בורגר האוס - Burger House

 


מדיה:  

הצצה על המסעדה.


כתובת : צומת עבד אל כארים קאסים/אל חאליל, כפר קאסם.
תכלס, איך שנכנסים לכפר, עוברים את הכיכר הראשונה, קצת ישר, ואז ימינה.
שימו "Waze "Burger House הכי טוב.



תאריך ביקור: 25.11.21



15:34 הזמנו.
15:50 קיבלנו (16 דקות הכנה).


שם ההמבורגרהמבורגר 200 גרם- בורגר בקר משובח (מגיע עם צ'יפס) - 45 שקלים.
תוספת צ'דר - 5 שקלים.
תוספת אצבעות מוצרלה - 10 שקלים.
תוספת בצל מטוגן - חינם.

פחית זירו - 6 שקלים.


מנה ראשונה: נאגטס - 30 שקלים.



סה"כ 96 שקלים.

(ל-200 גרם זה יוצא 45 שקלים) (חצי עסקיות)




קדם דבר:

1. הרבה אנשים מחפשים "פנינות" במרכז, מקומות טובים, טעימים וקרובים, שאינם תל אביב.
והרבה מפספסים מקום קסום, שנמצא ממש ליד ראש העין, בורגר האוס בכפר קאסם.




2. חשוב לציין, שבכפר קאסם יש המון יהודים,
חלק מגיעים בשביל לתקן את הרכב, חלק בשביל שווקים כאלה ואחרים, והנה, יש גם כאלה שמגיעים לאכול.
מה שמשותף לכל המקומות שיהודים מגיעים אליהם - הם זולים.
יהודים הם גנבים.  זה מה שדוד שלי כל הזמן אומר, והוא צודק.
אם לא הבלוג שלי, והחקירה המאוד עמוקה שלי, על המקומות עם המבורגרים זולים, הייתי בטוח שהיום בשביל להזמין המבורגר צריך להיפרד לפחות מ-80 שקלים.
ואלה שזולים, נמצאים כנראה בתל אביב, ואז רק החנייה שם עולה לך כפול.
כפר קאסם הוא מקום בו אתה יכול להגיע עם הרכב, להחנות איפשהוא, כי שום דבר לא מסומן,
לא לשלם שקל על חניה, ולהיכנס למסעדה.




3. אני מודה שמעט חששתי בהתחלה, אבל מהר מאוד הבנתי שאין מה לחשוש, ושתענוג להגיע לבורגר האוס.



יתרונות:

1. באתי בשביל מחיר לכל כיס
התחלתי לדבר על זה קצת ב"קדם דבר", וארחיב כאן.
1.1. בורגר האוס הם מקום שביעי בארץ, בקטגוריית המחיר הזול ביותר ל-200 גרם.
הם מצטרפים לתג המחיר של המבורגרים כמו GDB, בורגר סאלון, הולשטיין ועוד.
ניתן להזמין המבורגר של 150 גרם + צ'יפס ב-40 שקלים.
סלטים נעים בין 30 ל-35 שקלים.
ותוספת בצל מטוגן על ההמבורגר - חינם.
1.2. גם את עניין החנייה כדאי לקחת בחשבון.
מדובר על כפר, ככה שאין באמת הסדרי חניה, והעיריה לא באה לעשוק את באי המסעדה.
לגמרי נכנס למסננת.





2. באתי בשביל הנאגטס
חייב להגיד, שאני מאוד מאוד קשה עם נאגטס.
כלומר, שצריך להיות משהו באמת מיוחד, כדי שאגיד עליו וואו.
כרגע דעת הקהל בישראל על הנאגטס הטובים ביותר היא מקדונאלדס.
אני טעמתי מקדונאלדס, יבש כמו ההמבורגר שלהם.
יצא לי לטעום גם הרבה נאגטס אחרים, בהרבה המבורגריות, ותמיד הן היו בסדר בציפוי,
אבל יבשות מאוד ב"בשר" עצמו.
בורגר האוס הוא המקום היחיד, שהביא לי נאגטס מדהימים!
אני לא רק אומר שזה הנאגטס הכי טעימים שאכלתי,
אני אומר שאלה הנאגטס היחידים ששווה לאכול בארץ ישראל.
לא מקדונאדלס, לא KFC, ולא שום מקום אחר.
מדובר על נגיסוני העוף הפריכים ביותר שאכלתי, עם פירורי לחם, שומשום ורוטב מתוק (מרגיש כמו שילוב של טריאקי וצ'ילי מתוק).
פשוט וואו.



3. בשר בטעם מעושן
טעם מעושן זה משהו שיכול להיות טוב, יכול להיות רע, וצריך לעשות את ההבחנה.
יש עישון בשר, בו יש כמה מסעדות בארץ שמתמחות, כמו B12, רובן וכו'.
ויש בשר שלא מעשנים אותו, והוא מקבל את "טעם הגריל", על כן מרגיש מעושן.
"טעם הגריל" יכול להיות דבר רע.

בטרומפלדור 20, הקציצה הייתה בטעם של פחם, שמאוד גרע מהחוויה הכללית של ההמבורגר.
כאן, זה ממש לא ככה.
אמנם, היה טעם של "עשן" מהקציצה, אבל הוא היה טוב מאוד, הוא היה במידה, שהוסיפה עניין.

אסביר עוד על דרך הניגוד:
נניח שאתם הולכים למקום שאומר שעושה לכם M, ובפועל אתם מרגישים שהבשר לא עשוי בכלל,
פשוט בשר חי מזעזע, כמו בג'ילבון.

אז בבורגר האוס, זה בדיוק הפוך.
אתם מקבלים מידת עשייה M שאיכשהוא היא WD.
כלומר, הבשר איכותי, אדום, ועדיין הוא עשוי מצוין, לפחות בטעם שלו.

יאללה הסבר אחרון:
אתם מקבלים בשר שהוא M אדמדם, והטעם שלו הוא קצת "שרוף".
זה לא אומר שהבשר שרוף, זה אומר שקיבלתם בשר איכותי עם נגיעות "טעם שרוף".

בקיצור, זה טעים.



4. מרגיש חוץ לארץ - עיצוב צמחי
ברגע שנכנסתי למסעדה, כבר התבלבלתי, ושאלתי את עצמי אם אני עדיין בישראל.




העיצוב של כל הצמחים שנופלים מהתקרה, הוא פשוט קסום, ומזכיר סיפור מהאגדות.


אני מציע לכם, לפני שאתם נכנסים למסעדה, לשהות קצת בחלל הזה, שהוא בין הבפנים לבחוץ,
ופשוט להעריך את ההשקעה שנעשתה כאן.
אפשר בקלות ללכת לאיבוד אם מסתכלים מספיק זמן :)



5. מרגיש כמו ארמון
קצת מתחבר לסעיף הקודם,
אבל אם לא הייתי אומר לכם שזו המבורגריה,
ולא הייתי אומר לכם שזה כפר קאסם.

הייתי רק אומר לכם שזו הכניסה:


שבמקום כיסאות רגילים, יש חצי כורסאות מרופדים:


ושהברזים מזהב...


איפה הייתם אומרים לי שאתם נמצאים?
בטח לא בהמבורגריה בכפר...

יוקרתי מאוד.


6. אצבעות מוצרלה חמודות מאוד
אין הרבה מקומות עם מוצרלה.
המקומות בהם יש:
מורדן בר, טרומן, בורגר סטורי, הום בורגר, שמבז והולשטיין.
וזהו.



רוב ההמבורגריות בארץ, לא מתעסקות עם מוצרלה,
בעיקר כי זו גבינה שהיא יותר למרקם וליופי, מאשר לטעם (כמו צ'דר או גאודה).
אני חושב שמוצרלה זה חשוב, גם לתמונה, וגם לעיניים - העובדה שאתה חוצה המבורגר באמצע, והכל נמתח לך.
זה לא צריך להחליף צ'דר, זה צריך לבוא כאפשרות להוסיף, ובהחלט אפשר להגיד שבבורגר האוס, אפשר להוסיף אצבעות מוצרלה בעשרה שקלים, שנותנים את המתיחה הזו.



7. מקומות ישיבה נוחים
כבר דיברתי על חצי הכורסאות,
אז בנוסף אליהם יש כורסאות אמיתיות, שמאוד מזכירים את הסגנון של BBB.

נוח מאוד.



8. מכונת ממתקים
אני זוכר שכאשר הייתי קטן, לא היה לי טלפון ביד,
אז כל דבר היה אטרקציה.
הייתי הולך לחנות בגדים עם אמא שלי, ושם הייתי רואה מכונת ממתקים, כמו בתמונה למטה.
זה היה מאוד מרגש אותי לשים שקל, לשמוע את הסוכריה/הצעצוע מתגלגלים להם בספירלה של המכונה, עד שאני מקבל אותם.

בורגר האוס מחבקת משפחות, שרוצות להגיע עם הילדים שלהם.
גם עקב המחיר הזול, עליו דיברנו, וגם עקב מכונת הממתקים שיש בתוך המסעדה.

חמוד מאוד.



9. תחושה קלה לאחר האוכל
גם טעים, וגם אחרי שסיימתי לאכול, באמת הרגשתי שהבשר איכותי.

ספקטרום התחושה שלאחר האוכל:
(קלקול קיבה / בחילה / צרבת / כבד בקיבה / תחושה בנויה / קל / לא מרגיש שאכלתי)


חסרונות:

1. מידת צלייה לא אחידה
הסיבה שהרגשתי טעם מעושן, היא שכ-20% מהבשר של בורגר האוס היה במידת עשייה W.
אם הצלייה הייתה אחידה, זה היה אפילו יותר טעים.

ניתן לראות את הצד הימני


2. אין קינוחים
אני בכוונה רושם את הסעיף הזה, משום שהאדם, הבעלים המקסים, אמר לי שעומדים להגיע קינוחים.
כשהייתי שם, אחד העובדים אמר לי "משאית הקינוחים בדרך".
ואני כמו ילד קטן, חושב שברגע שהיא מגיעה, זהו, אפשר לקחת קינוחים.
בפועל, הוא התכוון שמשאית עם חומרי הגלם להכנת הקינוחים בדרך.
כלומר, ברגע שתגיע, ייקח להם הרבה זמן, להציב את זה במטבח, להכין את זה, ולהכניס את זה לתפריט...
בטח לא בזמן שאני מסיים לאכול את ההמבורגר...
בקיצור, ממש שווה לחזור, כדי לראות מה 'משאית הקינוחים' הביאה...




סיכום:

מסעדת בורגר האוס בכפר קאסם,
היא לחלוטין המסעדה הטובה ביותר באזור פתח תקווה-ראש העין-הוד השרון-שוהם.
במקום לפנות מערבה לתל אביב, דרום מערב לראשון לציון או צפונה להרצליה,
ממליץ לכולכם לפנות מזרחה, נסיעה של פחות מחצי שעה (מי שגר באזורים הללו), ולהגיע למסעדה 
שיש לה VFM ענקי. האיכות של הבשר גבוהה מאוד, והמחיר ברצפה.
ואם הגעתם, הנאגטס שלהם הוא בגדר חובה.



ציון:

66.3%







**בורגר האוס**
**האוס**
**burger house**
**house**
**קאסם**


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה