צ'ארליז - Charlie's

 



מדיה:  


הצצה - סיור במסעדה.
הצצה 180 מעלות.
הצצה על מכונת התקליטים.
הצצה על הופעה בפורים.






כתובת : סמוך לתחנת הדלק במושב "ניר בנים".




תאריך ביקור: 14.3.22



21:23 הזמנתי.
21:38 קיבלתי. (15 דקות הכנה)





שם ההמבורגרצ'ארליז בורגר (250 גרם)
המבורגר הבית מבשר בקר טרי, חסה, עגבניה, בצל סגול, חמוצים ורוטב איולי הבית - 65 שקלים.



תוספת על ההמבורגרחמאת בוטנים - 7 שקלים.


מנה ראשונהצ'ארליז Wings- כנפי עוף עסיסיות ברוטב מתקתק, עם חריפות עדינה, ומעל שומשום ובצל ירוק קצוץ דק - 38 שקלים.


מנה ראשונהלחם הבית- לחם פרצל שומשום קריספי, מוגש בליווי שמן זית בלסמי וטחינה הר ברכה - 21 שקלים.


תוספת בצדצ'יפס מיקס- קטן ב-19 וגדול ב-29 שקלים.


תוספת בצדטבעות בצל אמיתי- קטן ב-22 וגדול ב-36 שקלים.


קוקטייל Ladies First - וודקה-אפרול-פסיפלורה-תפוזים-חמוציות - 48 שקלים.



בירה בלאנש דה בריסל - שליש ב-33 וחצי ב-37 שקלים.
[חצי, חצי, תזמינו חצי, אל תתקמצנו, בירה מטורפת, לא תתחרטו].




קינוח: קראנצ' בייגלה - משולש מצופה שוקולד פרווה קראנצ'י, ומעל שבבי בייגלה, מצופים במילוי קרם פטיסייר - 34 שקלים.



סה"כ: 311 שקלים.

פינוק: צ'יפס גדול + הקינוח.

(ל-220 גרם זה יוצא 59 שקלים) (אין עסקיות).






קדם דבר:

1. מסבאת צ'ארליז, היא בין המקומות הפחות מוכרים בארץ.
בעיקר בעקבות המיקום שלה, מושב ניר בנים, על יד קריית מלאכי. (המזרח הרחוק של העיר אשקלון).
באופן כללי, אני הולך רק להמבורגריות, ולא לפאבים שמגישים המבורגר,
אבל מצד שני, חשוב לי להגדיל את "איזור הכיסוי" של המקומות שסיקרתי בארץ.
ניר בנים הוא יישוב שממוקם בין קריית מלאכי לבין קריית גת, ובואו נגיד, זה לא תל אביב.
מקום שקט יחסית, שרק תושבי האזור מכירים אותו.


2. כמו בורגר סאלון, סטקיית הבוקרים, פיראנה וחביבי,
גם צ'ארליז ממוקמת על יד תחנת דלק.
ישנה חנייה שצמודה למקום.
החניה היא חניית אפר קטנה של בערך 10 מקומות, אז כדאי להגיע מוקדם.



3. כמה ימים לפני חג הפורים, בדקתי באינסטגרם את המסעדות שמתכננות מסיבה לכבוד המאורע,
ומכל ההמבורגריות שאני עוקב אחריהן, הסטורי של צ'ארליז הכי תפס לי את העין.
הזכיר את האנרגיות ממסיבת תחילת השנה בשמבז.
אמרתי, יאללה בוא נלך על זה.



יתרונות:

1. מרימים בחגים
מקום שהוא אולי שקט בימים רגילים,
אבל הנה הגענו לחג הפורים, והדציבלים, כמו האנרגיה, עולים לשמיים.
צ'ארליז השקיעו עד מאוד באירוע ובהפקה שהם הרימו לכבוד פורים.



הם הביאו לכאן את אלי ממן, עורך ויועץ מוזיקלי בגלגל"צ (15 שנה בתחום).
הוא היה התקליטן של האירוע.



והביאו גם את חבר שלו, בשביל מכונת העשן.

בנוסף לכך, הם הביאו עמדת איפור ומאפרת מקצועית שתאפר את אורחי המסיבה, והכל בחינם!

ציירו לי שפם של עכבר על הפנים :)


2. בירה מיוחדת
בסופו של דבר אנחנו מדברים על פאב, ומן הראוי שהמומחיות שלו תהיה אלכוהול.
2.1. למקום יש 11 סוגים של בירה.
חבית: מלכה אדמונית ובהירה, לה שוף ונגב.
בקבוק: טובורג, קארלסברג, ויינשטפן, בלנק 1664, אסטראה דאם, קסטיל, ברבר ועוד.
סך הכל 50 סוגים שונים של אלכוהול.



2.2. מבין כל הבירות המוכרות, יש אחת שלא הזכרתי בסעיף הקודם.
בירה מהחבית בשם "בלאנש דה בריסל"
זוהי בירה מיוחדת, שלא יצא לי לשתות באף מקום אחר.
היא פירותית, מוגזת וקלילה, טריה וצוננת.
טעימה מאוד ומומלצת בחום.




3. לחם בייגל נחמד
לחם הבייגל שלהם הוא קלאסי כזה.
הוא חמים, נחמד וזורם. בטח עם בירה.
בטוח יותר טעים מלחם הבייגל של הנשיא 1.
ממליץ להזמין אותו.



4. טבעות בצל איכותיות
טבעות הבצל בצ'ארליז מפתיעות, משום שברמה גבוהה (בניגוד לטבעות בצל שברוב הפאבים).
4.1. הן טעימות, ומרגישים שטוגנו משמן איכותי.
הן המטוגן הטוב ביותר שיש כאן, יותר טובות מכל הצ'יפסים.
ממליץ להזמין אותן.

רמה גבוהה של טבעות בצל.


4.2. חבל שהבצל יוצא משרוול טבעת הבצל, כי אם לא היה יוצא בעת הביס, הן היו מושלמות.
תגובת הבעלים: גיא: "החברה של טבעות הבצל היא בן אנד ג'ריס".





מאוד מוזר, כי אני מכיר שאצל בן אנד ג'ריס טבעות הבצל אף פעם לא יוצאות מהשרוול שלהן, כמו אצל דון ואלנבי.


מעניין.


4.3. רוטב הבית, זה שהגיע עם טבעות הבצל, הרגיש מעט מוזר.
טעם של "חילבה" של התימנים. איולי חילבה דליל.
אין לו כזה טעם, ואם יש, אז זה הטעם.



5. צ'יפסים נחמדים
5.1. צ'יפס טכנולוגי לגריפת רטבים
המוסד, איש הלילה וסטקיית הבוקרים, השתמשו בצ'יפס של פורט 19,
צ'יפס עגול בשביל לאסוף את הרטבים בצורה מגניבה יותר.
צ'ארליז יצרו צ'יפס הרבה יותר פרקטי.
יש פה עומק, הוא חצי חלול בשביל שהרטבים ייכנסו בצורה המיטבית.
עדיין שומר על הפריכות שלו. אחלה צ'יפס.

תגובת הבעלים: גיא: "הצ'יפס הרגיל הוא הכי יקר בשוק.
ניסיתי לשנות את זה, ואנשים לא רוצים.
מתוך 1000 אנשים, 900 לא רוצים להחליף".

מעין צ'יפס בצורת "סירה"

5.2. צ'יפס בטטה מחיתי נחמד
צ'יפס הבטטה של צ'ארליז הוא טוב. יותר טוב מהצ'יפס הרגיל שלהם.
על אף שהצ'יפס הרגיל שלהם יותר פרקטי בהיבט גריפת הרטבים.



6. המקום כשר
חשוב לציין את זה בכל פעם, שכן מקומות כשרים לרוב ניחנים ביותר חסרונות מאשר יתרונות.
באופן יחסי למקום כשר, ובאופן יחסי לחור שהמקום נמצא, אפשר בהחלט לקרוא למסעדה "הפנינה הכשרה" של ניר בנים.
פאב שכונתי, קטן ואינטימי, שאם במקרה הגעת לקריית מלאכי איכשהוא, כדאי ללכת לשם.


יחסי לכשר, מקום סבבה.



7. חמאת בוטנים נחמדה
תוך כדי שאני וחברים שלי אוכלים מחמאת הבוטנים, התפתח ויכוח ביני לביניהם איזו חמאת בוטנים זאת.
אני הרגשתי סקיפי, וחבר הצהיר בביטחון, "זה לא סקיפי!" (כאשר לפרוטוקול, סקיפי נחשבת הכי איכותית בקרב אותם חברים).
תגובת הבעלים: גיא: "זה כן סקיפי. אני מזמין 300 קילו של חמאת בוטנים".

חמאת הבוטנים הזו היא כבדה, ולא מתוקה.
סקיפי או לא, היא סתם מייבשת.
היא נחמדה לביסים הראשונים.

בהתחלה טעם נחמד - בסוף מבינים שזה מיותר.


8. קוקטייל נחמד
בכל הקשור לאלכוהול, בירות וקוקטיילים, שזו בעצם המהות של פאב, צ'ארליז מבינים עניין.
כל הכבוד.



9. עוגת סופלה שוקולד טעימה אך עם טעם לוואי של קפה
מזכיר:
משולש מצופה שוקולד פרווה קראנצ'י, ומעל שבבי בייגלה, מצופים במילוי קרם פטיסייר.

בגדול, זה נראה כמו עוגת שוקולד שציפו אותה בזהב.
האם זה נראה יפה ונוצץ? - כן.
האם זה נראה טעים וערב לחך - לא בטוח.

הטעם הוא בהחלט מיוחד.
שילוב של פסק זמן עם אספרסו.
זה היה נחמד...וגם נסבל...
נסבל משום שאני לא אוהב קפה, אז מבחינתי היה לי פה טעם לוואי.


תגובת הבעלים: גיא: "אתה צריך להבין, שבמקום כשר, קשה להביא קינוח שהוא טוב.
אני עושה במקום מלבי, כשר פרווה, הכי טוב שתאכל בחיים שלך.
צ'ורוס אני גם עושה במקום.
שאר הדברים (קרם ברולה ועוגת שוקולד [טבעונית]) אני מביא מביסקוטי.
אם זה היה חלבי, זה היה הרבה יותר טעים.
זה הקינוח הכי טוב ממה שהציעו לי הרבה אנשים.
קשה להגיע לרמת שוקולד מריר שהוא גם טעים.
אני עושה גם וופל בלגי עם גלידה בקיץ".

אני: "למה לא פרגנת באיזה כדור גלידה בצד?"

גיא: "העוגה לא מגיעה עם כדור גלידה בצד, כי מבחינתנו העוגה היא כמו גלידה, וגלידה פרווה היא לא כזו טעימה, זה היה גורע.
וגם גלידה לא טובה לאנשים שהם טבעוניים, אני מצהיר שהקינוח הזה הוא טבעוני".

אני: "מה עם הטעם של הקפה?"

גיא: "לגבי קפה, אני לא מכיר. זה של ביסקוטי, לא שלי. צריך לדבר איתם.
כשזה פרווה, מחפשים כל דבר כדי להפוך אותו ל"עשיר".
יכול להיות שמוסיפים אבקת קפה או קפה".




10. התחושה שאחרי: בינונית
התחושה אחרי שאוכלים צ'ארליז היא בינונית - קלה יחסית.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)




חסרונות:

1. בשר Black
אז כן, ההמבורגר נחמד, אבל הבשר לא 'דודס', אין מה לעשות.
הטעם הוא שילוב של Black טוב עם Burger House.
בקושי מרגישים שומן, בקטע רע.
טעם סטנדרטי של בשר טחון, שגורם לך להבין שזה המבורגר נחמד של ברים, אבל לא רמה אחת מעבר.
אפילו, קצת מאתגר לאכול לקראת הסוף...



2. הלחמניה עבה מידי
לא מספיק שהבשר ללא שומן, תבלון או מספיק טעם,
הלחמניה מאוד עבה, וסופגת אליה את כל הטעם שעדיין נשאר.
וזה שהיא עבה, לא אומר שהיא רכה, כמו אצל שמבז, לדוגמה.
לחמניה יבשה, שמזכירה לחם של שבת, אבל כזה יבש ולא טרי.
לחמניית ברמן, כשהעובד מחפף.



הסדקים שעל הלחמניה מעידים, שהיא הגיעה קפואה והופשרה.



3. כשהעומס עולה - השירות יורד
כמו אצל אנגוס, גם אצל צ'ארליז השירות נחמד בהתחלה, כשרגוע, ואין הרבה אנשים.
ברגע שמתחיל להתמלא, השירות צונח לאפס, ולך תחפש את המלצרית.
רואים שצ'ארליז לא עומדים בעומס של אנשים, ולכן ללכת כאשר יש אירועים מיוחדים, יכול להיות כיף, אבל מבאס כשזה מגיע על חשבון השירות והיחס האישי ללקוח.



4. כנפיים גנריות
הכנפיים של צ'ארליז מעט חריפות, ובעיקר חסרות טעם.
אני לא כזה ממליץ להזמין אותן.




סיכום:

צ'ארליז הוא המבורגר טוב למאנצ'ים.
אם אתם במקרה נמצאים בין אשדוד ללהבים, למרות שאני לא יודע מה אתם מחפשים שם,
אני כן ממליץ לקפוץ לפאב צ'ארליז, בעיקר כי פשוט אין המבורגר אחר בסביבה.
באופן יחסי לאוכל של ברים, האוכל של צ'ארליז הוא ברמה גבוהה.
ההמבורגר עצמו הוא בשר לבליסה, להלעטה, פחות להנאה ולהתענגות.
הבשר דחוס קצת, כמו אצל פורט 19.
זה טוב לאם רעבים, וזהו.

טבעות הבצל הן המטוגן הטוב ביותר, בירת הבלאנש היא חובה להזמין,
ואם כבר קינוח, כדאי לקחת את אלה שהם עושים במקום כמו המלבי והצ'ורוס.

אשמח לחזור למקום.




ציון:

54%


אליה ויוסף המנהלים




תגיות: ליד-תחנת-דלק, צ'יפס-גריפה, המבורגר-כשר

**צ'ארליז**
**צארליז**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה