מקדונאלדס



עזבו אתכם שטויות,
במקדונאלדס יש את הצ'יפס הכי טעים בארץ,
ואת הגלידה הכי טעימה בארץ.
אם מגיעים למקום, זה בשביל זה.









מאוד מאוד מביך להכניס את מקדונאלדס לאתר ההמבורגרים ברמת גורמה.
אפילו לא צילמתי תמונה מהפאדיחות, ואני חושב שאין צורך לתמונה להמחשה, כולכם מכירים.
אגב, אם אתה לא מבין על מה אני מדבר, כי אתה אוהב לאכול מקדונאלדס, בבקשה, צא לי מהאתר. תודה.

אז ככה:

כתובת : בכל העולם בערך.
אני אכלתי בירושלים.

תאריך ביקור : 8.9.19

שם ההמבורגר : דאבל ביגמק - תקראו באינטרנט. לא שווה את זיכרון המחשב שלכם.

מחיר : 60 (וגם שישה שקלים לא שווה להשקיע)

ייתרונות :

אולי זה זורם.


חסרונות :

קציצת קרטון מגעילה.
אני לא מבין בכלל איך קוראים לזה המבורגר.
הקציצה כ"כ טפלה וחסרת טעם, שזה לא טעים, ולא מגעיל, זה ממש ממש טעם קרטון.


דירוג סופי : 10 (מתוך 100, כן?)

תגיות: מסופון-להזמנות, אין-שירות


חזרה לטבלה מסכמת

**מקדונאלדס**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה