Burger Station 23 - בורגר סטיישן 23

 


 כתובת : שארית ישראל 23, תל אביב יפו.

תאריך ביקור: 13.3.21





19:28 הזמנו
19:46 קיבלנו ואכלנו (18 דקות הכנה)



שם ההמבורגרבקר מושחת- 220 גרם של המבורגר אנטריקוט ושאר המתכון הסודי, נטחן במקום, בתוספת מיקס בשרים מעושנים. מוגש עם בצל סגול, פלפל ירוק על האש, תבלין הבית, בצל ועגבניה על האש, חסה, מלפפון חמוץ, רוטב שום הבית ורוטב סטיישן הבית. - 66 שקלים.
הערה: לקחתי מידת עשייה MW, עקב המלצה שלהם...
תוספת מעל: גבינת צ'דר אמריקאית : 8 שקלים.
שתיה : פריגת תפוזים - 12 שקלים.

פינוק: עראיס (לא בתפריט בכלל)
פינוק: "מיקס מושחת שחייב לקחת" (טבעות בצל ופוטטוס שאנחנו מכינים+כדורי פירה): 28 שקלים.

סה"כ 86 שקלים.

(ל-200 גרם, זה יוצא 66 שקלים) (אין עסקיות).





קדם דבר: לאחר שנת קורונה, שנה בה המסעדות ירדו למחתרת,
היו ימים בהם היה ניתן להזמין רק TA ומשלוחים, היו ימים של משלוחים בלבד, והיו ימים של סגר מלא;
עכשיו, לאחר שנה, סוף סוף המסעדות יכולות לנשום לרווחה, ואפשר לאכול בהן.
ואני, אחרי שני חיסונים, מסוגל להיכנס עם חיוך (שעדיין מסתתר מתחת למסיכה), לתוך המסעדה,
ועדיין לאכול בחוץ.
גם כי צריך לחכות שבוע לאחר החיסון השני כדי שזה יהיה 'חוקי',
וגם כי הם שמים מוזיקה בעצמה מחרישת אזניים, כך שאי אפשר לשבת בפנים.
לפחות אפשר לשבת, ולא צריך לחפש לך איזה ספסל או שולחן נטוש.








הסעיף שאינו נוקט עמדה:

1. אחות של מיטבר
מבחינת אופן ההגשה, בורגר סטיישן 23, מזכירה עם "מגש הקרטון" שלה את מיטבר.
במיטבר, ערמו את מגשי הקרטון אחד על השני, לשימוש חוזר לכאורה.
כאן, זרקנו את מגשי הקרטון לפח.


2. לצבע אין טעם
ללחמניות הצבעוניות אין טעם בכלל.
הן מרגישות כמו לחמניות רגילות לגמרי.
אגב, הראשון שעשה את זה, היה בובספוג.








יתרונות:

1. נראוּת - צבעוני מאוד
צבעים הם שם המשחק.
אין הרבה מקומות שיש בהם לחמניות צבעוניות.
יש את זה ב-F&B שם הלחמניה כולה צבועה בשחור מאבץ,
ב-GDB, כאשר יש ריבוע קטן של שום שחור על הלחמניה,
ובאיש הלילה, שאולי הכי מתקרב לזה, שם יש לחמנית סלק, תרד ואבץ.
בבורגר סטיישן 23, זה כמו אצל איש הלילה, רק כשכאן יש גם לחמניה צהובה - כורכום, אותה לקחתי.
כשאתה לוקח את הקציצה החומה-שחורה, את הלחמניה הצהובה, את החסה, העגבניה, גבינת הצ'דר ושאר סוג התוספות,
זה מצייר תמונה קולינרית יפה מאוד על השולחן.
חייב להגיד - עושה חשק לאכול.





2. עראיס טעים
אני לא יודע איך להתייחס למנה שהיא לא בתפריט...
מסתבר שיש מנה ראשונה מסתורית, שלא מופיעה בתפריט, והביאו לנו את זה בתור פינוק.
בשונה מבשר ההמבורגר, בשר העראיס היה בשר כבש באיכות יחסית גבוהה.
היה טעים מאוד.
עם זאת, קצת קשה לאכול אותם יחדיו, שכן העראיס מגיע עם טחינה, וההמבורגר הוא עם קטשופ, מיונז, אלף האיים.
טעמים קצת סותרים.
אם אתם שם, פשוט תזמינו את העראיס.





3. רוטב הבית נחמד
רוטב הבית שלהם מחזיק את המקום.
לא שהוא מטורף,
אבל כיוון שהם שורפים את הבשר, צריך משהו שיעשה טעם.





4. מטוגנים נחמדים
אמנם היו עמוסים בפפריקה, אבל המטוגנים היו נחמדים בסך הכל.
ממוצע כזה.

המנה מספיקה בקלות לשלושה אנשים.




5. המון חניה
המקום נמצא ליד אצטדיון כדורגל, וישנה חניה אפורה בשפע.



חסרונות:


1. מסעדה שהיא בדיחה
בורגר סטיישן הוא מקום מאוד...מיוחד.
1.1. יש תפריט, אבל כל קשר בין מה שכתוב בתפריט לבין מה שבאמת קיים - מקרי בהחלט.
על חלק מהתפריט, הם מדביקים מדבקות, להסתיר את המנות שלא רלוונטיות, ובעצם לעדכן אותו.
1.1.2. כשהזמנו, עומרי המלצר אמר שהוא יפנק אותנו בעראיס.
חיפשנו בתפריט אחר מנת העראיס... היא לא קיימת.
חשבנו שדמיינו, ובסוף באמת הביאו לנו עראיס.
1.1.3. ביקשתי מהם להוציא את הפלפל הירוק שנמצא במנה שלקחתי.
הם ענו לי "אל תדאג, אין לנו בכלל פלפל ירוק :)".
1.1.4. קיבלנו צ'יפס בפלטת המטוגנים, על אף שזה בכלל לא כתוב בתפריט...
1.3. רציתי לצלם את המטבח, ועומרי אמר לי שזה בעייתי, שהמקום מלוכלך עקב העומס הרב של האנשים.
המקום ריק... אין אנשים מלבדנו.



מעניין על איזה עומס הוא מדבר.
1.4. בהתחלה, רציתי להזמין את מנת "בורגר 70".
בקר יחד עם בשר טחון נשמע לי מעניין.
המלצר "סימן" לי לקחת משהו אחר, לקחת את הקלאסי שלהם, את "בקר מושחת".
שאלתי אותו "בורגר 70" לא טעים?
והוא ענה: "טעים, אבל תיקח משהו אחר".





2. הרבה נורות אדומות
עוד לפני ששילמנו על המנות, היו הרבה נורות אדומות שאמרו לנו לברוח.
2.1. שמתי לב שלא שאלו אותנו לגבי איזו מידת עשייה נרצה, קצת הזכיר לי את king david burger.
שאלתי לגבי מידת עשייה MR.
עומרי התחיל להזיע, ואמר שעדיף לקחת M.
וכשביקשנו M, הוא אמר שהוא יעשה לנו MW.
בפועל, קיבלנו WD.
כמו שאמרתי בביקור האחרון בפורט 19, כאשר ממליצים לך לקחת מידה מטה, אתה מבין שהבשר משובח,
וכאשר כמה מידות למעלה... כדאי לחשוב על מקום אחר לאכול בו.
2.2. כששאלנו כמה זמן ייקח להכין את המנות, אמרו לנו "7 דקות".
גם לא הגיוני ומלחיץ, בשר צריך זמן להתבשל... בשר טרי בכל מקרה.
2.3. היו כמה חתולים שהסתובבו סביב המסעדה.
2.3.1. האן (חבר) : "נראה לי מבשלים פה חתולים".
2.3.2. האכלנו חתולה.
ניסינו להביא חלק מהבשר שלנו לאחת החתולות. היא לא התקרבה אליו.
יעקב (חבר): "זה לא שהיא לא מבינה, היא מבינה שהבאתם לה מהבשר, היא פשוט לא רוצה, נכוותה מספיק".





3. בשר באיכות נמוכה מאוד
ועכשיו לעיקר הביקורת.
לא משנה כמה שרפו לנו את הקציצה,
לא משנה כמה שמו מטשטשי טעם,
ולא משנה כמה רוטב לקחתי להם, כדי למנוע מהלשון שלי מלבכות;
היה אפשר להבחין בקלות שהבשר לא איכותי.
הוא היה כל כך לא איכותי, שלא הצלחתי לסיים אותו.
ואם זכרוני אינו מטעה אותי, ההמבורגר היחיד שלא הצלחתי לסיים מלבד burger station 23 היה יומנגס.
התווכחתי הרבה עם חבריי היכן אני בכלל אמור למקם אותו,
לטענתם, גם אגאדיר וגם עד העצם טובים יותר ממנו.
הרגשתי שאני נאבק עם הבשר, נלחם בו כדי לסיים, ומפסיד.





4. חריף מאוד
אם אין להם פלפל ירוק במנה שהזמנתי, וזו לא הפפריקה שעל המטוגנים, אין לי מושג מאיפה הגיע טעם הלוואי החריף המעצבן הזה.
מצטט את סעיף 3 מהביקורת של "king david burger" כי הוא מסביר באופן מדויק מאיפה מגיע החריף:
"חריף: לא כמו פלפלים של חלפיניו או טבאסקו.
לא חריף בקטע טוב, אלא בקטע רע.
ישנו תבלון חזק ודומיננטי שנועד להסתיר את העובדה שהבשר לא טוב.
כשאוכלים מהבשר, מרגישים טעם חריף ורע, מטשטש טעם חזק מאוד, שנועד להסתיר את חוסר טריות הבשר.

אז מסתבר שכשהבשר כ"כ לא טרי, אתם תרגישו טעם לוואי חריף, כאשר אין סיבה שיהיה.





5. מי הזיז את הגבינה שלי?
קצת קטנוני להתלונן על כך שלא שמו לי גבינה, ושהייתי צריך ללכת לבקש שיוסיפו לי,
במיוחד אחרי שהבנו שהעיקר לא משהו.
אבל כן חשוב להדגיש את זה שהם סטלנים, כמו התפריט שלהם.

אחרי שהוסיפו לי.




6. כאב בטן לאחר מכן
זה התחיל בזה שלא הצלחתי לסיים את ההמבורגר,
המשיך בכאבים, שכאילו תופסים לי את הבטן מבפנים,
ועכשיו, 3 שעות לאחר ההמבורגר, יש לי כאב בטן.
ההמבורגר הזה בשתי מילים: בלאגן בקיבה.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)






סיכום:

כמו שאומרים למישהי שהיא יכולה להיות אחלה דוגמנית לרדיו,
ככה אני חושב שבורגר סטיישן 23 צריך להישאר בתור דוגמן, או כמו נרות חנוכה -
לראותם בלבד.
האוכל נראה טוב, המלצרים נחמדים, החתולים נחמדים, אבל פה זה נגמר.
לא לחינם למקום יש סמל של אוטובוס, זה באמת טעם של המבורגר שימכרו לך באוטובוס.
זו הייתה פעם ראשונה ואחרונה שלי במקום הזה.
לא אחזור.






ציון:

האמת שהמספר 23 ממש מתאים להם, בתור 23% לציון, אבל אחרי הבלאגן בבטן, גם לזה הם לא מגיעים.

20%








תגיות: רוטב-הבית-מחזיק, לא-הצלחתי-לסיים, שירים-ברקע, גריל-בשרים, חריף-מסוכן



**בורגר סטיישן 23**
**סטיישן**
**burger station 23**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה