** קדם דבר **

המבורגיגי





כולנו אוהבים המבורגרים.

את הצבע, את המרקם, את הריח ואת הביס העסיסי.

פעם, מעטים היו המקומות שעושים המבורגרים,
אך כיום, זה כבר הפך לאופנה לכל דבר,
כל אחד פותח מסעדת המבורגרים,
ומישהו צריך לעשות סדר בבלאגן.

זה לא פשוט להיות חובב המבורגרים.
כשאתה אוכל, אתה לא רק אוכל, אלא מדרג תוך כדי.
וכיוון שיש כ"כ הרבה מסעדות, ההשוואה של בשר אחד לשני, קשה מאוד לביצוע.

עקב האהבה הענקית שלי להמבורגרים, החלטתי לפתוח אתר סיקור,
כזה שייתן מענה על איזה המבורגר טעים יותר מבחינת איכות הבשר, התוספות, הגבינה ואפילו הסטייל.


המטרה היא למצוא את ההמבורגר המושלם, בו איכות הבשר היא כאיכות הגבינה, ברמה גבוהה מאוד.
בינתיים, הטוען לכתר, הוא ההמבורגר כביש 90.
וגם הוא, טעון שיפור בבשר עצמו.
כך שיש עוד עבודה...






נ.ב. אני לוקח כברירת מחדל תמיד מידת עשייה Medium.
המקום היחיד ש-Rare היה טעים טרי ובריא הוא jango.
כל ההמבורגרים שאני מפרסם, הם מידת עשייה Medium, אם לא אמרתי אחרת.


ההמבורגר המושלם באמת, יהיה זה שיהיה איכותי בבשר, בגבינה, וגם כאשר הוא מגיע במשלוח.


8.5.21
הדרך בה אני מבקר המבורגרים, היא שכלל המרכיבים צריכים להיות טובים.
מה שאני מחפש, כדי להביא ציון גבוה, הוא לא את הבשר המושלם, אלא את ההרמוניה של הרכיבים, שמנגנים ביחד.
כך, אני יכול להגיד על jango שזה בשר מושלם, אבל אין תוספות בכלל על ההמבורגר.
כך, אני יכול להגיד על מורדן בר, שאולי יש הרבה תוספות, אבל הבשר לא הכי איכותי.
אני יכול להגיד על ויטרינה, שיש שם המבורגר מצוין, אבל רק הראשי שלהם, המושחתים האחרים לא טובים.
אם תשאלו אותי, קחו את הבשר של fatcow, שימו אותו בלחמניה של כביש 90, ויש לכם את ההמבורגר המושלם.
ואם כבר כביש 90, אז אווירה זה לא פחות חשוב.
הציון שאני מביא בסיומה של כל ביקורת, הוא ציון על כמה נהנתי, והאווירה היא גורם חשוב גם כן.

אתר ההמבורגרים מורכב מקישורים.
יש את האתר הראשי, אותו אפשר למצוא כקישור באינסטגרם.
משום שאני עובד עם בלוג של גוגל, יש אפשרות ללחוץ על "המבורגיגי" ובעצם להגיע לאתר הראשי של הבלוג, ללא קישורים.
הרבה יותר מסורבל ומבולגן, ולכן אני אומר חגיגית עכשיו, לא לעשות את זה.
לא לחינם השקעתי בהיפר קישור, כך שבעצם כל הביקורות "מרושתות", וכל ביקורת מזכירה ביקורות אחרות.
מבקש לפעול בשיטה של הקישורים, ולהגיע לעמודים האחרים כך, ולא דרך הבלוג של גוגל.
ואם בחרתם לא לעשות כך, מבקש לא להתלונן, על כך שביקורת ישנה מופיעה כחדשה, בפורמט בלוג של גוגל.

תודה.


26.5.21
הרבה אנשים שואלים אותי מדוע אני לא מכין בשר אצלי בבית.
"אם אתה סוקר המבורגרים, אתה חייב לדעת להכין בשר בעצמך כמו שצריך, זה חלק מהרפרטואר של סוקר המבורגרים".
באתי להפריך את השמועות.
על מנת להתמקצע בדבר מסוים, אתה צריך להשקיע בו, ורק בו.
כמו שלשף שמכין בשר במסעדה, אין זמן לטעום ממסעדות אחרות, הוא צריך להשקיע בבשר שלו,
כך להמבורגריסט שסוקר את הארץ, אין זמן להכין בשר בעצמו ולדאוג שהוא יהיה הטוב ביותר.
בנוסף לכך, סוקרי האוכל הגדולים ביותר בעולם, לא יודעים להכין חביתה.
בסופו של יום, אני חייב למקד את העשייה שלי בלטעום מאנשים אחרים על מנת לבצע את ההשוואה הנחוצה בין המבורגריה אחת לאחרת.
זו גם הסיבה שבכל יציאה שלי, אני אוכל המבורגר ורק המבורגר.
מעטים הפעמים שאוכל בהן פיצה, סושי או כל דבר אחר.
להיות סוקר המבורגרים זו השקעה והתמדה.
אני בכל רגע נתון זוכר את כל האתר שלי בעל פה, ויכול להשוות בין אלפי פרמטרים, להגיד איפה הכי טעים.
ולכן אני מסכם, בכל מה שקשור לקולינריה, זה תמיד יהיה המבורגרים והם תמיד יהיו של אנשים אחרים.
זו דרכו של סוקר.


5.6.21
מאוד קשה לקחת את כל ההמבורגרים שסיקרתי עד כה, ולשים אותם בטבלה אחת, אחד מתחת לשני.
לא מסכימים עם הציון שלי? זה בסדר גמור, בשביל זה על כל המבורגר אני רושם יתרונות וחסרונות, כך שאתם תבחרו מה רלוונטי לכם.    יכול להיות שיתרון שאני רשמתי בכלל לא ישפר לכם את החוויה, או שחיסרון שרשמתי לא ישנה לכם.    תסתכלו על מה שרלוונטי לכם, ובעצמכם תבחרו את ההמבורגר המושלם.
ואם תרצו שהתהליך יהיה יותר פשוט, הכנתי עמוד "מסננת", בו תוכלו לראות המבורגר לפי מאפיין, הבשר הטוב ביותר, הגבינה, הצ'יפס, המחיר הזול ביותר וכו'.    שם תוכלו לבחור את הטובים ביותר על פי מה שאתם אוהבים.
טעם הוא סובייקטיבי, ואני משתדל לעשות כמה שיותר, כדי לפנות לבלוטות הטעם של כולם.


האתר קם בתאריך 14.3.20 בשעה 14:47
על כן תמונות שהן מלפני מארס 2020 תהיינה לוקות בחסר ומצומצמות.
עמוד האינסטגרם קם בתאריך 4.4.21




--> חזרה למאסטר המבורגר -->


**קדם דבר**

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jango - ג'אנגו

GDB

ויטרינה