America Burgers - אמריקה בורגרס


מדיה:  
הצצה על המסעדה.
הצצה על תפריט התקרה.

כתובת : אלנבי 112, תל אביב.

תאריך ביקור: 14.8.21.



22:22 הזמנו.
22:42 קיבלנו (20 דקות הכנה).



שם ההמבורגר: ארוחת צ'יזבורגר- המבורגר בקר, מיונז אמריקה, קטשופ, צ'דר, עגבניה, חסה, מלפפון חמוץ, בצל סגול כבוש,
עם צ'יפס.
שדרוג לבקבוק בירה באדווייזר - 10 שקלים תוספת.
תוספת עוד רוטב בצד -  2 שקלים תוספת.

סה"כ 78 שקלים.

(ל-220 גרם זה יוצא 45 שקלים) (יש עסקיות)




קדם דבר:

1. באתי בעקבות בלוגרית אוכל בשם מיה דגן,
שאמרה שויטרינה זה overated ושאמריקה בורגרס זה מושלם.
אמנם הייתי באמריקה בורגרס לפני שנתיים, ואני זוכר שזה היה נחמד,
אבל היה לי חשוב לקפוץ ולראות אם הם השתפרו לאחר הקורונה.



2. ראיתי את תור האימים שהלך בחוץ, ולכן החלטתי "לעקוף את התור" ולהזמין במסופון הטאבלט, שמשום מה, היה מאוד פנוי.


מסתבר שלא לחינם המסופון היה פנוי,
שכן הוא נועד ל-TA בלבד.
שימו לב, זה לא כזה ברור, זה לא כמו מקדונאלדס, 300 או פריז טקסס.
אם אתם מזמינים ממנו, ההזמנה שלכם תגיע ארוזה, ולא תהיה לכם את הלגיטימציה לשבת לאכול.

צריך להזמין נורמלי, בשביל לשבת במקום



הסעיף שאינו נוקט עמדה:

1. מזכיר מקומות אחרים
המקום עצמו מאוד מזכיר את מסעדת הויטרינה,
גם כאן הוא מפוצץ עד אפס מקום, ולכן ישבתי על הבר, כמו בויטרינה,
הם מאוד דומים.




והמקום גם מאוד דומה ל- food terminal, משום שיש לו תפריט תקרתי.
תפריט שאתה יכול לקרוא כסרט על התקרה.
אמנם בfood terminal, זה סוג של סרט פלזמה נע (הכיתובים זזים) וכאן זה סטטי,
אבל עדיין מזכיר.



2. פנה את הכלים בעצמך
לא חושב שיש מה להחשיב את זה בתור חיסרון.
פשוט תכירו שאחרי שאתם מסיימים את הארוחה, יש לפנות את המגש בעצמכם.
מדגיש את העובדה שזה מזנון מהיר, ולא מסעדה שאתם מחכים שמישהו יפנה לכם.
אחרי, הכל ישנם עוד אנשים בתור, שמחכים שתקומו.


3. הרוטב הורוד הוא מיונז שום
לקחתי "תוספת רוטב מיונז שום" ב-2 שקלים.
וכשישבתי לאכול, היה בקבוק של רוטב מיונז של המסעדה על השולחן.


כששאלתי מה קורה עם תוספת הרוטב שהזמנתי, הם הצביעו על הבקבוק (בתמונה), ואמרו שזה הרוטב.
לאחר שהתעקשתי, הם הביאו לי את הרוטב המיוחד של המקום - רוטב מיונז שום.


אל תהיו פרייארים,
אם שילמתם תוספת על עוד רוטב מיונז-שום בצד,
תכירו שהוא בצבע ורוד, ומגיע לכם לקבל אותו.
אגב, אני מאמין שגם אם לא תשלמו עוד תוספת כסף, יביאו לכם,
אז מיותר לשלם...


יתרונות:

1. קציצה ראנצ'ית
וודאי קשור לרוטב שהם שמים על הקציצה,
אבל כמו בבודגה, לבשר היה טעם ראנצ'י כמו של בורגר ראנץ'.
אי אפשר להגיד שהקציצה הייתה תפלה לגמרי.

בורגר ראנץ' ++


2. צ'דר נמתחת וטובה
גבינת הצ'דר על ההמבורגר אכן מורגשת,
היא טובה וטעימה.



3. כרוב נחמד מאוד
הכרוב הסגול של אמריקה בורגרס, הוא חמצמץ, 
הוא נחמד, והוא מוסיף למנה.

אחלה מטשטש טעם

4. צ'יפס חצי סאנסט
גם הצי'פס היה נחמד,
אפשר להגיד שהוא חצי טעים כמו הצ'יפס של סאנסט, קצת הזכיר אותו.

נחמד מאוד

5. בירה Budweiser טעימה
כמו אצל באזז, גם כאן מוכרים בירת budweiser, אם רוצים לשדרג ממשקה קל,
וזה עולה תוספת של 10 שקלים.
הבירה טעימה.


6. מכונת גלידה
כמו אצל בינגו, גם כאן יש מכונת גלידה.
נחמד אם רוצים קינוח



חסרונות:

1. תור ארוך מאוד
הסיבה שברחתי להזמין דרך הטאבלט, הוא שהתור מתחיל בתוך המסעדה, ומגיע לבחוץ שלה,
וזה די מתסכל להזמין כשיש תור כזה ארוך.


2. הלחמניה לא עומדת בעומס
לחובבי היציבות בהמבורגר, אמריקה בורגס זה לא בשבילכם.
איך שקיבלתי את ההמבורגר, כבר ראיתי שהלחמניה הפכה בקצוותיה למעין ספוג מתנדנד,
שכבר תש כוחו מלהחזיק את הקציצה.
מאוד מוזר, שכן אכלתי את ההמבורגר במקום,
לא היה פה TA או משלוח, שגרם ללחמניה להיחלש...
אז מוזר שהלחמניה כבר הגיעה ספוגית.

לא כיף להחזיק לחמניה מדלדלת

3. הזירו ללא גזים
וגם כאן, יש משהו שסותר את אפקט הזמן...
קיבלתי בקבוק זירו פתוח,
איך שקיבלתי אותו, לא חיכיתי, לגמתי ממנו,
וגיליתי שהוא ללא גזים...
מזכיר את מיטבר.

מיץ קולה

4. רוטב ורוד Overated
לא יודע למה פעם קודמת רשמתי שזה "מקום ראשון בתחום הרטבים".
יכול להיות שפעם שעברה, זה היה רוטב "סוסו", שמחזיק את המקום,
אבל עכשיו, הרוטב היה שילוב של מיונז עם טעמים עדינים של גבינה כחולה.




אני לא אומר שהוא היה גרוע, אבל הוא בטח לא ב-top 10 רטבים שלי.
כבר עדיף לשים את ריבת הקטשופ החמה שהם מביאים לשולחן.


5. לא מרגיש שאכלתי
גולת הכותרת של החסרונות.
לא שמתי אותה בהתחלה, כי העדפתי סדר כרונולוגי.

די קשה להסביר מה שחוויתי, אבל אנסה בכל זאת.

יש שני סוגים של "לא מרגיש שאכלתי".
יש את הסוג הכביש תשעימי, בו הבשר איכותי וקליל,
כך שכשאתה מסיים לאכול, יש לך תחושת שובע מלטפת מאוד, ואתה עדיין קליל, ויכול לצאת לריצה.

הסוג השני... הוא הסוג הפחות טוב.
חוויתי אותו לראשונה ברובן,
הבשר שלהם לא הכיל שומן בכלל,
לכ הגעתי רעב, ויצאתי מורעב,
פשוט פתח לי את התיאבון הרבה יותר, והיה לי קשה עם זה.
(לא מרגיש שאכלתי).

באמריקה בורגרס, זה היה הרבה יותר קיצוני.
הבשר שלהם לא היה טעים, ולא היה מגעיל,
שוב, הוא היה לכיוון הבורגראנץ'.
בדר"כ כשאתה אוכל המבורגר, אתה מתמלא עם הזמן.. באופן ישיר לכמות שאתה אוכל.
וכאן, אני אוכל ואוכל, ולא מרגיש שום השפעה על הבטן.
יש שיגידו, שמצאתי את ההמבורגר המושלם, אותו אוכלים ולא משמינים.
אבל אין קסמים, ויש קלוריות.
גם בסיום הארוחה, הבטן שלי הרגישה כאילו הארוחה לא התקיימה, והייתי אפילו יותר רעב ממה שהייתי כשנכנסתי למקום.

יצאתי מאמריקה בורגרס, עם דקירות של רעב,
כמו מה שיש לך לקראת סיום הצום ביום כיפור.
אחרי שעה, הרגשתי תחושת שובע חלקית.
במקום המבורגר טוב שמתפזר בבטן, ונותן תחושה מלטפת,
הרגשתי תחושה של גוש פימו שעמד במרכז הקיבה שלי, כך שבצדדים של הקיבה, עדיין הייתי רעב.

לפחות כשכואבת לך הבטן במקומות אחרים, אתה גם שבע.
כאן, היא גם כאבה (כנראה מבשר לא איכותי), וגם הייתי רעב בטירוף.
lose lose situation.


ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)

לפרוטוקול, אחותי לקחה מידת עשייה MW ונהנתה.


6. עושה כאב בטן
עברה לה שעה, והתחילה לכאוב לי הבטן מרעב.
את התחושה שאחרי לא באמת יכולתי לתאר בספקטרום, כי אין כזו.
תחושה של בטן פצועה וחבולה.
הבשר, קליל וללא טעם, השאיר אותי רעב,
עם כאבי בטן עד יום למחרת, תחושה רעה, עד שהעליתי גירה (הקאתי קצת בפה).
אני עם כאבים, סובל.
גם יום לאחר מכן, כואבת לי הבטן ובא לי להקיא.






7. מוציא את החשק מלאכול המבורגרים בכללי
מרגיש כאילו עלה לי החום, תחושה של חולי.
כל כך סבלתי לאחר שאכלתי אמריקה בורגרס,
שעברו לי מחשבות להפסיק עם העסק.    להפסיק לאכול המבורגרים בכללי, לעבור לפיצה או משהו.





סיכום

1. אמריקה בורגרס פרסמו שהבשר שלהם מיושן.
אני חושב שהם טעו, והתכוונו לרשום בשר ישן.
אכלתי בהרבה מקומות גרועים: עד העצם, king david burger, ועוד,
אבל אמריקה בורגרס שברו שיא חדש.
יום אחרי ההמבורגר, אתה צריך לרוץ לאסלה, לנסות להשתעל כדי להקיא את נשמתך.

הקיבה שלי עברה טלטלה.
ממצב של רעב קיצוני עקב בשר ללא ערכים תזונתיים, למצב של כאבים, בהם לא אכלתי ארוחת בוקר ביום למחרת.
רק כאשר אכלתי צהריים ביום למחרת, הבטן שלי הבינה שקיבלה משהו נורמלי לאכול, ונרגעה.

הרגיש כאילו סתם חיכיתי 20 דקות להמבורגר, 
שהם הכינו תוך דקה,
וייבשו אותו במשך 19 דקות.
כך, הלחמניה נרטבה, הזירו איבד מהגזים, והבשר מהאיכות.

השילוב של דקירות רעב עם כאבי בטן + כמעט הקאה ביום אחרי,
זו כבר רמה אחרת.

2. תמיד אמרתי לעצמי שהאפס המושלם, יהיה המבורגר שפשוט אקיא אחריו.
משום שלא הקאתי בסוף, אבוא לקראת המקום, ואתן שני אחוזים.





ציון:

2%

ציון קודם:

50%

ציון סופי:

25.5%
(עקב התנגשות עם הציון של קניבר)

-------↑--------------2---------------↑-------

-------↓--------------1---------------↓-------




כתובת : אלנבי 112, תל אביב.

תאריך ביקור : 21.8.19.

שם ההמבורגר: אמריקה - המבורגר בקר, מיונז אמריקה, קטשופ, בצל מקורמל, עגבנייה, חסה, מלפפון חמוץ, בצל סגול כבוש.


מחיר : 45 שקלים להמבורגר בלבד.
64 שקלים בארוחה.

ייתרונות :

מקום ראשון בתחום הרטבים.
מקום ראשון בתחום המחיר הזול, לצד Jack By Black ובורגר סאלון.

רטבים מיוחדים:
מיונז שמכינים במקום.
מיונז שום בצבע ורוד.

המבורגר זורם.

שירות זריז, זורקים לכלוך, מפיות מהר.

כרוב נחמד מתקתק.

תחושת שובע נעימה שמשתמרת לאורך זמן.


חסרונות :

בשר קצת קשה.

רגיל מאוד, לא מיוחד.

רק 200 גרם, לא ניתן להוסיף עוד קציצה.

הבשר קצת מסטיק.

לא כזה ממליץ לחזור.


ציון: 50


-------↑--------------1---------------↑-------



תגיות: רוטב-הבית-מחזיק, ראנצ'י-כמו-בורגראנץ', מכונת-גלידה, שירים-ברקע, זירו-ללא-גזים, ריבת-קטשופ, מסופון-להזמנות, לחמניה-לא-מחזיקה, אין-שירות


חזרה לטבלה מסכמת


**אמריקה בורגרס**
**america burgers**



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה