עד העצם

על אותו משקל של מקדונאלדס,
כדי להציג גם את ההמבורגרים הגרועים ביותר, הצד השני.
מבקר אמיתי אוכל בכל מקום, גם היכן שיקיא אח"כ.




ההמבורגר בעד העצם כ"כ נורא (אכלתי פעם לפני שהתחלתי לסקר)
שלא הייתי מסוגל לקחת המבורגר, לקחתי סנדוויץ' בשר מפורק.
וואלה פירק לי את הצורה.
אני מעדיף לאכול מעצם של כלב, מאשר לאכול בעד העצם.

כתובת : שחם 30, פתח תקווה
להתרחק כמו מאש.

תאריך ביקור : 1.10.19
ועדיין יש לי סיוטים.


שם ההמבורגר : המבורגר אנטריקוט.
חיים בסרט. אנטריקוט חתול אולי.


מחיר : 45 שקלים להמבורגר,
ו-5 שקלים לתוספת חמאת שום.
ואני לא מוסיף את זה לטבלת ההמבורגרים הזולים,
כי שטיפת הקיבה שתעשה אח"כ, תהיה יקרה יותר.

ייתרונות :

הטחינה טעימה.

אם מערבבים את תרכיז התפוזים שלהם עם סודה, זה יוצא סביר.


חסרונות :

קשה ויבש.
מאוד מזכיר מקדונאלדס.

מאוד קשה לאכול.

סוליה של נעל, נראה לי אדידס.

ההמבורגר נוטף שמן, אבל לא טעים.
כמו כלב נובח לא נושך.
מטפטף בלי סיבה.

חמאת שום לא מורגשת.

מיץ התפוזים זה סוכר עם קצת תפוזים.
נוראי.
אי אפשר באמת לשתות.
כמו לשתות תרכיז פטל.


דירוג סופי : 27.
והחמאתי רצח.



________________________________________________


חבר מסקר






שם החבר: ליאור סופר.

שם ההמבורגר: ואגיו עד העצם.

תאריך: 11.8.20

סיקור במילים: קרוב מאוד לואגיו אמיתי, רק יבש יותר, אבל זה עדיין ואגיו.
אם יש לידך רק מקדונאלדס ועד העצם, עדיף עד העצם.
היה טעים, חוץ מזה שהלחמניה התפרקה לגמרי.
הייתי שם לבד, מסעדה ריקה.

סיקור במספרים:
בשר - 8/10
החבילה כעצמה - 6/10 (הלחמניה התפרקה)
תמורה למחיר - 2/10 (עולה 98 שקלים לארוחה עם צ'דר)
אווירה - 5/10
ציון כולל - 6/10.


לאחר מספר ימים
הרעלת קיבה מההמבורגר.



תגיות: חבר-מסקר, אין-שירות


חזרה לטבלה מסכמת


**עד העצם**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה