NG - אנג'י

תאריך ביקור : 28.12.19

במקום המבורגר, אכלתי סטייק 700 גרם על העצם.
זה נראה טוב, זה היה מסטיק, וזה עלה המון.



NG היא מסעדת הבשרים היחידה, לפי דעתי, שעושה המבורגרים יותר טוב משהיא עושה בשר.
ברוב המקומות, כמו בהאדסון, הייתי הולך, מזמין המבורגר ומתאכזב, כי זו איננה המומחיות שלהם.
אבל במסעדת הבשר NG, פשוט כדאי להזמין המבורגר.


---------------------------------









כתובת : אחד העם 6, תל אביב.
רמת ורבר.

תאריך ביקור : 22.6.19

שם ההמבורגר : NG Burger special coke cola
בשר שיושן במשך 40 יום
עם רוטב קוקה קולה מצומצם (נשאר סוכר)
(250 גרם)

מחיר : 79 לארוחה עם תוספת ושתייה

ייתרונות :

מיצי (המון מיצים על הלשון).

-מוציא מהלשון שלי טעמים שלא הכרתי.

-המעטה קריספי במידה, והפנים רך ברמות.

-טעם של פרה, מרגיש את ה"מו".

-בצל מקורמל ביין, טעם מודגש של בצל בקטע טוב.

-בחיים לא טעמתי רך שכזה.
נותן מלחמה חזקה ל-FatCow

-תחושה קלה בקיבה, כאילו לא אכלתי דבר,
ועדיין, מלטפת מאוד.
כאילו ממש כיף לי, ועכשיו אני יכול לצאת לריצה.
לאחר שעה, מלא אבל לא כבד.


חסרונות :

מיימי - המון רטבי שומן, אבל אולי חסר קצת טעם.

-בלי רטבים, הוא מעט תפל.
בשר נטו, בלי טעמים נוספים.

-המלצרים קצת מבולבלים.
צריך לחזור שוב על ההזמנה, כי לוקח הרבה זמן עד שהמנה מגיעה.

-ניסיתי בביקור השני שלי לקחת בשר על העצם במקום המבורגר,
לדעתי הוא ממש יקר, לא מוצדק, ולא טעים כמו ההמבורגר שלהם.


דירוג סופי : 90


תגיות: בשר-מיושן
**NG**

חזרה לטבלה המסכמת

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה