מהטעם, נחמד.
-
עם זאת, הגבינה עצמה היא לא הכי טעימה,
היא מלוחה, היא כבדה מאוד, אבל זהו.
-
אני חושב שעיקר הטעם, הוא שניצל הגבינה והבצל המקורמל,
הם מה שעושים את ההמבורגר לטעים, והם היחידים.
-
גם אחרי שסיימתי לאכול,
הרגשתי תחושה של אבן בקיבה, של סלע שגורר אותי מטה,
ובכללי הרגשתי לא טוב מההמבורגר.
-
כאשר בשר הוא איכותי,
הוא נותן לך תחושה מפנקת לאורך כל התהליך, גם אחרי שסיימת לאכול.
-
לדוגמא במסעדת FatCow, אין תחרות לאיכות הבשר עצמו,
הוא עיקר הטעם במכלול ההמבורגר,
ואולי אם הייתי שם את שניצל הגבינה של הפורט על הבשר של FatCow, הייתי מקבל  צ'יזבורגר שמתקרב למושלם ;)




ציון: 75%

-------↑--------------2---------------↑-------


-------↓--------------1---------------↓-------



כתובת : החשמונאים 95, תל אביב

תאריך ביקור : 29.6.19

שם ההמבורגר : ספיישל יוני 2019 - פורט קצבים 200 גרם עם כבד אווז ובצל מקורמל

מחיר : 79

ייתרונות :

הכבד נותן טעם מר ועדין שדווקא מעשיר את החוויה.
הוא גם רך מאוד ולכן מרכך את הקציצה.

שומני בטירוף, מטפטף.

טבעות הבצל אמיתיות, מכילות בצל ממש.

תבלון דומיננטי, רואים ומרגישים.


חסרונות :

הקציצה מעט קשה וסיבית.

המון שמן, אבל זה רק פן בריאותי.


ציון : 75%



-------↑--------------1---------------↑-------






תגיות: קומבינציות-של-המבורגר, תפריט-נרחב, פלסטיק-מציק, שירים-ברקע, ריבת-קטשופ, רטבים-מדיספנסרים
אין-שירות, ריבת-תאנים, צ'יפס-גריפה

**19**
**פורט 19**
**port 19 **

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה