טרומן Truman & Co

-------↓--------------4---------------↓-------



כן כן, אני יודע שזה לא המבורגר.
ולפני שתצלבו אותי על המוקד, חשוב לי להדגיש שהבלוג הזה מתרכז אך ורק בהמבורגרים.
פשוט היה לי חשוב לפרסם את הדיס הזה, את הביקורת שאומרת כמה המקום הזה גרוע בלהכין פיצות, כמה אני שונא פיצות בכללי, וכמה חשוב לי להישאר בתחום ההמבורגרים.


מדיה ישנה:  
ראיון עם הבעלים.
הצצה על המסעדה מבחוץ.
הצצה על המסעדה מבפנים.
הצצה על המטבח.
הצצה על המסעדה חלק 2.
סיור במסעדה. 
ראיון עם המנהל.

מדיה חדשה

הצצה - וופל בלגי פיסטוק.


תאריך ביקור: 12.3.22




הגעתי למקום לאכול המבורגר כהרגלי,
ואז תפס אותי כפיר, הבעלים, ואמר לי "אתה חייב לקחת היום פיצה! חייב!"
שאלתי אותו מה נשתנה היום מכל הימים...
והוא אמר שהוא עושה ערב פיצות, שזה מאוד מיוחד, מאוד טעים, ואני פשוט חייב.



הלכתי על מה שהוא ביקש, בעיקר כי גם הייתי בטוח שהוא יפנק אותי.
בכל זאת, זו בקשה של הבעלים, אין מצב שגם אשלם על זה...



פיצה דה פראנס: רוטב שמנת, ביאנקה, גבינת בושה, ריבת בצל, מוצרלה, ארטישוק, עלי רוקט ופרמז'ן.

על פניו נשמע נחמד, חוץ מהארטישוק.
במיוחד התלהבתי שיש ריבת בצל, שזה גורם שאני מכיר אותו מעולם ההמבורגרים.
בפועל נחשו את מה הרגישו הכי הרבה? את הארטישוק.



ביזיון של פיצה.
הבצק דק כמו מצה של פסח, כמו טוני וספה.
לא טעים, מרקם זכוכית, מזכיר את הצ'יפסים אצל אגאדיר.

אני יכול להגיד ללא ספק, שלא נהנתי ממנה, והרגשתי עצת אחיטופל.
יש לציין אגב, ששילמתי מחיר מלא על כל התענוג.

ניסיתי גם קוקטייל מוזר שלהם, עם צמר גפן למעלה,
פשוט לא טעים.



וגם לקחתי בירה בלנק, שהייתה לא וואו



הכל כי היה להם פופ אפ של פיצות...




מזל מזל מזל

שלקחתי גם את וופל הבלגי-פיסטוק שלהם,
שהוא היה נחמד, נסבל, והדבר היחיד שעזר לי לשרוד את החוויה.

טרומן הוא אולי מקום של המבורגרים-יוקרה,
אולי מקום של קינוחים-גורדוס,
אבל הוא בטח לא מקום של פיצות.

לרדת מהעץ האיטלקי מהר.






-------↑--------------4---------------↑-------

-------↓--------------3---------------↓-------

ביקור שלישי


מדיה ישנה:  
ראיון עם הבעלים.
הצצה על המסעדה מבחוץ.
הצצה על המסעדה מבפנים.
הצצה על המטבח.

מדיה חדשה
הצצה על המסעדה. 
סיור במסעדה. 
ראיון עם המנהל. 

כתובת : ערבה 4, קריית שדה התעופה, איירפורט סיטי.

תאריך ביקור: 30.12.21




20:29 הזמנו (בערך).
20:44 קיבלנו (15 דקות הכנה).




שם ההמבורגרהמבורגר מקסיקני בשיתוף מסעדת "טאקרייה"- 220 גרם בשר בקר טרי עם לחי עגל בבישול ארוך, פרוסות אבוקדו טרי ואיולי צ'יפוטלה. - 89 שקלים עם צ'יפס.




וגם

המבורגר וויסקי בשיתוף "בולט"- 220 גרם בשר בקר טרי עם בייקון במרינדת וויסקי סולט, פטריות שמפיניון ורוטב גבינות וויסקי - 98 שקלים עם צ'יפס.


(שני ההמבורגרים נלקחו במידת עשייה MR,
והבייקון הוסר מטעמי כשרות).

תוספת פרמז'ן לצ'יפס - 6 שקלים.




מנה ראשונה: מטוס טבעות בצל - מגדל טבעות בצל לצד איולי שום ואיולי צ'יפוטלה. - 41 שקלים.



מנה ראשונה: פטריות פנקו - פטריות שמפיניון טריות בציפוי פנקו עם רוטב צ'ילי ברביקיו. - 39 שקלים.




קינוח: וופל בלגי כנאפה - עם קדאיף, פיסטוקים ומי ורדים. - 47 שקלים.



קינוח Truman crazy milkshake - מילקשייק שוקולד לבן ותותים:
מילקשייק וניל עם רוטב תות, ותותים טריים.
דונאטס עם צ'יפוי ורוד שמתאים לסילבסטר, קצפת, שיערות סבתא ורוטב שוקולד לבן מלמעלה- 39 שקלים.


סה"כ: 359 שקלים.
פינוק: הכל.

(ל-220 גרם עם צ'יפס זה יוצא 68 שקלים) (חצי עסקיות)

התפריט הרגיל

התפריט המיוחד לקראת סוף 2021

המנה המיוחדת לכבוד הסופ"ש הזה.

תפריט אלכוהול מיוחד.


קדם דבר:

1. קודם כל גילוי נאות - הזמינו אותי לסקר.
טרומן אנד קו באיירפורט סיטי יצרו תפריט מיוחד ומאוד זמני, במיוחד לסוף שנת 2021, ומגישים אותו רק בסוף השבוע הזה, חמישי, שישי שבת.
בשביל זה, הם יצרו שיתוף פעולה עם מסעדת טאקרייה ועם חברת הוויסקי "בולט",
שילבו את השף שלהם, את השף של טאקרייה, ואת הוויסקי, ויצרו מנות חדשות, עם תפריט חדש, והכל מוגש במיוחד לקראת שנת 2022.

2. זו הפעם הראשונה שמזמינים אותי לסקר המבורגר.
זה אומר שאוהבים, או לפחות מעריכים את מה שאני עושה.
אגב, מה שאני עושה זו עבודה לכל דבר.
אני מגיע למקום, מצלם בו שידור חי, בו אני מסביר עליו,
מצלם ים תמונות, בכל מיני זוויות, עולה על כיסאות, מתנהג כמו תמהוני בעיקרון...
2.1. העבודה שלי היא כפולה.
התמונות שאני מצלם, ישר אני מעלה אותן לסטורי שלי באינסטגרם, שם אני מצרף משפטי ידע על המקום,
כמו כמה מקומות הוא מכיל, ומה מייחד אותו.
אני דואג לצלם את המנות העסיסיות שיוצאות מהמטבח, וגם את האנשים שאוכלים אותן (מטריד לקוחות).
אני מבקש מהמלצרים להצטופף יחדיו, כי אני עושה להם תמונה משותפת, דואג לרשום בסטורי את השמות של כולם, ולתייג את כולם.
2.1.1. בסיום הארוחה, אני מראיין את הבעלים (מקליט אותו), וכשאני מגיע הביתה, אני מתמלל את הכל.
2.2. כל העבודה הזו לוקחת במינימום שעה, לפני שאני בכלל יכול לחשוב על להתחיל לאכול.
2.3. כאשר אני מגיע הביתה (כמו עכשיו), יש לי שיעורי בית.
את כל התמונות שצילמתי אני מעלה לאתר הזה, שוב,
ורושם הכל, כל מה שהיה, יחד עם תמלול של הראיון.
2.4. ביקורת שלמה לוקחת לפחות חודש, מהתמונה הראשונה, ועד הפוסט באינסטגרם עם קישור לאתר לביקורת המלאה, זה שוחק, מתיש ומאתגר.
2.5. אז כן, כנראה שהגיעה הערכה מטרומן, הם מבינים שאני באמת עובד כדי לקרב לבבות לקציצות,
להכיר לאנשים את המקום שנמצא בעיר "איירפורט סיטי", שחלק אפילו לא שמעו עליה.
2.6. בקיצור, הכל על חשבון הבית.

3. זו הפעם השלישית שלי בטרומן, וניכר שהם משקיעים לכבוד סוף השנה.
הם מאוד מאמינים בשיתופי פעולה, אפילו עם מתחרים.
על כן, עשו שיתוף פעולה עם השף של מסעדת טאקרייה מתל אביב.
3.1. הם ממליצים לי לעשות שיתופי פעולה עם בלוגרים אחרים.
מה דעתכם? כדאי?
מישהו קורא את זה בכלל?...

4. לא היה את הפופוקרן המיוחד שלהם, והייתי ממש עצוב.
התלבטתי אם לרשום את זה בחרונות, אבל בתכלס זה לא כזה הוגן להוריד נקודות על משהו שיום אחד במקרה לא היה.
הדבר הכי מיוחד אצל טרומן, גם עכשיו, הוא הפופוקרן שלהם.
מדובר על פופקורן רגיל כמו שאתם מכירים, עם שוקולד לבן טהור, ומעליו עוגיות סנדוויץ' (דמוי אוראו).
על כן, הם קוראים לפופקורן "הרשיז", כי הם סוג של יצרו את זה.




יתרונות:

1. פטריות בפנקו מעולות
לכבוד השנה החדשה, טרומן לא הכניסו רק המבורגרים מיוחדים, אלא גם מנות ראשונות חדשות.
שמונה פטריות שמפיניון בציפוי פירורי לחם יפניים, עם רוטב צ'ילי ברביקיו.
פטריות בפני עצמן הן אומאמיות מאוד, והמנה הראשונה הזו שלהם לדעתי היא הכי מוצלחת.
אני מאוד מקווה שהם ישאירו אותה, גם לשנת 2022, כי היא מצוינת, לדעתי הרבה יותר טובה מאשר טבעות הבצל.
1.1. אם הייתה קטגוריה כזו, הייתי שם אותן בתור "באתי בשביל הפטריות".
זה פשוט כ"כ מיוחד, שאני לא מכיר המבורגריות מתחרות שיש להן את זה.



2. רוטב מצוין
מלבד הקטשופ והמיונז הגנריים, על השולחן ישב לו רוטב חדש, כזה שלא היה בשתי הפעמיים שהייתי בפעם שעברה.
זהו הרוטב הסודי שלהם,
הם שמו אותו בהמון מנות, הרבה וריאציות, אם זה על ההמבורגרים, בסלטים, וכו'
בסוף הם החליטו פשוט לשים אותו על השולחן, לצד הקטשופ והמיונז.
2.1. הצלחתי להשיג חלק מהמהרכיבים מאחת המלצריות: רוטב מיונז, צ'ילי, ג'ינג'ר, כוסברה וטיפה ליים.
מסתבר שישנם מרכיבים נוספים, אבל הם יותר מסווגים.
2.2. הרוטב ממש ממש טעים, ושמתי ממנו המון בצלחת.
הסתייגות קלה: הוא נוזלי אולי יתר על המידה, מיימי, ולכן אי אפשר באמת לשים אותה על הצלחת ולנגב,
זה יותר לזלף מעל הדברים, כדי שזה ייספג.



3. הגשה יפה
אין הרבה מקומות שמגישים לך המבורגר, וההגשה עצמה היא ברמה, שהרי איפה כבר יש להפתיע?
אז אצל טרומן, חוץ מהעובדה שההמבורגרים עצמם הם מושחתים ויפים, גם ההגשה שלהם נראית נהדר.
מגיע אליך מגש מעץ, שמצויד בכל טוב.
ההמבורגר כמובן, הצ'יפס (הזמנתי תוספת פרמז'ן), אז אפשר לראות עוד פרמז'ן בצד (וזה גם מקום לרוטב),
ובנוסף לכך צ'ייסר של וויסקי, שהוא בעצם חלק מהמנה.
הכל מרוכז במגש עץ מאוד איכותי, ואני חייב להודות שמעולם לא ראיתי הגשה שכזו.
הכי מתקרב היה מגשי קרטון, כמו במיטבר, אבל כמובן שמגש מעץ, הוא הרבה יותר מרשים.




4. מידת עשייה מדוייקת
ביקשתי MR, וקיבלתי MR. כל הכבוד.



5. המבורגרים מושחתים ומלכותיים
עזבו אתכם יומנגז או גראז', כשאתם מחפשים המבורגר "רב קומות".
כשאתם מחפשים משהו באמת מושחת ומיוחד, טרומן הוא המקום בשבילכם.
אפשר לראות בתמונה כמה מיוחד כל המבורגר של טרומן.
הסתייגות: בטרומן יקר מאוד, והמבורגר יכול להגיע בקלות ל-100 שקלים.
אין מה לעשות, על איכות משלמים.



6. קינוח וואפל כנאפה מעולה
גם אם היו מביאים לי את הוופל הבלגי של טרומן, בלי שום דבר מעליו, הוא עדיין היה לי טעים.
הוופל הוא מתוק בפני עצמו, ופשוט ממש ממש כיף לאכול אותו בלי קשר.
פירוש הדבר שהוא ילך עם כל דבר שנשים לו, הוא משתלב מצוין עם כל מה שתביא יחד איתו.
זו גם הסיבה שהוא הולך גם בפני עצמו במנה שנקראת "וופל בלגי", וגם בתור תוספת, על מילקשייק (בהמשך).
6.1. כדור הגלידה טעים, הקצפת מאוד מאוד מיוחדת, כי יש לה מרקם חלק מאוד,
ואפילו רוטב הפיסטוק, (חשבתי שאני לא אוהב פיסטוק), היה טעים מאוד!
6.2. באופן כללי, טרומן הם היחידים שחשבו על זה.
כולם הרי עושים וופל בלגי עם שוקולד, אוראו, וכל הדברים הגנריים האלה.
טרומן גם מציעים את הדברים הללו, אבל מציעים משהו שונה, שאין בשום מקום אחר, שהוא וופל בלגי עם קדאיף, פיסטוקים ומי ורדים, פשוט מדהים.
6.3. פעם שעברה לקחתי את וופל הבלגי עם האוראו, וזה חד משמעית יותר טוב.
אז אל תתפתו אל המוכר והגנרי, לכו לכיוון הפיסטוק...
6.4. ממש טעים.



7. קינוח מילקשייק תותים
על פניו, נשמע משהו מאוד גנרי, דבר שיביאו לך בפרוזן יוגורט או משהו.
אבל ממש לא.
7.1. אם חשבתם שהקינוח של הכנאפה היה מיוחד, טרומן הולכים קדימה עוד יותר, ומביאים מילקשייק תותים עם תותים (מן הסתם), וופל בלגי (איך טעים איך נעים), סופגניית דונאטס אמריקאית, ואפילו שיערות סבתא!
את הכוס עוטף שוקולד נוגט מעולה, שמוסיף לכל החוויה הזו.




7.2. ואי אפשר להתעלם ממנורת האלאדין שמגיעה מתחת למילקשייק.
בכוונה שמתי שתי תמונות, כדי שאוכל להתייחס אליהם בנפרד.
מדובר במשהו שהוא לכאורה פשוט, אבל המרכיב שהכי אהבתי בכל המילקשיק הזה.
שוקולד לבן טהור.
משפך שלם של שוקולד לבן טהור נמס,
אותו המשורר אולי הכתוון לשפוך על גבי המילקשייק, אבל אני חושב שזה בזבוז של רוטב, שכן חלק ממנו יישפך על הכוס, ואנחנו כנראה לא נלקק את זה ממנה...
7.2.1. זהו השוקולד הלבן הטהור ביותר והאיכותי ביותר שטעמתי אי פעם, הוא פשוט מדהים, וכל מה שאוכלים יחד איתו... וואו.
7.2.2. אני אישית לא אוהב תותים, זה חמוץ לי מידי. ממש כל תות הוא חמוץ לי, יש לי בעיה איתם.
בזכות המתיקות המדהימה של השוקולד הלבן, הצלחתי לאכול איתו גם את התותים שהיו במנה, והיה לי ממש טעים.
7.2.3. אם הייתה קטגוריה כזו, אז "באתי בשביל השוקולד הלבן".
7.2.4. גורדוס מקנאים.




8. קציצה טבעונית מעולה
חלק מהקוראים שלי הם טבעוניים, ולכן חשוב לי לעדכן אותם שקציצת ה-beyond meat אצל טרומן היא מעולה, ושווה לקפוץ למקום בשביל לאכול אותה.
זו ביקורת של אחד מחבריי, שאמר שיצא לו לאכול כמה וכמה קציצות טבעוניות, וזו הכי טובה שאכל.
אגב, הוא גם אוכל בשר, ולכן זה מרשים, קציצה שטעימה לו, כאשר הוא אוכל גם את המקור.



9. הפינוקים הקטנים
כפי שרשמתי כאן בביקורות קדומות, הדברים הקטנים הם הכי מחממים את הלב.
כמו שוקולד קטן על הכרית כשאתה מגיע לבית מלון.
אז גם כאן, מביאים משהו שנראה בהתחלה כמו מגבון, שמשום מה יש עליו אזהרות, מדבקות אדומות...



באותו רגע גלים שמדובר בעוגיה, שמביאים לך בסוף הארוחה, יחד עם החשבון.



בהתחלה זו הייתה עוגיית לוטוס, כפיר הבעלים הבטיח שהם יחליפו לאוראו, והנה זה קרה.
מלבד מגבונים ממותגים, מגיע לך עם החשבון עוגיית סנדוויץ' דמויית אוראו לכל אחד.
טעים מאוד אגב, ובעיקר קונספט ממש חמוד.



חסרונות:

1. וויסקי 'בולט' מאוד
צריך לעשות הפרדה ברורה, בין בשר/גבינה במרינדת וויסקי, לבין לשפוך צ'ייסר וויסקי של ממש על הלחמניה.
1.1. המנה של המבורגר הוויסקי הגיעה בצורה מאוד יפה, עם מקום לצ'ייסר של וויסקי, שלטעמי היה יותר מידי חזק, אבל זה וויסקי, אז בסדר.
את רוב ההמבורגר אכלתי, כשאני טועם קצת מהוויסקי, פה ושם, ואז הגיעה אליי מעין הברקה: 'אולי צריך לשפוך את הוויסקי על ההמבורגר!'
שאלתי את המלצרית אם כך נהוג, והיא אמרה "מה שאתה רוצה".
עמדתי על שלי, "מה נהוג? האם צריך לשפוך את זה על הלחמניה?", והיא אמרה שכן.
טעות גדולה חברים, ואני שמח שעשיתי את זה בסוף הארוחה, מאשר בתחילתה.
המבורגר לא נועד להכיל אלכוהול מרוכז שכזה, במיוחד לא הלחמניה.
הלחמניה שעוד הצליחה להחזיק אצלי, על אף התוספות הרבות,
ברגע ששפכתי על הכל את הוויסקי, הלחמניה התחתונה נשמה את נשמתה האחרונה.
היא הפכה להיות רכה מאוד (soggy), ופשוט הפכה להיות מרה בטירוף.
1.2. חשבתי על זה, וכמו שיש "באתי בשביל ההמבורגר המתוק" ו"באתי בשביל ההמבורגר החמוץ" במסננת, אם היה ביקוש ל"באתי בשביל ההמבורגר המר", זה היה במקום הראשון.
הוויסקי לא רק המס את הלחמניה התחתונה, אלא הפך אותה למרה במיוחד ולרעה.
1.3. ברגע ששפכתי, כבר היה קשה לאכול, ולא הצלחתי לסיים.
אני רק אומר מזל שלא חשבתי לעשות את זה בתחילת הארוחה.
1.4. אני ממליץ בחום לא להעיז לשפוך את הוויסקי על המנה, עדיף שתשפכו על הקינוח ולא על ההמבורגר, זה ממש יהרוס לכם.

ממש ממש חריף וקשוח.


2. בשר די ספוגי
גם אני וגם חברים שלי הסכמנו, שהבשר הוא בסדר, הוא טוב, אבל הוא מעט ספוגי.
כמובן לא מגיע לרמה של הנשיא 1 או ברוהאוס הגולן,
אבל עדיין מספיק ספוגי בשביל להרגיש בהבדל.
הוא עדיין היה בסדר, אבל לא הרגשתי ייחוד בו.



3. יותר לכיוון הגנרי
אמנם המנות נראות מדהים, מצטלמות מצוין, והן באמת טובות, אבל הן לא מיוחדות כמו שהן נראות,
ולדעתי הן גם לא שוות את המחיר הגבוה שלהן.
לא לחינם לקחתי הפעם בשר במידת עשייה MR, כדי לבחון את הבשר שלהם.
חייב להגיד שהוא לא נפל במבחן האיכות, הוא מספיק איכותי בשביל להזחיק MR, אבל למען האמת.. לא הרגשתי אותו בשיא תפארתו, לא הייתה שם את המיציות שציפיתי לה.
אותו דבר לכיוון הצ'יפס,
אחזור ואומר, שהצ'יפס של טרומן הוא יותר טעים במשלוח, וזה נראה כאילו יש להם שני סוגים של צ'יפסים, מה שהם מגישים במסעדה, ומה שהם מביאים במשלוח.
זה פשוט לא הגיוני שהצ'יפס במסעדה הוא מאוד גנרי, הוא נחמד, חמוד, אבל גנרי,
ואילו הצ'יפס שאתם תקחו אתכם הביתה, יהיה מדהים.
זה כאילו צריך לעבוד עליהם, להגיד שאני רוצה צ'יפס לקחת, לעשות חצי סיבוב בכניסה, ואז להזמין לשולחן, ולשפוך את זה ספציפית לצלחת.
3.1. הצ'יפס שאני מדבר עליו, הטוב מביניהם, מאוד מזכיר את הצ'יפס הקשיח של הפרוזדור, הוא מכיל ציפוי קמח, וגם ציפוי קליפת תפוח אדמה (מזוהה עם רובן), והוא פשוט מושלם.
עדיין לא הצלחתי להשיג אותו במסעדה עצמה.




4. יקר
טרומן היו ונשארו יקרים.
אני מבין שהם משתמשים במרכיבים איכותיים, ואין להם ברירה אלא להעלות את המחיר,
אבל אני טעמתי את המנות, והן טובות, אבל לא למחיר הזה.
אם לא היו מפנקים אותי, זה לשלם 350 שקלים על מה שאכלתי...

אני כולי צ'ינג צ'ינג צ'ינג צ'ינג


5. גבינת פרמז'ן לא מורגשת
אולי זה קשור לגבינה עצמה ולא למקום, אבל אני לא ממליץ לשדרג את הצ'יפס לגבינת פרמז'ן, כי אין בה טעם.
גרידת הלימון However, הייתה טעימה על הצ'יפס, לצערי מגיעה רק בסופ"ש הזה, ממליץ למקום להוסיף אותה באופן קבוע.
בינתיים עברתי במקום על הצ'יפס, על צ'יפס הבטטה, על מיקס הגבינות ועל הפרמז'ן.
נשאר לקחת פוטטוס, פירה ו-וופל צ'יפס צ'ימיצ'ורי.




6. בירת אווזים מרה
לטרומן ישנן שתי בירות מהחבית בלבד: קרלסברג וטובורג.
אני אישית פחות מתחבר לשתיהן, ולכן החלטתי לקחת בירה חדשה בשם גוס איילנד IPA (במחיר 23 שקלים).
הבירה הזו מרה ולא טעימה.
אני ממש לא ממליץ עליה.




7. התחושה שאחרי: מעט כבד בקיבה
יש ממש בקטנה בלאגן בבטן, אבל כנראה כתוצאה מההמבורגר המיוחד, הוויסקי החריף, וכל המתוק שהלך כאן.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)



סיכום:

טרומן אנד קו הוא בהחלט המקום המושחת ביותר בכל אזור שוהם-לוד-אור יהודה.
הוא משתמש בנתחי בשר מאוד מיוחדים, ובתוספות איכותיות בשביל להרכיב המבורגר שלא רק נראה טוב, אלא משדר יוקרה בכל ביס.
מה לעשות שעל יוקרה משלמים ביוקר, והמחירים במקום לא מצדיקים את ההמבורגרים המיוחדים שלו.
הבשר טוב, הצ'יפס מצוין במשלוח, והקינוחים יצירתיים ומעולים.
אם לא הייתם עדיין, חובה ביקור, זו בהחלט חוויה: אווירה צעירה במקום, לצד מנות משובחות שמזכירות fine dining.
ואם כבר הייתם פעם אחת, לא בטוח שהכיס שלכם יאפשר לכם לחזור.
(70 שקלים להמבורגר הפשוט ביותר).
כנראה שאחזור למבצע הבא שלהם, כשהם יעשו שת"פ עם מסעדה אחרת.
ממליץ.



ציון:

60%

ציונים קודמים:

60,75

ציון סופי:

65%





-------↑--------------3---------------↑-------

-------↓--------------2---------------↓-------



מדיה:  
ראיון עם הבעלים.
הצצה על המסעדה מבחוץ.
הצצה על המסעדה מבפנים.
הצצה על המטבח.


כתובת : ערבה 4, קריית שדה התעופה, איירפורט סיטי.



תאריך ביקור: 14.9.21



20:57 הזמנו.
21:13 קיבלנו (16 דקות הכנה).



שם ההמבורגר: Super truman- המבורגר 220 גרם עם שפונדרה בבישול ארוך, גבינת אמנטל, אננס ובוטנים.
מגיע עם צ'יפס. - 89 שקלים.






רוטב גבינות במשפך בצד - 10 שקלים תוספת.




(ל-220 גרם עם צ'יפס זה יוצא 68 שקלים) (חצי עסקיות)


פינוק: מטוס טבעות בצל - מגדל טבעות בצל לצד איולי שום ואיולי צ'יפוטלה. (בשווי 41 שקלים).


שתייה: קולה זירו - 13 שקלים.

קינוח: וופל בלגי: שילוב של וופל נוגט ווופל אוראו מהתפריט. - 47 שקלים.



סה"כ 159 שקלים.



קדם דבר:

הפעם האחרונה (שהייתה גם הפעם הראשונה) שאכלתי בטרומן, הייתה ביום האחרון של הסגר השני,
כך שהמסעדות עדיין היו סגורות, ולכן אכלנו בחוץ על הספסלים שלהם.
כ"כ התלהבתי מהרמה הגבוהה של האוכל, שפשוט הייתי חייב לבקר פעם נוספת, כאשר המסעדה נפתחת.
זמן רב שכל המסעדות פתחו, טרומן נשארה סגורה.
דגמתי אותה בכל חודש, לגבי מתי היא נפתחת, ושבועיים בערך לאחר שנפתחה - הלכתי!

התרגשתי מאוד להגיע אל הטרומן כשהם פתוחים,
שהרי אם ב-TA היה טוב, בטוח יהיה מדהים בישיבה במקום!




יתרונות:

1. הפופוקרן
היתרון הכי בולט של המקום, שמחזיק אותו הוא הפופקורן של המקום.
הוא מגיע כמתאבן בהתחלה,
הוא הגיע לנו כפינוק בפעם הראשונה שהלכנו,

פופקורן עם רוטב של שוקולד הרשיז ועוגיות



והוא הגיע עכשיו יחד עם הגלידה שקיבלנו בקינוח, והשתלב בה טוב מאוד.
ממש ממש טעים, חובה לקחת.



2. קינוח וופל בלגי
ואם כבר מעליי יש את הקינוח, אז גם הוא היה חמוד מאוד.
המליחות של הפופקורן נתנה קיק לקינוח.




הוא היה טעים, והוא היה עם גלידה שמזכירה מקדונאלדס.
בדר"כ הקינוח אמור להגיע עם רוטב שוקולד, אני פשוט החלפתי ברוטב נוגט.
בפועל, לא כזה התלהבתי מהנוגט, עדיף לקחת שוקולד.
הגלידה טעימה ומזכירה מקדונאלדס (מחמאה).

לא לאדם אחד.

3. מטוס טבעות בצל
פינקו אותנו בראשונה של מטוס טבעות בצל.
ואם תגידו שבאתם דרך המבורגיגי, יפנקו גם אתכם.




קשה להתלונן על משהו שקיבלת בחינם, ועם זאת:
אמנם טבעות הבצל הן אמיתיות, וממש אפשר לשלות את הבצל מתוכן,
אבל הן מלאות בשמן, בצורה היסטרית, ברמה שקשה לאכול יותר מטבעת אחת ברצף.

במשחקים האולימפיים אין שחייני שמן כאלה.



איולי שום ואיולי הצ'יפוטלה היו נחמדים.
איולי הצ'יפוטלה הכתום אפילו היה אמור להיות חריף, אך למרות שאני רגיש לחריף, אכלתי אותו והיה לי די טעים.

ממליץ פשוט להוסיף את זה להמבורגר, הבשר מעדן את השמן, אחלה תוספת.



4. מצטלם טוב
אין הרבה המבורגרים שמצטלמים טוב.
כמו ב-F&B, גם בטרומן, המנות פשוט נראות נפלא, והרי כולם יודעים שאת הביס הראשון נותנים עם העיניים...


4. הדברים הקטנים
4.1. הרטבים של טרומן קרירים ונחמדים.


4.2. שירים נחמדים ברקע
יחד עם כרזות גיבורי העל, שמשרות אווירת פנטזיה, ישנם שירים נחמדים ברקע.


5. התחושה שאחרי: קלילה

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)


חסרונות:

1. בשר שרוף וצמיגי
מאוד מפתיע אותי, כי בפעם שעברה, הבשר היה טוב, והיה דומה לרמה של אלפי.
בביקור השני שלי בטרומן, הבשר היה די איכותי, אבל הוא היה שרוף וצמיגי בקצוות שלו,
כך שהיה קשה לאכול אותו.




ממליץ לקחת בטרומן מידת עשייה MR, כי הם שורפים.


 


2. צי'פס פחות טוב בישיבה במסעדה
הצ'יפס של טרומן הוא אחד הצ'יפסים היותר טובים שניתן למצוא בישראל.
על כן, הוא מקום שלישי במסננת, בפרמטר הצ'יפס.
אבל כמו שהמבורגר של GDB, יהיה טעים יותר ב-TA, כך גם הצ'יפס של טרומן.
הצ'יפס שאתה מקבל במסעדה עצמה, הוא משמעותית פחות איכותי ולכיוון הגנרי.
[הוא עדיין טעים, אבל ממש לא מזכיר את הקלאסיקה של טרומן].
בסיום הארוחה, לקחתי צ'יפס חדש (הפעם במשלוח) לאחותי, ומה שהם הביאו לה היה אותה האיכות המדהימה של הפעם הראשונה.

קצת מצחיק להגיד, אבל כשמגיעים למסעדה, יש לבקש שיביאו לך את הצ'יפס ב-TA,
ואז לשפוך לצלחת.



3. צ'יפס בטטה ממוצע גם כן
צ'יפס הבטטה שטעמתי אצל טרומן, היה קצת יותר טוב מהצ'יפס הרגיל שם, מבחינת המילוי בפנים (יותר מחיתי),
אבל בכללי שניהם היו ממוצעים.




צ'יפס הבטטה אולי נראה כמו צ'יפס רובן, אבל בפועל, לא וואו.




4. האננס קצת ננס
בלופט, לקחתי אננס שהיה ממש טעים, אבל הכמות שלו הייתה דלה.
כאן, הכמות בסדר, אבל האיכות בעייתית.
חתיכת האננס הייתה אשכנזית, חיוורת, דלה, וללא טעם של ממש.
לא המקום לקחת בו אננס.



5. קונפיטורת תאנים חמוצה
זה אפילו לא היה אמור להגיע במנה שלי, אבל הייתי חייב לנסות ריבת תאנים, כי זה נשמע טוב.
בפועל, ריבת התאנים של טרומן היא חמוצה, ולא מתוקה כמו ברוב המקומות.
אני לא התחברתי.

לא ממליץ


6. רוטב גבינות במרקם מלט
בפעם הראשונה שלקחתי את רוטב הגבינות של טרומן, זה הגיע בתוך קופסה עגולה, לאחר חימום במיקרו שלהם (אני ביקשתי לחמם), וזה היה מושלם, נכנס למקום השני במסננת, בגבינה הכי טעימה בארץ.
הפעם, הגיעה אפילו כמות גדולה יותר ממקודם, במשפך יפה כזה של ג'יני.
עם זאת, הפעם הרוטב, שהיה אמור להיות נוזלי וחם, היה במרקם מלט, בדיוק כמו בוולף.
כשאתם מזמינים את רוטב הגבינות, בקשו מהם לחמם אותו, כי נראה שזה לא מובן מאליו.

זה לא שאי היה אפשר לאכול אותו, הוא היה נחמד, אבל משמעותית היה פחות מהנה לאכול אותו, כשאתה צריך להיאבק במרקם הקשיח של הגבינה.



7. שפונדרה קשה
לקחתי המבורגר "סופר טרומן" שמגיע עם שפונדרה בבישול ארוך עליו.
עם כל הכבוד לשפונדרה, שמכילה 25 מרכיבים בתוכה, היא אמנם הייתה עסיסית, אך היא הייתה לי קשה מאוד.
אני לא ממליץ לקחת אותה בתור תוספת, אלא להנות מהבשר.

עסיסית אך קשה מאוד

8. גבינה לא מורגשת
גבינת האמנטל, אותה ניתן לראות בבירור מתחת לאננס, לא מורגשת,
אבל יתכן שזה עקב השפונדרה, שתפסה את כל הטעם.


9. לחמניה לא מחזיקה
כמו באמריקה בורגרס ובהאדסון, הלחמניה של טרומן, לא מצליחה להחזיק את המכלול,
וכמו קסם, היא מתאדה, לאט לאט.
ממש לא כיף לאכול המבורגר, כשאתה צריך לגעת בקציצה מלמטה.

מצאו את הלחמניה!

10. מלצר סטלן
כשסיימנו לאכול את ההמבורגרים, ביקשנו שיביאו לנו תפריט קינוחים.
המלצר כנראה לא שמע/לא זכר, ולכן אחרי 10 דקות בא לשאול מה קורה.
אמרתי לו שאנחנו מחכים לקינוח, והוא ענה "או שאתם פשוט יכולים לספר...",
כאילו השארנו את זה עד עכשיו בסוד.
לא אהבתי את הגישה שלו, שכן היא סותרת את "הלקוח תמיד צודק".
גם אם אני שכחן מוכה ירח, שרק חושב לעצמו בראש שהוא כבר הזמין קינוח, המלצר לא אמור לריב איתי ולעקוץ אותי במשפטים שכאלה.



11. יקר
המחירים בטרומן לא זולים.
המבורגר וצ'יפס בלי שום דבר אחר, מגיעים לכמעט 70 שקלים,
ואם תרצו להתפנק בהמבורגר עם כבד אווז, תיפרדו מ-112 שקלים, ללא שתייה.
שניצל גם יעלה לכם באזור ה-70 שקלים, טבעות בצל מעל 40, וקינוח באזור ה-50.
ארוחה זוגית מלאה תעלה מעל 300 שקלים.
ממש לא לכל כיס.




11.1. חיוב בהפתעה
קצת לא הוגן לרשום על זה, משום שקיבלנו בחינם מנת פתיחה של טבעות בצל, אבל בכל זאת;
אני וידידה שלי, כל אחד הזמין המבורגר עם תערובת גבינות (קנקן הג'יני שנמצא בחיסרון מספר 6).
לידידה שלי בטעות שמו גם פרמז'ן על הצ'יפס.
אמרנו להם את הטעות הזו, כאשר קיבלנו את הצ'יפס,
הם שאלו אותנו אם להכין חדש, ואמרנו שזה בסדר, שאין לנו בעיה עם זה.
כשקיבלנו חשבון, ראינו שחייבו אותנו 6 שקלים על גבינת הפרמז'ן הזו.
לפי דעתי, אם אתם מתכוונים לחייב, על טעות שלכם, המינימום הוא לציין את זה כשמגישים את הטעות.

צ'יזי פרייז בהפתעה


סיכום:

מסעדת טרומן עדיין לא התרגלה לעמוד על הרגליים בישיבה במקום.
אם זה היה תלוי בבעלים, הם היו נשארים סגורים, ומבצעים משלוחים ואיסוף עצמי.
הצוות התעקש, והם פתוחים לישיבה, אבל יש להם כמה פערים לסגור.
מידת העשייה של צליית הבשר אצלם לא אחידה, כך שמקבלים קצוות שרופים, הצ'יפס שלהם טעים יותר במשלוח, וכל התוספות על ההמבורגר של "סופר טרומן" מיותרות.
בינתיים, הדבר היחיד שלדעתי מחזיק את המקום, הוא פופקורן ההרשיז המאוד ייחודי לו.

פופקורן טרומן היה ונשאר סמל המקום



ממליץ להגיע, לבקש את הפופקורן הזה, לא משנה באיזו וריאציה, להזמין מידת עשייה MR, להזמין רוטב גבינות ולבקש לחמם אותו, ולהבין שלא חייב להשתגע על ההמבורגרים המיוחדים שלהם,
לא שווה את זה, לא מבחינת הטעם ולא מבחינת המחיר.



ציון:

60%

ציון קודם:

75%

ציון סופי:

67.5%




-------↑--------------2---------------↑-------



-------↓--------------1---------------↓-------




 כתובת : ערבה 4, קריית שדה התעופה, איירפורט סיטי.


שעות הפעילות: 11:50 - 21:45 (ולא דקה אחרי, סוגרים מטבח ברבע לעשר והם מאוד קפדניים).







תאריך איסוף עצמי: 6.3.21





21:30 הזמנו
21:54 קיבלנו ואכלנו (24 דקות הכנה)







נאכל על ספסל


שם ההמבורגר: המבורגר 220 להרכבה- המבורגר מבקר איכותי שנטחן במקום מידי יום, מוגש לצד ירקות טריים ותוספת לבחירה.
עם צ'יפס ושתיה.
תוספת מעל: גבינת צ'דר אמריקאית : 6 שקלים.
תוספת בצד: רוטב גבינות לחימום ביתי (צ'דר, מוצרלה ופרמז'ן): 9 שקלים.

סה"כ 83 שקלים.

(ל-200 גרם, זה יוצא 68 שקלים ואתה מקבל צ'יפס ושתייה) (אין דבר כזה לא בארוחה)







תפריט לא מקוון:






קדם דבר:
1. הרבה המליצו לי על מסעדת טרומן שנמצאת ב AirPort City.
הגענו למקום במוצאי שבת בשעה 21:30, בשלהי הגבלות הקורונה,
יום לפני שפותחים את כל המסעדות, וראינו שהמקום די שומם.
בחוץ יש חניה ממש גדולה, וגם הרבה ספסלים שניתן לשבת עליהם, יחד עם קיום ההנחיות.
2. כיוון שהגענו ממש לפני הסגירה, היינו צריכים להזמין דרך האינטרנט תוך כדי הנסיעה.
אדם שהגיע דקה לאחר הסגירה, כבר לא לקחו לו הזמנה.






יתרונות:

1. בשר איכותי
אין מה להגיד, הבשר שלהם איכותי מאוד.
הגיע במידת עשייה M מדויקת, ועשה חשק לקציצה נוספת.
בפעם הבאה, אקח MR, ונראה איך הם יהיו.




יש להבהיר, גבינת הצ'דר האמריקאית היא בסדר, לא יותר, לא כזה מרגישים אותה.
בסדר


אבל
"רוטב גבינות לחימום ביתי" שמכיל צ'דר-מוצרלה-פרמז'ן, זה רוטב הגבינה הכי טעים שאי פעם אכלתי,
עובר בקלות את המקום של אבא ואת אנגוס בסעיף הגבינה.
מאוד גבינתי, סמיך ופשוט מדהים.
מבחינת סמיכות הוא כמו וולף, אבל מבחינת הטעם...שמיים וארץ. רואים שבטרומן יש איכות.
ממליץ לקחת אותו פעמיים, פעם אחת כתוספת על הבשר, ופעם שנייה בשביל לנגב את הצ'יפס.
הערה: הרוטב הזה בגדול מגיע קר, ונועד בשביל לחמם אותו בבית (שכן אנחנו עדיין בפורמט TA).
יש לבקש מהם לחמם לך אותו אצלם, כדי שיהיה אפשר לאכול במסעדה.
(יתכן שישתנה עכשיו כשהקורונה נרגעת).

רוטב גבינות לחימום ביתי - 9 שקלים.





             נבחר למלך הגבינה


3. ארוחת תוספות
טרומן הוא מקום שפחות מזכיר מזללת המבורגרים -בלוׂס ועוּף,
אלא מזכיר מסעדת אירוח, כמו מורדן בר.
המטרה של המקום היא לפנק את הלקוח, כדי שהוא ירצה להישאר, ולאכול בנחת [על אף שהגענו בסגירה!].
הזמנו 3 ארוחות, כאשר אחד מאיתנו ביקש הום-פרייז במקום צ'יפס.
הם עשו טעות, הביאו לנו צ'יפס, וכאשר הערנו להם על הטעות, הם אמרו לנו להשאיר את הצ'יפס אצלנו, והביאו לנו גם הום-פרייז.
בנוסף לכך, הם הביאו לנו (בלי שביקשנו) על חשבון הבית, 2 קערות אורז (במחיר 15 שקלים לאחת), קערת סלט קליפורניה שורשים אסייאתי (במחיר 36 שקלים), ואפילו קערת פופקורן טרומן עם שוקולד הרשיז לבן ועוגיות (במחיר 24 שקלים).
הסתכלנו על כל הטוב הזה שהביאו לנו, ואחד החברים אמר, "זו ארוחת תוספות".
אני חושב שמבחינת פינוקים, הם מאוד מתקרבים למורדן בר.

נוסף לקטגוריה חדשה: "מרגיש כמו שייח". (בתוך קטגוריית "באתי להנות").






קחו את הצ'יפס של מקדונאלדס, ושדרגו אותו בפרמטר של פריכות, הוסיפו מלח ותבלינים, וקיבלתם:
צ'יפס מקדונאלדס קראנצ'י.
פריך יותר מהצ'יפס של בורגר סאלון אפילו!
ציטוט החברים: "זה פריך כמו צ'יפס בטטה".

[מעכשיו, תהיינה רמות של דברים.
במקום שאני ארשום בביקורת אחת שהצ'יפס הזה הוא הכי טוב שאכלתי, ואז ביקורת אחרת תסתור אותה, כששם הכי טוב,
אני אשים מספרים.
ככה, אוכל לדרג, לצורך העניין, את רמות הפריכות של הצ'יפס.
כך, כשתרצו לדעת איפה הצ'יפס הפריך ביותר, זה יעבוד על מספרים.
המספר הגבוה ביותר הוא הצ'יפס הפריך ביותר.
את כל זה ניתן יהיה לראות בדף "ניתוח מאפיינים",
שם נלך לקטגוריה של הצ'יפס ונראה "הכי פריך רמה 2", וכיוון שאין רמה שלישית עדיין, נדע שזה הכי פריך שנבדק].




5. אין דבר כזה "לא בארוחה"
יש הרבה מקומות שאני מאוכזב מהם, שאין אצלם ארוחה עסקית.
שאתה חייב לשלם על הצ'יפס ועל השתייה.
מה שמצחיק, שאצל טרומן אין דבר כזה הפוך...
כל מנה שתזמין מהתפריט, אתה מקבל אוטומטית תוספת + שתיה.
כמו שאמרתי בסעיף 3, מקום שמזכיר יותר מסעדת אירוח, ולכן אתה מקבל ארוחה באופן אוטומטי.

הקבלה היא מתוך outlook!




6. אלה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל
6.1. כשהביאו לנו אורז וסלט, חייב להגיד - לא נפלתי.
אבל הפופקורן שהביאו לנו היה המיוחד ביותר שאי פעם טעמתי.
הרגישו שהוא טבול בחמאה, והכי מפתיע - הוא מתוק!
[ממבט על התפריט, מדובר בפופקורן עם שוקולד הרשיז לבן ועוגיות].
פעם ראשונה שאני אוכל פופקורן מתוק, ואני חייב להגיד שזה מדהים.
אם הייתי יושב במקום, ולא TA, ואם הייתי מגיע בשעה נורמלית ולא בסגירה, בהחלט הייתי מזמין עוד ממנו.
יש אותו גם בקינוחים...
(מזכיר קצת את החטיף "פופקו").


6.2. בין כל הדברים, הביאו לנו אריזה מוזרה עם כיתוב של המקום.


התלבטנו מה זה יכול להיות, מגבון, מפיות או קיסמים.
זה בעצם עוגיית לוטוס!
והביאו לנו כמה כאלה.
פשוט תענוג.
ואני בכלל לא אוהב לוטוס...
אז כן, זה כמו השוקולד מתחת לכרית שאתה מוצא כשאתה מגיע לבית מלון.
הדברים הקטנים שמחממים את הלב, ויגרמו לי לחזור אליו.





7. מקום גדול
המסעדה עצמה די מינימליסטית, אבל המתחם עצמו ענקי.
המון מקומות חניה, והמון מקומות ישיבה, גם בחוץ.



ספסלים עם מנורות קשורות אליהם, יכול להיות גם מאוד רומנטי בשביל דייט.





8. צעצועים
קשה לסקר צעצועים, כשאתה יושב לאכול בחוץ,
אבל המקום מקושט למדיי,
שלט נאון לא כל כך ברור ניצב במרכז,


ולאורך כל המסעדה יש בובות של צעצוע של סיפור, סופרמן, ET וכו'.
מוסיף לאווירה.
אחלה אנדי





חסרונות:


1. תפריט מאוד מסובך
ייתכן שאני מדבר עקב האקסטזה שלנו להגיע לפני הסגירה של המקום,
ויכול להיות שזה משום שאנחנו לוקחים ב-TA, ולא מקבלים תפריט פיזי לשולחן,
אבל לפי דעתי, אפשר לאבד את עצמך מאוד בקלות בתפריט שלהם.
ראשית, הוא לא מסודר.
אתה יכול לגלול בטלפון, לראות "המבורגר ספיישל", אחריו המבורגרים רגילים, ואז שוב "המבורגר ספיישל",
(מה שגרם לחבר לפספס את הספיישל הזה, ולהזמין משהו שהוא פחות אוהב).
בנוסף לכך, יש המון המון תוספות שאתה יכול להוסיף על ההמבורגר.
נשמע כמו דבר שהוא טוב,
נשמע שיש מתחרה לסאנסט ולTLBS,
אבל משום מה, לי באופן אישי זה יותר מציק בעין.
כשיש לך 18 תוספות להוסיף על ההמבורגר,
ורשום לך שאתה יכול להוסיף עד 20 תוספות (נניח לקחת משהו פעמיים),
זה פשוט נשמע לא הגיוני ומסורבל.


גם צ'יפס הבטטה שלהם לא להיט.




2. יקר
ממשיך את הסעיף הקודם, בקשר לתפריט.
6 מנות ראשונות לבחירה, כאשר כל אחת עולה בין 30 ל-40 שקלים, וניתן לבחור עד עשרה פריטים.
בקינוחים, עוגת גבינה עם רוטב טופי עולה 38 שקלים.
הספיישלים שלהם (המבורגר עם תוספת שלא תוכל למצוא ב-18 התוספות, תוספת מיוחדת),
נעים בין 80 ל-90 שקלים.

העיקר משקיעים בכפפות ניילון (אצל אחד החברים הייתה חסרה אצבע)




3. שירות Poker Face
כן, באנו אליכם בשעת סגירה.
כן, לא היינו סגורים על ההזמנה שלנו, וביקשנו לשנות באמצע.
כן, ביקשנו לשבת על הספסלים על אף שקורונה.
ועם זאת, לא יהרוג אתכם לחייך קצת.
ביקורות קמות ונופלות על החיוך הפשוט של המלצר.
ולכן, לא משנה כמה פינקתם אותנו, זה לא שווה כשלא רואים חיוך.
בבודגה לדוגמא, אני יכול להודות שאני קצת מאוהב, בזכות היחס המקסים של מנהל המקום לאנשים.
אתם עייפים? שתו כוס קפה, ונסו לחייך ללקוחות, כך לא רק ההמבורגר יתחמם, אלא גם הלבבות.

Happiness?  לא בטוח...




4. תחושה קצת כבדה לאחר האוכל
יכול להיות זה כי אכלתי יותר מידי,
הבשר הוא מאוד איכותי, אבל יכול להיות שזה עקב השמן של הצ'יפס או ההרשיז של הפופקורן.
בכל מקרה, הרגשתי תחושה קצת כבדה, של אבן בקיבה.
ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)





סיכום:

מסעדת "טרומן" באיירפורט סיטי הפתיעה אותי מאוד!
על אף שבאנו להם בסגירה, ובזמן קורונה,
הם הצליחו להתקרב לתחושת האירוח שהרגשנו במורדן בר, כששם ישבנו במסעדה.
לטרומן פוטנציאל אדיר.
עם בשר איכותי, צ'יפס וגבינה מעלפים, קינוחים מפתיעים ופינוקים מכל עבר,
הם דורשים ביקור נוסף, ואני לגמרי צופה להם עלייה הדרגתית בטבלה התחרותית של ההמבורגרים.
רק טיפה לחייך, והם יהיו מושלמים.
ללא עקומה, מבחינתי הם 8/10.





ציון:

75%


מחכה כבר להתקדם עם המקום ביחסים, ולשבת בפנים במקום לצפות מרחוק




נ.ב.

יש לבדוק

שתייה - תפוז מנגו - משקה תוצרת המקום, כדאי לטעום.
סלט הבית - כיצד נראה?  יש לבדוק.



-------↑--------------1---------------↑-------





**טרומן**
**truman**

תגיות: לחמניה-לא-מחזיקה, ריבת-תאנים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה